Sorun şu ki amazon dünyanın en iyi firması Trendyol ise dünyada en kötüsü mü bilemem ama TR'nin en kötü firması. Amazon adamdır.Hatta bir ekleme yapayım. Geçtiğimiz aylarda Amazon üzerinden 8.5 L airfryer almıştım. Aldığım ürünün linki daha sonra 6 L olarak değiştirildi. Yani şuan Trendyol da olduğu gibi ürünün üzerine tıklayınca 6 L olan modele atıyordu sistem. Amazon'a ulaşıp bu değişikliği sorduğumda bana ''Siparişiniz için gelen onay mailinde hangi ürün yazıyorsa size o ürün teslim edilir. Satış sayfasındaki değişiklikler sizi bağlamaz.'' diye yanıt verilmişti. Temsilcinin dediği gibi oldu, satın aldığım model bana ulaştı. Alın bu bilgiyle ne yapıyorsanız yapın
Öyle bir şey olmadı ürün sayfasinda seçenekler oluyor birinin stoğu bitince diğerini goruyorsun sadeceHatta bir ekleme yapayım. Geçtiğimiz aylarda Amazon üzerinden 8.5 L airfryer almıştım. Aldığım ürünün linki daha sonra 6 L olarak değiştirildi. Yani şuan Trendyol da olduğu gibi ürünün üzerine tıklayınca 6 L olan modele atıyordu sistem. Amazon'a ulaşıp bu değişikliği sorduğumda bana ''Siparişiniz için gelen onay mailinde hangi ürün yazıyorsa size o ürün teslim edilir. Satış sayfasındaki değişiklikler sizi bağlamaz.'' diye yanıt verilmişti. Temsilcinin dediği gibi oldu, satın aldığım model bana ulaştı. Alın bu bilgiyle ne yapıyorsanız yapın
Bende bekleyeceğim, acelem yok. Sorun çıkarsa THH'ye başvuracağım.Acelesi, acil parayı ihtiyacı olmayan beklesin bence. Ben bekleyeceğim.
Zaten iadeyi gelip evden alıyor Trendyol Express.
İptal olmaz benceTekrar söylüyorum, satış sözleşmesinde yazan ürün kodu 2k olan ürünün kodu. Faturayı'da bu ürün koduyla kesip bu ürünü göndermek mecburiyetinde, istediği kadar ürünün güncel başlığını ve özelliklerini değiştirsin, eğer bana gönderim yapacaksa satış sözleşmesindeki ürünü göndermek zorunda. Eğer yanlış yaptıysa da satıcı tarafından ürün iptal edilecektir, sözleşmedeki üründen farklı bir ürün gönderemez.
Yani iki ihtimal var ya 2k olan ürünü gönderecek (hiç ihtimal vermiyorum), ya da siparişi satıcı iptal edecek.