Selam dostlar. Amazona değişim için monitör gönderdim. 13 gün oldu, ses seda yok. Müşteri hizmetlerine hiç bir şekilde ulaşamıyorum. Site üzerinde 'canlı sohbet, beni ara, mail at' seçenekleri hep hata veriyor. Ne yapabilirim?
1 haftadır aynı hocam, hiç bir şekilde iletişime geçemiyorumBugün yada yarın tekrar dene hafta sonu olduğu için olabilir
Farklı telefondan dene1 haftadır aynı hocam, hiç bir şekilde iletişime geçemiyorum
Denedim hocam, telefon ve bilgisayar üzerinden ama sonuç hep aynıFarklı telefondan dene
Yine hata veriyor hocam denedimFarklı Bi numaradan ulaşmaya çalıştınız mı
Reis senin hesabında sorun olabilir farklı hesapla ulaşmaya çalışDenedim hocam, telefon ve bilgisayar üzerinden ama sonuç hep aynı
Mesaj otomatik birleştirildi:
Yine hata veriyor hocam denedim
Onu da denedim ama farklı hesapla ilgili bilgi veremiyoruz diyorlar. O hesaptan ulaşamıyorum diyorum, yapabileceğimiz bir şey yok diyorlarReis senin hesabında sorun olabilir farklı hesapla ulaşmaya çalış
Doğrudan satıcıya ulaşmayı denediniz mi pekiOnu da denedim ama farklı hesapla ilgili bilgi veremiyoruz diyorlar. O hesaptan ulaşamıyorum diyorum, yapabileceğimiz bir şey yok diyorlar
Satıcı AmazonDoğrudan satıcıya ulaşmayı denediniz mi peki
Amazon gibi bir firmanın bunları yaşatması çok üzücü.aklıma pek bir şey gelmiyor tüketici hakem heyetine ulaşın mecburen ciddiye alırlar artık