MiroSeto 80+ Katılım 1 Mart 2024 Mesajlar 134 Reaksiyon skoru 40 27 Mart 2024 #1 Adware var eset kurdum taradım bulmuyor adwcleaner yükledim tarattım olmuyor ne yapmam lazım operagx tarayıcı
Adware var eset kurdum taradım bulmuyor adwcleaner yükledim tarattım olmuyor ne yapmam lazım operagx tarayıcı
A Arda0127 80+ Katılım 26 Nisan 2021 Mesajlar 13 Reaksiyon skoru 1 27 Mart 2024 #2 Bende önceden yemiştim malwarebytes indirip tarattığımda bulmuştu deneyebilirsin.
MiroSeto 80+ Katılım 1 Mart 2024 Mesajlar 134 Reaksiyon skoru 40 27 Mart 2024 Konu Sahibi Konu Sahibi #3 Arda0127 yazmış: Bende önceden yemiştim malwarebytes indirip tarattığımda bulmuştu deneyebilirsin. Devamı için tıklayın... deniyeceğim Mesaj otomatik olarak birleştirildi: 27 Mart 2024 Arda0127 yazmış: Bende önceden yemiştim malwarebytes indirip tarattığımda bulmuştu deneyebilirsin. Devamı için tıklayın... Buldu teşekkürler Son düzenleme: 27 Mart 2024
Arda0127 yazmış: Bende önceden yemiştim malwarebytes indirip tarattığımda bulmuştu deneyebilirsin. Devamı için tıklayın... deniyeceğim Mesaj otomatik olarak birleştirildi: 27 Mart 2024 Arda0127 yazmış: Bende önceden yemiştim malwarebytes indirip tarattığımda bulmuştu deneyebilirsin. Devamı için tıklayın... Buldu teşekkürler
RA2TR 80+ Bronze Katılım 17 Ocak 2024 Mesajlar 1,402 Reaksiyon skoru 483 28 Mart 2024 #5 İki üründe malwarebytes'ın adwcleaner için tüm özelikleri seçmek gerekiyor bilginiz olsun. Umarım çözülmüştür. Kasperskyden de başarılı yanları var malwarebytes'ın browser guardı dahil kurun tarayıcıya. Outbound yani izniniz dışında trafik olursa trojan diyip engeli basıyor hangi proxy veya uygulama sebep oluyorsa... Eski sistemlerde haliyle ağırlık oluşturuyor kontrol süreçleri...
İki üründe malwarebytes'ın adwcleaner için tüm özelikleri seçmek gerekiyor bilginiz olsun. Umarım çözülmüştür. Kasperskyden de başarılı yanları var malwarebytes'ın browser guardı dahil kurun tarayıcıya. Outbound yani izniniz dışında trafik olursa trojan diyip engeli basıyor hangi proxy veya uygulama sebep oluyorsa... Eski sistemlerde haliyle ağırlık oluşturuyor kontrol süreçleri...