Neler Yeni

Acer garanti 49.000tl para istedi

bruhmettin

80+ Bronze
Katılım
30 Ağustos 2020
Mesajlar
804
Dahası  
Reaksiyon skoru
347
İsim
ard
Acer marka laptopumda siyah ekran problemi yaşıyordum; bilgisayar normal çalışıyor, ancak oyunlarda belirli bir süre sonra siyah ekran veriyordu. Aynı şekilde Furmark testinde de siyah ekran hatası alıyordum ve laptopu yeniden başlatmam gerekiyordu. Bu nedenle cihazı garantiye gönderdim. Bugün garanti servisi beni aradı ve cihazınıza dışarıdan RAM takmışsınız, bu da anakartta arıza oluşturmuş dediler. Ben de ekran kartında problem olduğunu söyledim. Ancak, anakartta sorun olduğu için ekran kartının da düzgün çalışmadığını iddia ettiler ve benden 49.000 TL gibi bir ücret talep ettiler. Oysa laptopun kendisi bile 49.000 TL etmiyor. Sizce bu durumda ne yapmalıyım? Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurmayı düşünüyorum, ama gerçekten arıza dedikleri gibi ise onlar mı haklı oluyor? Bu arada RAM’leri 1 yıl önce taktım ve cihaz o zamandan beri sorunsuz çalışıyordu. 😔
 

zyraxone

80+
Katılım
25 Haziran 2024
Mesajlar
397
Şu garantiler ülkemizde bir hiç olması...

Rami aldığınız zamanın ssi varsa onla beraber thhte basvyrmayı deneyebilirsiniz ama sonuçlanması ortalama 3 ay sürüyor
 
Katılım
18 Temmuz 2022
Mesajlar
294
Dahası  
Reaksiyon skoru
138
İsim
İlteriş İlteriş
Acer marka laptopumda siyah ekran problemi yaşıyordum; bilgisayar normal çalışıyor, ancak oyunlarda belirli bir süre sonra siyah ekran veriyordu. Aynı şekilde Furmark testinde de siyah ekran hatası alıyordum ve laptopu yeniden başlatmam gerekiyordu. Bu nedenle cihazı garantiye gönderdim. Bugün garanti servisi beni aradı ve cihazınıza dışarıdan RAM takmışsınız, bu da anakartta arıza oluşturmuş dediler. Ben de ekran kartında problem olduğunu söyledim. Ancak, anakartta sorun olduğu için ekran kartının da düzgün çalışmadığını iddia ettiler ve benden 49.000 TL gibi bir ücret talep ettiler. Oysa laptopun kendisi bile 49.000 TL etmiyor. Sizce bu durumda ne yapmalıyım? Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurmayı düşünüyorum, ama gerçekten arıza dedikleri gibi ise onlar mı haklı oluyor? Bu arada RAM’leri 1 yıl önce taktım ve cihaz o zamandan beri sorunsuz çalışıyordu. 😔
Hangi akıl ve mantıkla bu paraları talep ediyorlar gerçekten anlamış değilim. Böyle saçma sapan sebeplerden dolayı bilgisayarımı (Nitro 5) korkarak kullanıyorum resmen. Aman başına bir şey gelmesin de servis 7372882k masraf çıkarmasın. Global markaların Türkiye servisleri gerçekten rezalet. Laptop piyasasında belki en çok topa tutulan Monster'ın servisi bu gibi servislerden 10 kat daha sağlam. 2 yıl Monster kullandım ve servis anlamında çok çok memnun kaldım. Umarım diğer servis sağlayıcılar biraz olsun bu durumu örnek alabilir.
 

bruhmettin

80+ Bronze
Katılım
30 Ağustos 2020
Mesajlar
804
Dahası  
Reaksiyon skoru
347
İsim
ard
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Şu garantiler ülkemizde bir hiç olması...

Rami aldığınız zamanın ssi varsa onla beraber thhte basvyrmayı deneyebilirsiniz ama sonuçlanması ortalama 3 ay sürüyor
Hocam mecburen öyle yapacağım ve öğrenciyim bu bilgisayar bana çok lazım oluyordu cidden çok kötü oldu bu durum.Tek umudum laptopu amazon dan almıştım direkt satıcı amazondu belki onlar bu konuda yardımcı olurlar laptop gelsin THH ye başvuracağım
Thh ye başvurun
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hangi akıl ve mantıkla bu paraları talep ediyorlar gerçekten anlamış değilim. Böyle saçma sapan sebeplerden dolayı bilgisayarımı (Nitro 5) korkarak kullanıyorum resmen. Aman başına bir şey gelmesin de servis 7372882k masraf çıkarmasın. Global markaların Türkiye servisleri gerçekten rezalet. Laptop piyasasında belki en çok topa tutulan Monster'ın servisi bu gibi servislerden 10 kat daha sağlam. 2 yıl Monster kullandım ve servis anlamında çok çok memnun kaldım. Umarım diğer servis sağlayıcılar biraz olsun bu durumu örnek alabilir.
Kesinlikle haklısınız Monster bu konuda çok iyi laptop alır iken hiç servislerine dikkat etmemiştim eğer sizde de nitro 5 var ise ram takacak iseniz kesinlikle garantiye yollayin onlar taksın en azından böylece basit bir bahaneleri olmaz
 

