boeasy
80+ Bronze
- Katılım
- 16 Nisan 2020
- Mesajlar
- 989
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 560
- İsim
- Batuhan
3 ağustosta amazondan sapphire rx 6600 pulse model ekran kartını satın aldım. Ertesi gün kart teslim edildi siyah ekran sorunu vardı. Müşteri hizmetlerine yazdım. Değişim yapalım fiyatı artsa bile mağdur olmazsınız denildi. 3 gün depoda ürün incelenir iadeniz onaylandıktan sonra değişim ürünü gönderilir denildi kabul ettim. 11 ağustosta iadem onaylandı. Kaç gündür amazon değişim ürününü gönderecek ama göndermiyor. Hergün kac kez temsilciyle görüştüm hazırlanıyor aşamasında 24 saat içerisinde gönderilir vs. hepsi aynı şeyi söylüyor yapabileceğimiz birsey yok depoya müdahale edemiyoruz vb. Bugün az önce yine görüştüm yine aynı bu sefer ekstra olarak üründe tedarik sorunu olmuş 24 saat içinde gönderilecekmiş ürün günlerdir stokta ve satılıyor nasıl tedarik sorunu olabilir. Sallamasyon işler gerçekten günlerdir çok sıkıldım. Amazondan bu yaşadığım olaydan sonra memnun kaldığım söylenemez. Bu süre zarfında kartın fiyatı 200 civarı arttı. Benzer sorunu yaşayan yada çözebilen varsa nasıl çözdüğünü yazarsa sevinirim.