Neler Yeni

Çözüldü✓ Amazon Paketimi Teslim Etmiyor

K1NGO82

80+ Gold
Katılım
8 Şubat 2021
Mesajlar
6,281
En İyi Cevap
1
Şimdi konuştum. Bu sefer daha ilgili birisi denk geldi.
Kargonun depodan çıkmadigini kabul etti. Geri ödeme yapacaktı aradaki fiyat farkı için de yardımcı olacağım dedi. Ancak sistem iade için bugün izin vermiyor yarın izin veriyor dedi.
( sanırım haklı bugün teslim alamazsanız yarın para iadesi isteyebilirsiniz gibi bir yazı vardı siparislerimde)
Yarın arayacak beni kayıt oluşturdu yarını bekliyorum
Hayırlısı olsun hocam
 

Touoa

80+ Silver
Katılım
27 Ocak 2021
Mesajlar
3,995
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,010
İsim
Turuncu Keskin
Bende de bu tarz bir sıkıntı olmuştu, 1 ay boyunca kargoya verilmemişti ürün (Germany) arada fark oluştu ister istemez, 1000 lira kadar. Kupon tanımlamışlardı, iptal etmiştim ürünü.
 

LordHasan

80+ Platinum
Katılım
31 Mayıs 2020
Mesajlar
10,692
En İyi Cevap
9
Müşteri temsilcisi ürünün geleceğini söyledimi peki?
Bir daha yazın MNG kargo böyle böyle diyor diyin. Bana genelde iyi ve bilgili müşteri temsilcisi geliyor. Size de gelir.
Başka müşteri temsilcisi gelmiyor mu? O sizinle ilgilensin. (İlgilenirler.)
Bugün sorun çözüldü gibi ucret iadeleri yapıldı tüm ürünlerin.
Tekrar satın aldığım durumda aradaki ucret farkının kredi kartıma iade edileceği soylendi.
Yeni siparişleri oluşturdum. Şu an teslim almam ve ardından aradaki farkın iade olması adımı kaldı
 

Mithril

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,967
Dahası  
Reaksiyon skoru
733
İsim
Muhammet Kürkçü
Bugün sorun çözüldü gibi ucret iadeleri yapıldı tüm ürünlerin.
Tekrar satın aldığım durumda aradaki ucret farkının kredi kartıma iade edileceği soylendi.
Yeni siparişleri oluşturdum. Şu an teslim almam ve ardından aradaki farkın iade olması adımı kaldı
Amazon yine şaşırtmıyor hocam. Çözülmesine sevindim diğer firmaların böyle bir şey yapacağını hiç sanmıyorum.
 

K1NGO82

80+ Gold
Katılım
8 Şubat 2021
Mesajlar
6,281
En İyi Cevap
1
Bugün sorun çözüldü gibi ucret iadeleri yapıldı tüm ürünlerin.
Tekrar satın aldığım durumda aradaki ucret farkının kredi kartıma iade edileceği soylendi.
Yeni siparişleri oluşturdum. Şu an teslim almam ve ardından aradaki farkın iade olması adımı kaldı
Amazon büyüklüğü :cool:
 

Rova

80+
Katılım
5 Ağustos 2023
Mesajlar
270
Dahası  
Reaksiyon skoru
70
İsim
Anex
Bulunduğunuz yerin MNG şubesi sıkıntılı olabilir. Bizde de Sürat kargo sıkıntılı mesela. 14-15 gün dağıtım şubesinde bekletip Onayım olmadan satıcıya geri göndermişlerdi bir siparişimi.
 

BGSGP

80+ Bronze
Katılım
24 Ekim 2022
Mesajlar
721
Bulunduğunuz yerin MNG şubesi sıkıntılı olabilir. Bizde de Sürat kargo sıkıntılı mesela. 14-15 gün dağıtım şubesinde bekletip Onayım olmadan satıcıya geri göndermişlerdi bir siparişimi.
Bu kargo firmaları neden böyle? Kazanç da elde etmiyorlarki hatta zarar bile ediyorlardır belki de.
 

