Arctic Mx-4 Alınır mı?

Alınır kulllanıyorum şuandaa gayet iyi.
 
O ürün sahte. Teknobiyotik'ten al.
Sahte mi ? nasıl sahte ? nerden anladınız sahte olduğunu ? attığınız linkteki 2019 model olanı değil.2019 serisi en iyi serisi.Ayrıyeten bu ürünün sahtesini yapacaklarını zannetmiyorum.
 
Sahte mi ? nasıl sahte ? nerden anladınız sahte oolduğunu ? attığınız linkteki 2019 model olanı değil.2019 serisi en iyi serisi.Ayrıyeten bu ürünün sahtesini yapacaklarını zannetmiyorum.
2019 en iyisi falan değil. Termal macun koleksiyonum var. Burada da test konusu var, daha kötü 2019. :D

Ayrıca satanların %70'i sahte. 4 tane mağazadan aldım. Arctic'e mail attım 3'ü sahte çıktı. Teknobiyotik harici bir yerden alınmaz.

Sizin gibi bilip bilmeden konuşanlar bi' bitmedi forumda.

 
Özellikle artı bilgisayar %100 sahte ürün satıyor. Performans düşüşünden ve Arctic'e atılan mailler sonucu Teknobiyotik harici bir yerden alınmaması gerektiğine kanaat getirdim.
Harbi ya bana sahte satılmış.
Macun zamanla performansını kaybetti.
 
2019 en iyisi falan değil. Termal macun koleksiyonum var. Burada da test konusu var, daha kötü 2019. :D

Ayrıca satanların %70'i sahte. 4 tane mağazadan aldım. Arctic'e mail attım 3'ü sahte çıktı. Teknobiyotik harici bir yerden alınmaz.

Sizin gibi bilip bilmeden konuşanlar bi' bitmedi forumda.

O zaman test konusunu buraya gönderde bilgilenelim.Asıl sen bilip bilmeden konuşma Arctic'e attığın mailde dönüş aldın mı sahte olduğuna dair ? Termal Macun koleksiyonun var diye en iyi termal macun bilgisine sahip olacak değilsin,hiç kimseye de sizin gibi bilip bilmeden konuşanlar da diyemezsin ! hiç kimseden üstünlüğün yok !
 
Bir şey daha sormak istiyorum bende amd stok stealth fanı var.Sizce mx4 mü alayım yoksa 30 tl ekleyim m200 soğutucu mu alayım ?
 
O zaman test konusunu buraya gönderde bilgilenelim.Asıl sen bilip bilmeden konuşma Arctic'e attığın mailde dönüş aldın mı sahte olduğuna dair ? Termal Macun koleksiyonun var diye en iyi termal macun bilgisine sahip olacak değilsin,hiç kimseye de sizin gibi bilip bilmeden konuşanlar da diyemezsin ! hiç kimseden üstünlüğün yok !
1611587019962.png


Testi attım ya üstte? Görgü, ahlak bilmediğin gibi okuma, yazma da bilmiyorsun sanırım.
 
2019 en iyisi falan değil. Termal macun koleksiyonum var. Burada da test konusu var, daha kötü 2019. :D

Ayrıca satanların %70'i sahte. 4 tane mağazadan aldım. Arctic'e mail attım 3'ü sahte çıktı. Teknobiyotik harici bir yerden alınmaz.

Sizin gibi bilip bilmeden konuşanlar bi' bitmedi forumda.

Artı bilgisayardan almışım hemde...
Şuan canım çok sıkkın .
 
Alıntıyı görüntüle

Testi attım ya üstte? Görgü, ahlak bilmediğin gibi okuma, yazma da bilmiyorsun sanırım.
Söylediklerimin sonuna kadar arkasındayım yazdıklarımı tekrar oku ve kimseye bilip bilmeden konuşanlar diyemezsin ! Yalan söylediğini inkar eden olmadı bay çok bilmiş gibi gözüken !
 
Hocam istiyorsanız Mail atın yenisini ve orijinalini yolluyorlar bazen.
Artı bilgisayar mı hocam?
Eğer böyle bir durum mevcut ise mail atayım.
31 ekimde almışım tek sorun orada baya zaman geçti kartın ısınmasından şüphelenmiştim.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,694
Mesajlar
11,069,815
Üyeler
197,965
Son üye
hiysfkcc
Geri
Top