ijustfaruk
80+ Gold
- Katılım
- 18 Eylül 2020
- Mesajlar
- 8,187
- En İyi Cevap
- 1
Millenicom kullanıyorum 2 ay önce altyapı çalışması yapıldı daha öncesinde sitelerinden bakınca altyapımı sorgulayabiliyor ve ne kadar hız alabileceğimi görebiliyordum ama çalışmadan sonra altyapımı sorgulayınca
Altyapı/Port uygun olduğunda 0850 333 0 333 numaramızla bilgilendireceğiz.
diye bir yazı çıkıyor aceba türk telekom üzerindenmi sorgulamam gerekiyor dedim ordada
Seçtiğiniz lokasyonla ilgili bilgiye ulaşılamamıştır.
diye bir yazı çıkıyor millenicom whatsapp hattına yazdım onlarda bana adresinizde Altyapı/Port bulunmamaktadır dedi altyapı yoksa nasıl müşteriniz olabilirim saçmalamayın dedim port güncelleniyor dediler 2 haftadır bekliyorum hala çalışma sonucunda alabildiğim max hızın kaç olduğunu öğrenemedim daha önce buna benzer bir durum yaşayan oldu mu bu sorunu nasıl çözebilirim?
Üzgünüz
Adresinizde Altyapı/Port bulunmamaktadır. Maalesef başvurunuza devam edemiyoruz.Altyapı/Port uygun olduğunda 0850 333 0 333 numaramızla bilgilendireceğiz.
diye bir yazı çıkıyor aceba türk telekom üzerindenmi sorgulamam gerekiyor dedim ordada
Seçtiğiniz lokasyonla ilgili bilgiye ulaşılamamıştır.
diye bir yazı çıkıyor millenicom whatsapp hattına yazdım onlarda bana adresinizde Altyapı/Port bulunmamaktadır dedi altyapı yoksa nasıl müşteriniz olabilirim saçmalamayın dedim port güncelleniyor dediler 2 haftadır bekliyorum hala çalışma sonucunda alabildiğim max hızın kaç olduğunu öğrenemedim daha önce buna benzer bir durum yaşayan oldu mu bu sorunu nasıl çözebilirim?