Apple telefonlar neden kasmıyor ?

Android binlerce farklı cihazda çalışsın diye üretilmiş, iOS bir avuç cihazda çalışsın diye üretilmiş. Apple da bu konuda çok deneyimli olduğu için ve donanımı da kendisi ürettiği için çok avantajlı.

Bunun bir örneğini de, zamanında Nokia yaşamıştı. C6-01 model Nokia cihazım (yıllar yıllar öncesi) Symbian OS ile, o zamanın Android cihazlarına çok ağır gelecek oyunları 256 mb ramle kasmadan güzelce oynatıyordu. :)
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,693
Mesajlar
11,069,803
Üyeler
197,965
Son üye
hiysfkcc
Geri
Top