Neler Yeni

Çözüldü✓ Amazon Değişim Rezaleti

boeasy

80+ Bronze
Katılım
16 Nisan 2020
Mesajlar
989
Dahası  
Reaksiyon skoru
560
İsim
Batuhan
3 ağustosta amazondan sapphire rx 6600 pulse model ekran kartını satın aldım. Ertesi gün kart teslim edildi siyah ekran sorunu vardı. Müşteri hizmetlerine yazdım. Değişim yapalım fiyatı artsa bile mağdur olmazsınız denildi. 3 gün depoda ürün incelenir iadeniz onaylandıktan sonra değişim ürünü gönderilir denildi kabul ettim. 11 ağustosta iadem onaylandı. Kaç gündür amazon değişim ürününü gönderecek ama göndermiyor. Hergün kac kez temsilciyle görüştüm hazırlanıyor aşamasında 24 saat içerisinde gönderilir vs. hepsi aynı şeyi söylüyor yapabileceğimiz birsey yok depoya müdahale edemiyoruz vb. Bugün az önce yine görüştüm yine aynı bu sefer ekstra olarak üründe tedarik sorunu olmuş 24 saat içinde gönderilecekmiş ürün günlerdir stokta ve satılıyor nasıl tedarik sorunu olabilir. Sallamasyon işler gerçekten günlerdir çok sıkıldım. Amazondan bu yaşadığım olaydan sonra memnun kaldığım söylenemez. Bu süre zarfında kartın fiyatı 200 civarı arttı. Benzer sorunu yaşayan yada çözebilen varsa nasıl çözdüğünü yazarsa sevinirim.
Screenshot_20220815-130905_Amazon Shopping.jpg
 

Rilroalpt

80+ Bronze
Katılım
4 Ağustos 2022
Mesajlar
1,458
Dahası  
Reaksiyon skoru
730
Konum
Tekirdağ
İsim
Eren Emirhan Tuner
Instagram
eren.emirhan_tuner
Steam
rilro59
Twitter
rilroalpt
Discord
Ril/Eren#2440
3 ağustosta amazondan sapphire rx 6600 pulse model ekran kartını satın aldım. Ertesi gün kart teslim edildi siyah ekran sorunu vardı. Müşteri hizmetlerine yazdım. Değişim yapalım fiyatı artsa bile mağdur olmazsınız denildi. 3 gün depoda ürün incelenir iadeniz onaylandıktan sonra değişim ürünü gönderilir denildi kabul ettim. 11 ağustosta iadem onaylandı. Kaç gündür amazon değişim ürününü gönderecek ama göndermiyor. Hergün kac kez temsilciyle görüştüm hazırlanıyor aşamasında 24 saat içerisinde gönderilir vs. hepsi aynı şeyi söylüyor yapabileceğimiz birsey yok depoya müdahale edemiyoruz vb. Bugün az önce yine görüştüm yine aynı bu sefer ekstra olarak üründe tedarik sorunu olmuş 24 saat içinde gönderilecekmiş ürün günlerdir stokta ve satılıyor nasıl tedarik sorunu olabilir. Sallamasyon işler gerçekten günlerdir çok sıkıldım. Amazondan memnun kaldığım söylenemez. Bu süre zarfında kartın fiyatı 200 civarı arttı. Benzer sorunu yaşayan yada çözebilen varsa nasıl çözdüğünü yazarsa sevinirim.
Hocam adamlar haklı depoya nasıl müdahale etsinler yapacak bir şey yok, ekran kartı bu ve fiyatı da belli maksimum 1 haftada eline geçer kart. Ben şu ana kadar Amazon'un müşteri hizmetlerinden çok memnunum. Sorun onlarla alakalı olmasa bile canlı ekipleri kendileri de bir tüketici olarak size yazıyor ve çok sıcak kanlı bir şekilde sorununuzu anlıyor, raporluyorlar aynı zamanda da sorun için kendilerinde hiçbir sorun olmamasına rağmen defalarca özür diliyorlar. Ellerinden bir şey gelmediği sürece yapacak bir şey yok.
 

Shaco

80+ Bronze
Katılım
12 Kasım 2021
Mesajlar
1,760
4 gün, 4 iş günü olarak mı?
 

boeasy

80+ Bronze
Katılım
16 Nisan 2020
Mesajlar
989
Dahası  
Reaksiyon skoru
560
İsim
Batuhan
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
Kaç gündür bekliyorsun ki
Hocam adamlar haklı depoya nasıl müdahale etsinler yapacak bir şey yok, ekran kartı bu ve fiyatı da belli maksimum 1 haftada eline geçer kart. Ben şu ana kadar Amazon'un müşteri hizmetlerinden çok memnunum. Sorun onlarla alakalı olmasa bile canlı ekipleri kendileri de bir tüketici olarak size yazıyor ve çok sıcak kanlı bir şekilde sorununuzu anlıyor, raporluyorlar aynı zamanda da sorun için kendilerinde hiçbir sorun olmamasına rağmen defalarca özür diliyorlar. Ellerinden bir şey gelmediği sürece yapacak bir şey yok.
4 agustostan beri elimde kart yok. 11 agustostan beri iade onaylanmasını rağmen gönderilmiyor. Beni müşteri hizmetlerinin sıcak kanlı olması falan bağlamıyor ki sorunumu çözemiyorlar. Bana söylenen iade onaylanır onaylanmaz ertesi gün kart gönderilir şeklindeydi. Sözünde duran bir firma göremedim. Ürün günlerdir stokta ve satılıyorken bana gönderilmemesi ya önemsenmedigim için yada fiyatı arttığı için stokları tüketip düşük fiyattan ücret iademi vermek istemeleri olabilir.
 

QİKUA

80+ Silver
Katılım
12 Aralık 2020
Mesajlar
2,851
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,935
İsim
Ömer
İlgilendiği Kategoriler
Ekran kartı
Hocam biraz daha sabırlı olun bu amazon yani öyle boş bir şirket değil size getirecektir bence
 

Rilroalpt

80+ Bronze
Katılım
4 Ağustos 2022
Mesajlar
1,458
Dahası  
Reaksiyon skoru
730
Konum
Tekirdağ
İsim
Eren Emirhan Tuner
Instagram
eren.emirhan_tuner
Steam
rilro59
Twitter
rilroalpt
Discord
Ril/Eren#2440
4 agustostan beri elimde kart yok. 11 agustostan beri iade onaylanmasını rağmen gönderilmiyor. Beni müşteri hizmetlerinin sıcak kanlı olması falan bağlamıyor ki sorunumu çözemiyorlar. Bana söylenen iade onaylanır onaylanmaz ertesi gün kart gönderilir şeklindeydi. Sözünde duran bir firma göremedim. Ürün günlerdir stokta ve satılıyorken bana gönderilmemesi ya önemsenmedigim için yada fiyatı arttığı için stokları tüketip düşük fiyattan ücret iademi verecekler.
Düşük fiyattan iadenizi verecek kadar bireysel bir konu olacağını sanmıyorum adamlar milyon dolarlarla çalışıyorken sizin maksimum 200-300 hadi bilemedin 500 liranızı n'apsın dostum sakin ol biraz
 
Top Bottom