75Mps aldım ama 36 mps geliyor

Modemi kapatıp açmak hat değerlerini günceller fakat kullandığı modem ve telefon ile ne alakası var ?

Tekrar sorgulat yüksek çıkıyorsa ileride tekrar düzelir.
Belki hiç kapatıp açmamıştır diye düşündüm. Telefon modeli ve modeme gelince. Router'ın yetersiz olup olmadığını ve telefonunun Wi-Fi kartının özelliklerini öğrenmek amacıyla istedim.
 
Belki hiç kapatıp açmamıştır diye düşündüm. Telefon modeli ve modeme gelince. Router'ın yetersiz olup olmadığını ve telefonunun Wi-Fi kartının özelliklerini öğrenmek amacıyla istedim.
Modeme gelen değer düşük, telefonluk bir durum yok.
 
Şu modeme gelen değerli arasam telekomu yükseltirler mi veya yuksetlmek için ne yapılabilir
Hattın desteklemiyorsa pek bir şey yapamazlar. Ama sorgulamada 75 çıkıyorsa bina içi kablo sorunlu olabilir.
 
Daha 2gun önce hizmi yükselttim 35mpsden 75mpsy bişi değismedi hat değerlerim böyle Alıntıyı görüntüle
Buraya nerden bakabiliriz?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Arkadaşlar bizim binaya daha dün fiber çektiler şuan kutu vs bir şey yok kendi dairemize tesisatı biz mi çekeceğiz yoksa gelen ekip hallediyor mu ?
Müstakil bir evde oturuyorum eve tt kendi çekti, apartmanda nasıl olur bilmiyorum.
 
Belki hiç kapatıp açmamıştır diye düşündüm. Telefon modeli ve modeme gelince. Router'ın yetersiz olup olmadığını ve telefonunun Wi-Fi kartının özelliklerini öğrenmek amacıyla istedim.
Direkt hat değerleri olduğu için model felan farketmiyor sabit
 
Daha 2gun önce hizmi yükselttim 35mpsden 75mpsy bişi değismedi hat değerlerim böyle Alıntıyı görüntüle
Altyapınızın desteklediğinden daha fazlasını paket olarak verme hakları bulunmuyor. BTK'nin yasalarında direkt bu şekilde bir kural var ve uymaları gerekiyor. Yani özetle bu hızı vermeleri için müşteri hizmetlerini darlamanızı öneririm veya veremiyorlarsa da paketinizi eskisi gibi altyapınıza uygun bir pakete döndürmeleri gerekiyor fakat bunların dışında bir üçüncü ihtimalde portlar oluyor. Portlar, eğerki çok fazla kullanıcıya hizmet açılmışsa sizin altyapınız 75 desteklese bile 35-36 gibi değerler görmenize sebebiyet veriyor olabilir. Bu genelde fiber olmayan, adsl veya vdsl altyapılarda geçerli oluyor. Fiber hizmeti varsa kesinlikle bu tip sorunları yaşamamak için fibere geçiş yapmanızı öneririm. Vdsl ile Fiber çok karıştırılıyor (müşteri hizmetleri bile bunu karıştırıyor bu yüzden dikkatli olun) bu nedenle alacağınız hizmetin varsa fiber olduğuna kesinlikle emin olun genelde zaten 25 50 100 mbps hızlarda paketler veriyorlar fiber kampanyalarında bir çeşit standart sebebini ben de bilmiyorum. Bunların da hiçbiri yoksa ve üçüncü ihtimal söz konusu ise BTK bu konuda maalesef bir çözüm sunmuyor. Artık o operatörünüzün insafına kalmıştır.

Ek: Çoğu firma adsl/vdsl altyapısı üzerinde hizmet verirken TurkTelekom altyapısı kullanırken, Fiberde genelde kendi altyapılarından hizmet verirler. Bu nedenle bir çok operatörden altyapı sorgulaması yaptırırsanız daha sağlıklı olur.
 