OrkunJJ

80+ Silver
Katılım
18 Ocak 2021
Mesajlar
3,968
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,905
Yaş
21
İsim
Orkun
Acer marka laptopumda siyah ekran problemi yaşıyordum; bilgisayar normal çalışıyor, ancak oyunlarda belirli bir süre sonra siyah ekran veriyordu. Aynı şekilde Furmark testinde de siyah ekran hatası alıyordum ve laptopu yeniden başlatmam gerekiyordu. Bu nedenle cihazı garantiye gönderdim. Bugün garanti servisi beni aradı ve cihazınıza dışarıdan RAM takmışsınız, bu da anakartta arıza oluşturmuş dediler. Ben de ekran kartında problem olduğunu söyledim. Ancak, anakartta sorun olduğu için ekran kartının da düzgün çalışmadığını iddia ettiler ve benden 49.000 TL gibi bir ücret talep ettiler. Oysa laptopun kendisi bile 49.000 TL etmiyor. Sizce bu durumda ne yapmalıyım? Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurmayı düşünüyorum, ama gerçekten arıza dedikleri gibi ise onlar mı haklı oluyor? Bu arada RAM’leri 1 yıl önce taktım ve cihaz o zamandan beri sorunsuz çalışıyordu. 😔
Benzer durumu Monster da yaşamıştım. O günden sonra masaüstü ekosistemine geçiş yaptım kalıcı olarak. Gayet memnunum halimden, bozulan parçayı yenisiyle değiştir sorun bitsin fahiş fiyatlara HAYIR!
 
Katılım
18 Temmuz 2022
Mesajlar
294
Dahası  
Reaksiyon skoru
138
İsim
İlteriş İlteriş
Kesinlikle haklısınız Monster bu konuda çok iyi laptop alır iken hiç servislerine dikkat etmemiştim eğer sizde de nitro 5 var ise ram takacak iseniz kesinlikle garantiye yollayin onlar taksın en azından böylece basit bir bahaneleri olmaz
Gönderdim şu an serviste. Göndermeden önce de bilgisayarın her yerini kayıt altına aldım. Herhangi bir olumsuz durum yaşarsam direkt THH'ye başvuracağım. Sağlam gönderip pert cihaz teslim alanlar varmış. Garanti bozulur dediler diye mecbur gönderdim ben de. Bakalım inşallah sağlam gelir.
 

bruhmettin

80+ Bronze
Katılım
30 Ağustos 2020
Mesajlar
804
Dahası  
Reaksiyon skoru
347
İsim
ard
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Benzer durumu Monster da yaşamıştım. O günden sonra masaüstü ekosistemine geçiş yaptım kalıcı olarak. Gayet memnunum halimden, bozulan parçayı yenisiyle değiştir sorun bitsin fahiş fiyatlara HAYIR!
Ben de kesinlikle masaüstü taraftarıyım ancak üniversitede yurduma masaüstü kurmam imkansız olduğu için mecbur laptopa geçtim 😔
Mesaj otomatik birleştirildi:

Gönderdim şu an serviste. Göndermeden önce de bilgisayarın her yerini kayıt altına aldım. Herhangi bir olumsuz durum yaşarsam direkt THH'ye başvuracağım. Sağlam gönderip pert cihaz teslim alanlar varmış. Garanti bozulur dediler diye mecbur gönderdim ben de. Bakalım inşallah sağlam gelir.
Ben o işlemi de yapmamıştım mecbueen THH ye başvuracağım sadece bir şeyi merak ediyorum eğer karşı taraf haklı çıkar ise bana bir yaptırım falan herhalde olmuyor demi yani THH tarafından hiç işim düşmediği için bilgim de yok THH ye laptopu vermem gerekiyor mu birde?
 

