Control Panel
80+ Bronze
- Katılım
- 15 Nisan 2020
- Mesajlar
- 1,425
- En İyi Cevap
- 1
- Reaksiyon skoru
- 2,093
Geçmiş olsun.Ş şey ben galiba sahte almıştım. Bende diyorum ekran kartına macunu sürdükten sonra niye kafayı yedi.
Geçmiş olsun.Ş şey ben galiba sahte almıştım. Bende diyorum ekran kartına macunu sürdükten sonra niye kafayı yedi.
Sahte mi ? nasıl sahte ? nerden anladınız sahte olduğunu ? attığınız linkteki 2019 model olanı değil.2019 serisi en iyi serisi.Ayrıyeten bu ürünün sahtesini yapacaklarını zannetmiyorum.O ürün sahte. Teknobiyotik'ten al.
![]()
Arctic MX-4 Yüksek Performanslı Termal Macun 4gr (AR-ACTCP00002B) | Teknobiyotik
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; } ARCTIC MX-4 Termal Macun ile Yük...www.teknobiyotik.com
2019 en iyisi falan değil. Termal macun koleksiyonum var. Burada da test konusu var, daha kötü 2019.Sahte mi ? nasıl sahte ? nerden anladınız sahte oolduğunu ? attığınız linkteki 2019 model olanı değil.2019 serisi en iyi serisi.Ayrıyeten bu ürünün sahtesini yapacaklarını zannetmiyorum.
Harbi ya bana sahte satılmış.Özellikle artı bilgisayar %100 sahte ürün satıyor. Performans düşüşünden ve Arctic'e atılan mailler sonucu Teknobiyotik harici bir yerden alınmaması gerektiğine kanaat getirdim.
O zaman test konusunu buraya gönderde bilgilenelim.Asıl sen bilip bilmeden konuşma Arctic'e attığın mailde dönüş aldın mı sahte olduğuna dair ? Termal Macun koleksiyonun var diye en iyi termal macun bilgisine sahip olacak değilsin,hiç kimseye de sizin gibi bilip bilmeden konuşanlar da diyemezsin ! hiç kimseden üstünlüğün yok !2019 en iyisi falan değil. Termal macun koleksiyonum var. Burada da test konusu var, daha kötü 2019.
Ayrıca satanların %70'i sahte. 4 tane mağazadan aldım. Arctic'e mail attım 3'ü sahte çıktı. Teknobiyotik harici bir yerden alınmaz.
Sizin gibi bilip bilmeden konuşanlar bi' bitmedi forumda.
MX-4 vs. MX-4 2019 Edition
Merhabalar. Bazılarınızın bildiği üzere işlemci soğutucularına ve termal macunlara ilgim var. Bundan bir koleksiyona sahibim. Kişisel merakımdan ötürü böyle bir test yapmayı uygun gördüm. Bugün forumda çok yanlış bilinen "MX-4 2019 Edition al, eskisi kötü." yalanının gerçeğini beraber...www.technopat.net
O zaman test konusunu buraya gönderde bilgilenelim.Asıl sen bilip bilmeden konuşma Arctic'e attığın mailde dönüş aldın mı sahte olduğuna dair ? Termal Macun koleksiyonun var diye en iyi termal macun bilgisine sahip olacak değilsin,hiç kimseye de sizin gibi bilip bilmeden konuşanlar da diyemezsin ! hiç kimseden üstünlüğün yok !
Artı bilgisayardan almışım hemde...2019 en iyisi falan değil. Termal macun koleksiyonum var. Burada da test konusu var, daha kötü 2019.
Ayrıca satanların %70'i sahte. 4 tane mağazadan aldım. Arctic'e mail attım 3'ü sahte çıktı. Teknobiyotik harici bir yerden alınmaz.
Sizin gibi bilip bilmeden konuşanlar bi' bitmedi forumda.
MX-4 vs. MX-4 2019 Edition
Merhabalar. Bazılarınızın bildiği üzere işlemci soğutucularına ve termal macunlara ilgim var. Bundan bir koleksiyona sahibim. Kişisel merakımdan ötürü böyle bir test yapmayı uygun gördüm. Bugün forumda çok yanlış bilinen "MX-4 2019 Edition al, eskisi kötü." yalanının gerçeğini beraber...www.technopat.net
Dostum konudan bağımsız bu hangi mail uygulaması ya çok hojAlıntıyı görüntüle
Testi attım ya üstte? Görgü, ahlak bilmediğin gibi okuma, yazma da bilmiyorsun sanırım.
Hocam istiyorsanız Mail atın yenisini ve orijinalini yolluyorlar bazen.Artı bilgisayardan almışım hemde...
Şuan canım çok sıkkın .
Söylediklerimin sonuna kadar arkasındayım yazdıklarımı tekrar oku ve kimseye bilip bilmeden konuşanlar diyemezsin ! Yalan söylediğini inkar eden olmadı bay çok bilmiş gibi gözüken !Alıntıyı görüntüle
Testi attım ya üstte? Görgü, ahlak bilmediğin gibi okuma, yazma da bilmiyorsun sanırım.
Artı bilgisayar mı hocam?Hocam istiyorsanız Mail atın yenisini ve orijinalini yolluyorlar bazen.