Rova

80+
Katılım
5 Ağustos 2023
Mesajlar
270
Dahası  
Reaksiyon skoru
70
İsim
Anex
Bu kargo firmaları neden böyle? Kazanç da elde etmiyorlarki hatta zarar bile ediyorlardır belki de.
Ülkede düzgün olan ne var ki, diyebiliriz. Misal daha bugün başıma geldi. Bir ürün sipariş ettim parçaları eksik gelmiş satıcıya mesaj attım hemen yarın gönderelim dediler. Bugün kargoya vermişler ama "alıcı ödemeli". Kargo firmasını aradım, şubeyi arayın dediler. Şubenin iki telefonunu aradım açan yok. N11 canlı desteğe bağlandım 2 tane sözde müşteri temsilcisi kopyala yapıştır cevaplar yazıyor. Bot musunuz hanımefendi diyecek oldum. En son n11 i telefondan aradım. Kargo ücretini ödediğiniz zaman size kupon tanımlayalim dediler. Yahu kardeşim 3-5 kaç lira kargo ücreti gelirse gelsin. Ben, bana eksik gelen bir Ürünün kargo ücretini ödemek zorunda mıyım? Denetim olmayınca böyle oluyor ülkede.

Bir kaç ay önce de yine N11'den surat kargo rezaleti yaşamıştım. Kargo firmasının şubesinin rezilliğiydi o.
 

BGSGP

80+ Bronze
Katılım
24 Ekim 2022
Mesajlar
721
Ülkede düzgün olan ne var ki, diyebiliriz. Misal daha bugün başıma geldi. Bir ürün sipariş ettim parçaları eksik gelmiş satıcıya mesaj attım hemen yarın gönderelim dediler. Bugün kargoya vermişler ama "alıcı ödemeli". Kargo firmasını aradım, şubeyi arayın dediler. Şubenin iki telefonunu aradım açan yok. N11 canlı desteğe bağlandım 2 tane sözde müşteri temsilcisi kopyala yapıştır cevaplar yazıyor. Bot musunuz hanımefendi diyecek oldum. En son n11 i telefondan aradım. Kargo ücretini ödediğiniz zaman size kupon tanımlayalim dediler. Yahu kardeşim 3-5 kaç lira kargo ücreti gelirse gelsin. Ben, bana eksik gelen bir Ürünün kargo ücretini ödemek zorunda mıyım? Denetim olmayınca böyle oluyor ülkede.

Bir kaç ay önce de yine N11'den surat kargo rezaleti yaşamıştım. Kargo firmasının şubesinin rezilliğiydi o.
G.o. :/
 

LordHasan

80+ Platinum
Katılım
31 Mayıs 2020
Mesajlar
10,692
En İyi Cevap
9
Başka müşteri temsilcisi gelmiyor mu? O sizinle ilgilensin. (İlgilenirler.)
Bir daha yazın MNG kargo böyle böyle diyor diyin. Bana genelde iyi ve bilgili müşteri temsilcisi geliyor. Size de gelir.
Müşteri temsilcisi ürünün geleceğini söyledimi peki?


Bugün itibariyle sorun çözüldü.

Dün teslim aldım aradaki tutar farklarının iadeleri için aradım hemen kartıma iade yaptılar.
Tek eksiğim maden suları oldu stokta olmadığı icin onu da çok dert etmedim.
 

K1NGO82

80+ Gold
Katılım
8 Şubat 2021
Mesajlar
6,281
En İyi Cevap
1
Bugün itibariyle sorun çözüldü.

Dün teslim aldım aradaki tutar farklarının iadeleri için aradım hemen kartıma iade yaptılar.
Tek eksiğim maden suları oldu stokta olmadığı icin onu da çok dert etmedim.
Hayırlı olsun. Amazonda mağdur olunmadığını bir kez daha gördüm.
 
Top Bottom