5900x 85 derece neden?

Bende böyle bir sorun yok stok ayarlarda.
 
Bende böyle bir sorun yok stok ayarlarda.
voltaj kaçta dolaşıyor
şuan 4.6ghz sabitledim ama voltaj şuan 1.1 de sabit çalışıyor
yüke soktuğumda kapanır büyük ihtimalde, kaç voltaj vereyim?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Aynı işlemciyi kullanıyorum. Core performans boost u kapat. İşlemciyi de 4600 MHz de sabit çalıştır bu şekilde voltaj düşecek ve sabitlenecektir.
pc kendini 1.1 voltaja sabitledi dediklerinizi yapınca, voltajı kaç vermeliyim?
 
voltaj kaçta dolaşıyor
şuan 4.6ghz sabitledim ama voltaj şuan 1.1 de sabit çalışıyor
yüke soktuğumda kapanır büyük ihtimalde, kaç voltaj vereyim?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


pc kendini 1.1 voltaja sabitledi dediklerinizi yapınca, voltajı kaç vermeliyim?
Ben voltaj neyse o şekilde bıraktım hocam. Voltajla oynamadım yani auto da
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

voltaj kaçta dolaşıyor
şuan 4.6ghz sabitledim ama voltaj şuan 1.1 de sabit çalışıyor
yüke soktuğumda kapanır büyük ihtimalde, kaç voltaj vereyim?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


pc kendini 1.1 voltaja sabitledi dediklerinizi yapınca, voltajı kaç vermeliyim?
Yüke sokunca kapanacağını sanmıyorum. Bı dene istersen şuan bu ayarlarla bütün çekirdekler 4600 MHz de sabit çalışıyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Yüke sokuyorum sıkıntı yok bende...
 

Ekler

  • IMG_20221115_235701.jpg
    IMG_20221115_235701.jpg
    3.7 MB · Hit: 33
Ben uv falan yapmadım 4900 e kadar çıkıyor kendi kafasına göre. voltajda 1.4 galiba
 
Ben voltaj neyse o şekilde bıraktım hocam. Voltajla oynamadım yani auto da
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Yüke sokunca kapanacağını sanmıyorum. Bı dene istersen şuan bu ayarlarla bütün çekirdekler 4600 MHz de sabit çalışıyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Yüke sokuyorum sıkıntı yok bende...
Yuke soktum kapandi
Voltaji kendim ayarlamaliyim herhalde, kendisi 1.1 e sabitliyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ben uv falan yapmadım 4900 e kadar çıkıyor kendi kafasına göre. voltajda 1.4 galiba
Kac derece oluyor ve hangi sogutucuyu kullaniyorsun?
 
Yuke soktum kapandi
Voltaji kendim ayarlamaliyim herhalde, kendisi 1.1 e sabitliyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Kac derece oluyor ve hangi sogutucuyu kullaniyorsun?
Tam yükte Thermaltake TH360 ile maksimum 70. Gamebooster nitro+ 360 var bi de onunla da en fazla gördüğüm 72.
 
Core performance boost kapatacaksanız neden aldınız ki o işlemciyi gidip 5800X3D falan alsaydınız.
 
Core performance boost kapatacaksanız neden aldınız ki o işlemciyi gidip 5800X3D falan alsaydınız.
kapatmak istemiyorum zaten, soğutucu değişimle geldi ama raft gibi bir oyunda bu derecede çalışıyor, voltajdan olduğunu düşünüyordum ama 1.4 müş herhalde stok voltajı tam anlamadım.
Var mı bir fikrin
 
kapatmak istemiyorum zaten, soğutucu değişimle geldi ama raft gibi bir oyunda bu derecede çalışıyor, voltajdan olduğunu düşünüyordum ama 1.4 müş herhalde stok voltajı tam anlamadım.
Var mı bir fikrin
Pompa pump fan girişine mi takılı? CPU fanda falansa pompa hızını %100' e sabitle. Fan hızı otomatik kalabilir çokta önemli değil.

Bunlara rağmen ısınıyorsa Hydra gibi programlar ile optimize etmek lazım veya elle denemek lazım bu da imkansıza yakın :D

O soğutucu sanırım o kadar soğutuyor onu. Bu arada ilginç bir şey söyleyeyim aida64 testi açarsan şuan muhtemelen rafttan daha soğuk olacak işlemcin
 
Pompa pump fan girişine mi takılı? CPU fanda falansa pompa hızını %100' e sabitle. Fan hızı otomatik kalabilir çokta önemli değil.

Bunlara rağmen ısınıyorsa Hydra gibi programlar ile optimize etmek lazım veya elle denemek lazım bu da imkansıza yakın :D

O soğutucu sanırım o kadar soğutuyor onu. Bu arada ilginç bir şey söyleyeyim aida64 testi açarsan şuan muhtemelen rafttan daha soğuk olacak işlemcin
Evet prime95 yaptım 75 lerde sıcaklık
ama prime95 de ghz ve voltaj düşük çalışıyor
 
Evet prime95 yaptım 75 lerde sıcaklık
ama prime95 de ghz ve voltaj düşük çalışıyor
Oyunda voltajı basıyor boostu atıyor. Aslında tersine PBO yapabilirsin. Normalde +200 MHz basarlar sen -200 basarak ve co' dan -20 vererek voltajı düşürebilirsin hemde MHz kaybın çok olmaz core performance boost kapatmak gibi
 
Geri
Top