adware yedim ve kaldıramıyorum

MiroSeto

80+
Katılım
1 Mart 2024
Mesajlar
134
Reaksiyon skoru
40
Adware var eset kurdum taradım bulmuyor adwcleaner yükledim tarattım olmuyor ne yapmam lazım operagx tarayıcı
 
Bende önceden yemiştim malwarebytes indirip tarattığımda bulmuştu deneyebilirsin.
 
Son düzenleme:
İki üründe malwarebytes'ın adwcleaner için tüm özelikleri seçmek gerekiyor bilginiz olsun.

Umarım çözülmüştür. Kasperskyden de başarılı yanları var malwarebytes'ın browser guardı dahil kurun tarayıcıya.

Outbound yani izniniz dışında trafik olursa trojan diyip engeli basıyor hangi proxy veya uygulama sebep oluyorsa...

Eski sistemlerde haliyle ağırlık oluşturuyor kontrol süreçleri...
 
Geri
Top