Banxtre
80+ Gold
- Katılım
- 7 Nisan 2020
- Mesajlar
- 9,633
- En İyi Cevap
- 21
Dahası
Selamlar
Lafı çok fazla uzatmanın gereği yok firma ürünlerin çok az bir kısmını yollayıp geri kalanları iptal etti ve birtakım müşterilere de Hepsiburada'ya ceza ödememek için farklı model ucuz ve kalitesiz klavyeler gönderdi.
Bugün de benim elime ulaşan klavyeler aynı şekilde bahsedilen ürünler gibi olmayıp membrane basit klavyelerden ibaret.
Daha berbat olanı ise paketleri rezil halde gelmiş olması.Hem müşteriyi mağdur edip hem de harap halde gelen ürünler(ki kargo şirketi ile alakası yok muhtemelen iadeye yollanan ürünleri geri başka müşterilere yolluyorlar) firmanın ne denli kalitesiz olduğunu açıklar nitelikte.
Firmayı aradığımda müşteri hizmetlerine bağlanıp sorunu ilettiğinde 'biz bilemeyiz teknik destek burası depo ile ilgili bir problemdir bi görüşürüz' denildi.(Muhtemelen birçok kişi arıyor ve bir açıklama yapılamadığı için bu şekilde geçiştiriyorlar.)
Müşteri hizmetlerini arayıp teknik destek ekibinin telefona çıkması da ayrı bir mesele.
Ürünün iadesini ve aynı zamanda firmanın normal şartlarda göndermesi gereken klavyenin aynısını göndermelerini talep ettim.
Normal şartlar altında en azından ürünleri iptal edip insanları uğraştırmaması gereken 'zeki' firma farklı ürünler gönderip güya HB şirketinin cezasından kaçınıyor.
Bu tarz küçük ürünler iptal olsa uğraşmam fakat ürünlerin farklı gelmesi sebebi ile müşteriler tekrar kargo şirketine gidip müşteri hizmetleri ile vs uğraşmaları resmen zaman kaybı.
Bu konuyu da alan dostlarımız ile beraber genel süreç işleyişi için açıyorum.
Süreci ilerleyen dönemlerde editleyeceğim şimdilik iade kodu alıp ürünleri firmaya geri yollayacağım,aynı zamanda hem firma hem HB hem de THH ile de iletişime geçtim ilerleyen dönemlerde zaman bize neler gösterecek göreceğiz.
Merak edenler için konu linki:
Lafı çok fazla uzatmanın gereği yok firma ürünlerin çok az bir kısmını yollayıp geri kalanları iptal etti ve birtakım müşterilere de Hepsiburada'ya ceza ödememek için farklı model ucuz ve kalitesiz klavyeler gönderdi.
Bugün de benim elime ulaşan klavyeler aynı şekilde bahsedilen ürünler gibi olmayıp membrane basit klavyelerden ibaret.
Daha berbat olanı ise paketleri rezil halde gelmiş olması.Hem müşteriyi mağdur edip hem de harap halde gelen ürünler(ki kargo şirketi ile alakası yok muhtemelen iadeye yollanan ürünleri geri başka müşterilere yolluyorlar) firmanın ne denli kalitesiz olduğunu açıklar nitelikte.
Firmayı aradığımda müşteri hizmetlerine bağlanıp sorunu ilettiğinde 'biz bilemeyiz teknik destek burası depo ile ilgili bir problemdir bi görüşürüz' denildi.(Muhtemelen birçok kişi arıyor ve bir açıklama yapılamadığı için bu şekilde geçiştiriyorlar.)
Müşteri hizmetlerini arayıp teknik destek ekibinin telefona çıkması da ayrı bir mesele.
Ürünün iadesini ve aynı zamanda firmanın normal şartlarda göndermesi gereken klavyenin aynısını göndermelerini talep ettim.
Normal şartlar altında en azından ürünleri iptal edip insanları uğraştırmaması gereken 'zeki' firma farklı ürünler gönderip güya HB şirketinin cezasından kaçınıyor.
Bu tarz küçük ürünler iptal olsa uğraşmam fakat ürünlerin farklı gelmesi sebebi ile müşteriler tekrar kargo şirketine gidip müşteri hizmetleri ile vs uğraşmaları resmen zaman kaybı.
Bu konuyu da alan dostlarımız ile beraber genel süreç işleyişi için açıyorum.
Süreci ilerleyen dönemlerde editleyeceğim şimdilik iade kodu alıp ürünleri firmaya geri yollayacağım,aynı zamanda hem firma hem HB hem de THH ile de iletişime geçtim ilerleyen dönemlerde zaman bize neler gösterecek göreceğiz.
Merak edenler için konu linki:
🔥İndirim - 59 TL Blue Switch Klavye MF Product Strike 0120 !
Selamlar, MF Product 0120 adlı blue switch bir klavye hepsiburada'da 59 TL'ye satılıyor. Normalde 250-300 TL gibi bir fiyata sahipti ama nedense hepsiburada ve morhipo üzerinde çok daha ucuza satılıyor. Belki gerçek olmayabilir siparişler iptal edilebilir bilemiyorum şansını denemek isteyenler...
forum.donanimarsivi.com