hamza emre
80+
- Katılım
- 19 Şubat 2024
- Mesajlar
- 121
- Reaksiyon skoru
- 15
Amd ryzen 5 7500f islemciye deepcool ak400 kullanıyorum termal macun onerirmisiniz teşekürler
Suanlik sahte termal macun kullanıyorum %100 yukte 80i goruyoKaç derece oluyor yükte?
Mx 6 sürüyorum aynı dereceler görüyorSuanlik sahte termal macun kullanıyorum %100 yukte 80i goruyo
Mx 6 sürüyorum aynı dereceler görüyor![]()
Benim kullandigim macunun grami 7.5 tlMx 6 sürüyorum aynı dereceler görüyor![]()