Ya arkadaşlar yanlış anlamayın ama bir şey söyleyeceğim
Şimdi ben de 1.5 yıl önce Asus laptop aldım. Geldi Rami kendim taktım. Arayıp sormadım bile yok garanti gidiyor yok garanti geliyor vs. Neden? Çünkü zaten Asus garantisi en dandik garanti zaten bunu bilmeyen yok. Keyfine göre işlem yapıyor veya yapmıyor. Olmayan sıvı temasına sıvı teması uydurabiliyor. Olan garantinizi bir anda yalandan hiç edebiliyor.
Şimdi ben yeni laptop alacağım kargodan sağlam geldi diyelim.
Ben o sıfır laptobu sırf arka kapağı açılıp ram takılacak diye tekrar kargoya koyup riske atmam. Daha servis kısmına gelmedim. Kargoda sorun olursa ne olacak? giderken olmadı, gelirken sorun olsa ne olacak? Onu da geçtim teknik servis saçma sapan bir işlem yaparsa içine kim nasıl anlayacak?
Bir arkadaş buradan Asus teknik servise ısınma şikayetli bir detaylı yazı göndermişti. Adamlar utanmadan gitmiş sıvı-metal macunu temizleyip gitmiş akılsızca normal termal macun sürmüş. Adam çalışırken kendi malım bu diye üstüne mi titriyor sanıyorsunuz?
Özetle, gönderirken alınacak risk
BENCE (benim fikrim sadece) kendiniz takarken oluşacak riskten çok daha fazla. Asus garantisi kargoda böyle geldi bize der kullanıcı hatası derse ne yapacaksınız oraya giderken sorun olsa?
Bataryayı çıkarın yani sadece kablosunu ram veya ssd update ederken elektrik bağlantısı olmaması en güvenlisi, rami takın 20 kez söktüm ben laptobu aldım alalı. Çöp dahi olsa kendim tamir ederim garantiye göndermem. Beceremeyen eli ayağı titreyen. Laptop sökerken yanında çay kahve içen biri değilseniz statik elektrik vs de tutmazsanız, kasa içine parça düşürmezseniz
(Bence sorun olmaz)
Sadece kendi fikrimi, düşüncemi belirttim. Ben o laptobu almış olsam
servis üzerine para verse ben yine göndermem ram değişimi için. O kadar risk alamam. (kargo ve teknik servis beceriksizliği)