MattJohn

80+ Bronze
Katılım
4 Temmuz 2022
Mesajlar
1,794
Dahası  
Reaksiyon skoru
588
Konum
Metaverse
İsim
Matt John
İlgilendiği Kategoriler
Teknoloji
Harbiden ya, ne kadar kötü ve işe yaramaz servislerin olduğu bir ülkeyiz. Ben de %10 sorunu olan kulaklığı göndermiştim, servis resmen parçalayıp bana geri gönderdi. Sonra Anker kendisi karşıladı zararı, sıfır ürün yolladı. En iyisi düzgün marka alıp hiç garantiye işi bırakmamak. Türkiye'de bir cihaz servise düşerse zaten selası okunmuştur, geçmiş olsun.
 

bruhmettin

80+ Bronze
Katılım
30 Ağustos 2020
Mesajlar
804
Dahası  
Reaksiyon skoru
347
İsim
ard
Harbiden ya, ne kadar kötü ve işe yaramaz servislerin olduğu bir ülkeyiz. Ben de %10 sorunu olan kulaklığı göndermiştim, servis resmen parçalayıp bana geri gönderdi. Sonra Anker kendisi karşıladı zararı, sıfır ürün yolladı. En iyisi düzgün marka alıp hiç garantiye işi bırakmamak. Türkiye'de bir cihaz servise düşerse zaten selası okunmuştur, geçmiş olsun.
Kesinlikle haklısınız bir daha asla almam bu markayı aklıma şey geliyor benim aldığım satıcı direkt AMAZON idi acaba onlara durumu anlatsam yardımcı olurlar mı
 
Katılım
18 Temmuz 2022
Mesajlar
294
Dahası  
Reaksiyon skoru
138
İsim
İlteriş İlteriş
Ben o işlemi de yapmamıştım mecbueen THH ye başvuracağım sadece bir şeyi merak ediyorum eğer karşı taraf haklı çıkar ise bana bir yaptırım falan herhalde olmuyor demi yani THH tarafından hiç işim düşmediği için bilgim de yok THH ye laptopu vermem gerekiyor mu birde?
Maalesef benim de tecrübem yok o konuda. Yaptırım konusunu bilmiyorum fakat ürün kullanıcıda kalıyor diye biliyorum. Kesin bilgisi olan arkadaşlar aydınlatırsa daha iyi olur tabi.
 

OrkunJJ

80+ Silver
Katılım
18 Ocak 2021
Mesajlar
3,968
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,905
Yaş
21
İsim
Orkun
Ben de kesinlikle masaüstü taraftarıyım ancak üniversitede yurduma masaüstü kurmam imkansız olduğu için mecbur laptopa geçtim 😔
Mesaj otomatik birleştirildi:


Ben o işlemi de yapmamıştım mecbueen THH ye başvuracağım sadece bir şeyi merak ediyorum eğer karşı taraf haklı çıkar ise bana bir yaptırım falan herhalde olmuyor demi yani THH tarafından hiç işim düşmediği için bilgim de yok THH ye laptopu vermem gerekiyor mu birde?
Aslında Mini ITX bir sistem kurulabilir adamlar 4090 sığdırıyor ufacık kasalara.
Monitörü de minik taşınabilen bir şey, klavye fare de kablosuz olacak bitti bu iş :D
 
Katılım
1 Ocak 2024
Mesajlar
129
Dahası  
Reaksiyon skoru
27
İsim
Enes Özkan
Acer marka laptopumda siyah ekran problemi yaşıyordum; bilgisayar normal çalışıyor, ancak oyunlarda belirli bir süre sonra siyah ekran veriyordu. Aynı şekilde Furmark testinde de siyah ekran hatası alıyordum ve laptopu yeniden başlatmam gerekiyordu. Bu nedenle cihazı garantiye gönderdim. Bugün garanti servisi beni aradı ve cihazınıza dışarıdan RAM takmışsınız, bu da anakartta arıza oluşturmuş dediler. Ben de ekran kartında problem olduğunu söyledim. Ancak, anakartta sorun olduğu için ekran kartının da düzgün çalışmadığını iddia ettiler ve benden 49.000 TL gibi bir ücret talep ettiler. Oysa laptopun kendisi bile 49.000 TL etmiyor. Sizce bu durumda ne yapmalıyım? Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurmayı düşünüyorum, ama gerçekten arıza dedikleri gibi ise onlar mı haklı oluyor? Bu arada RAM’leri 1 yıl önce taktım ve cihaz o zamandan beri sorunsuz çalışıyordu. 😔
Hocam satıcıyla da bi konuşabilirsiniz aslında arkadaşım trendyoldan lenovo laptop almıştı servisin kullanıcı hatası diye salladığı bir sorunu trendyol iade verdi deneyebilirsiniz. Ben de acer kullanıcısıyım ram ve ssd taktıktan 6 ay sonra ekranım bozulmuştu servis itiraz etmeden değiştirdi, laptopu inceleyen kişiyi değiştirme şansınız varsa bence bi başkasının incelemesini talep edin.
 
Top Bottom