bruhmettin
80+ Bronze
- Katılım
- 30 Ağustos 2020
- Mesajlar
- 804
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 347
- İsim
- ard
Acer marka laptopumda siyah ekran problemi yaşıyordum; bilgisayar normal çalışıyor, ancak oyunlarda belirli bir süre sonra siyah ekran veriyordu. Aynı şekilde Furmark testinde de siyah ekran hatası alıyordum ve laptopu yeniden başlatmam gerekiyordu. Bu nedenle cihazı garantiye gönderdim. Bugün garanti servisi beni aradı ve cihazınıza dışarıdan RAM takmışsınız, bu da anakartta arıza oluşturmuş dediler. Ben de ekran kartında problem olduğunu söyledim. Ancak, anakartta sorun olduğu için ekran kartının da düzgün çalışmadığını iddia ettiler ve benden 49.000 TL gibi bir ücret talep ettiler. Oysa laptopun kendisi bile 49.000 TL etmiyor. Sizce bu durumda ne yapmalıyım? Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurmayı düşünüyorum, ama gerçekten arıza dedikleri gibi ise onlar mı haklı oluyor? Bu arada RAM’leri 1 yıl önce taktım ve cihaz o zamandan beri sorunsuz çalışıyordu.