Altyapınızın desteklediğinden daha fazlasını paket olarak verme hakları bulunmuyor. BTK'nin yasalarında direkt bu şekilde bir kural var ve uymaları gerekiyor. Yani özetle bu hızı vermeleri için müşteri hizmetlerini darlamanızı öneririm veya veremiyorlarsa da paketinizi eskisi gibi altyapınıza uygun bir pakete döndürmeleri gerekiyor fakat bunların dışında bir üçüncü ihtimalde portlar oluyor. Portlar, eğerki çok fazla kullanıcıya hizmet açılmışsa sizin altyapınız 75 desteklese bile 35-36 gibi değerler görmenize sebebiyet veriyor olabilir. Bu genelde fiber olmayan, adsl veya vdsl altyapılarda geçerli oluyor. Fiber hizmeti varsa kesinlikle bu tip sorunları yaşamamak için fibere geçiş yapmanızı öneririm. Vdsl ile Fiber çok karıştırılıyor (müşteri hizmetleri bile bunu karıştırıyor bu yüzden dikkatli olun) bu nedenle alacağınız hizmetin varsa fiber olduğuna kesinlikle emin olun genelde zaten 25 50 100 mbps hızlarda paketler veriyorlar fiber kampanyalarında bir çeşit standart sebebini ben de bilmiyorum. Bunların da hiçbiri yoksa ve üçüncü ihtimal söz konusu ise BTK bu konuda maalesef bir çözüm sunmuyor. Artık o operatörünüzün insafına kalmıştır.

Ek: Çoğu firma adsl/vdsl altyapısı üzerinde hizmet verirken TurkTelekom altyapısı kullanırken, Fiberde genelde kendi altyapılarından hizmet verirler. Bu nedenle bir çok operatörden altyapı sorgulaması yaptırırsanız daha sağlıklı olur.
Vlla ben sorguladımda 75 destekliyorlar dediler eyvallh uzun açiklamişsin bu hat değerli için türktelekom söylesek cozerlermi
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Altyapınızın desteklediğinden daha fazlasını paket olarak verme hakları bulunmuyor. BTK'nin yasalarında direkt bu şekilde bir kural var ve uymaları gerekiyor. Yani özetle bu hızı vermeleri için müşteri hizmetlerini darlamanızı öneririm veya veremiyorlarsa da paketinizi eskisi gibi altyapınıza uygun bir pakete döndürmeleri gerekiyor fakat bunların dışında bir üçüncü ihtimalde portlar oluyor. Portlar, eğerki çok fazla kullanıcıya hizmet açılmışsa sizin altyapınız 75 desteklese bile 35-36 gibi değerler görmenize sebebiyet veriyor olabilir. Bu genelde fiber olmayan, adsl veya vdsl altyapılarda geçerli oluyor. Fiber hizmeti varsa kesinlikle bu tip sorunları yaşamamak için fibere geçiş yapmanızı öneririm. Vdsl ile Fiber çok karıştırılıyor (müşteri hizmetleri bile bunu karıştırıyor bu yüzden dikkatli olun) bu nedenle alacağınız hizmetin varsa fiber olduğuna kesinlikle emin olun genelde zaten 25 50 100 mbps hızlarda paketler veriyorlar fiber kampanyalarında bir çeşit standart sebebini ben de bilmiyorum. Bunların da hiçbiri yoksa ve üçüncü ihtimal söz konusu ise BTK bu konuda maalesef bir çözüm sunmuyor. Artık o operatörünüzün insafına kalmıştır.

Ek: Çoğu firma adsl/vdsl altyapısı üzerinde hizmet verirken TurkTelekom altyapısı kullanırken, Fiberde genelde kendi altyapılarından hizmet verirler. Bu nedenle bir çok operatörden altyapı sorgulaması yaptırırsanız daha sağlıklı olur.
Fiber olsa çok iyi olurdu hemen üst caddede var bizim mahhellede yok çok saçma tükürsen yetişir kutuya ama bizim binamızda
 
Vlla ben sorguladımda 75 destekliyorlar dediler eyvallh uzun açiklamişsin bu hat değerli için türktelekom söylesek cozerlermi
Dediğim gibi altyapınız destekliyor anladığım kadarıyla ve portlar yoğunken değerlerin düşük olması normal böyle bir durumda onların insafına bağlı ve pek insaflı olmuyor operatörler bu tip konularda fakat şunu söyleyebilirim gerçekten bir port meselesi varsa ortada bunu anlamak için internetin yoğun kullanılmadığı (öğlen veya gece saatlerinde) bir hız testi yapmanız gerekiyor. Sonuç yüksek çıkarsa düşük çıkan zamanlar için sorun port yoğunluğundan kaynaklanıyordur. Eğer ki hala daha düşük alıyorsanız paket güncellemenizi tamamlamamış da olabilirler. Eğer ikinci durum söz konusuyla onu çözemeleri basit düzgün bir temsilci işinizi görür.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

Forum istatistikleri

Konular
1,158,156
Mesajlar
10,438,181
Üyeler
183,955
Son üye
tmacknq
Geri
Top