Samet_0822
80+
- Katılım
- 2 Mayıs 2022
- Mesajlar
- 74
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 29
- İsim
- Samet Aksakal
Merhaba arkadaşlar,
(Yazı çok uzun okumadım ne diyor demeden okumanızı rica ediyorum. Sizler için yaşadığım deneyimi ve süreci açıkladım. Sizlerin de başına gelmesini istemiyorum.)
Asus dual ekran kartında korkunç derecede Coil whine sesi var. Bu sorunu daha öncesinde konu olarak açmıştım. Burada arkadaşlarla fikir alışverişinde bulunduk sağolsunlar. Konuya bakmak isteyenler için konun linki : https://forum.donanimarsivi.com/konu/asus-dual-ekran-karti-coil-whine.657746/
Gel gelelim asıl meseleye ...
Gaminggenden sistemi teslim alırken burada deneme yapabilir miyiz? diye istekte bulunduğumda gerekli testleri yapıyoruz o şekilde teslim ediyoruz dediler. Ancak gerekli testler yapıldıysa bu sesi duymamaları mümkün değil. Ya test yapmadılar ya da umursamayıp o şekilde teslim ettiler. Orada test yapsalardı kesinlikle o ürünü teslim almaz kağıdı imzalamazdım.
Yukarıdaki konuda konuştuğumuz durumlardan sonra Asus daha cevap vermedi. Sonrasında 1 hafta boyunca Gaminggene ulaşmaya çalıştım. Telefonlara kesinlikle bakmadılar. E mail attım videolu bir şekilde sorunu ilettim ona da bakmadılar. Neyse işten izine çıktıktan sonra Gaminggen mağazasına sistemi götürdüm, derdimi anlattım,sorunu gösterdim, ki kendileri de evet ses var dediler. Değişim veya iade için rapor çıkması gerektiğini servise göndereceklerini söylediler. Benim zamanım yok ( 8 ocakta askeri birliğime teslim olucam) süreci hızlandırmak için ne yapmam gerekir diye sorduğumda, kartı siz şahıs olarak gönderirseniz süreç daha hızlı ilerler dediler. Neyse oradan çıktım. Asusu tekrar aradım. Daha öncede size sorunu bildirdim herhangi bir şey yapmadan Coil whine ın arıza olmadığını performansa etkisi olmadığını söylediniz. Ancak durum böyle böyle, daha fazla yüke sokunca sesin arttığını gördüm, bu şekilde kullanmak mümkün değil dememe rağmen, daha önce sorun olmadığı belirtilmiş servise götürseniz bile bir işlem yapılmayacaktır denildi. Neyse bir şekilde derdimi anlattığımı düşündüm servise gidin arkadaşlar yardımcı olacaktır dediler. Ertesi gün İstanbul Mecidiyeköy servisine gittim(yani bugün) . Asıl olay şu ki yönlendirdikleri servis Msi yetkili servisi ve sadece Asusla anlaşmaları kapsamında inceleme yaptıklarını söylediler, Kartı bırakacaktım bakmaları için ancak genelde olumsuz cevap verildiğini ve bu kararın yurtdışından verildiğini ona göre hareket ettiklerini ifade ettiler. Ve servis sonrası kartı şahıs olarak teslim almaya da gitmem gerektigini söylediler, ki ben gidemem bir daha kargolanmasını istiyorum dediğimdeyse Asus dan kargo talebinde bulunmam gerektiğini ve bunun onaylanması gerektiğini söylediler. Ayrıca kargoda oluşabilecek bir hasarı üstlenmeyeceklerini , satın aldığınız mağaza aracılığıyla getirirseniz daha güvenli ve etkili olabileceğini söylediler.
Anlayacağınız topu birbirlerine atmaktan başka hiç bir şey yapmadılar.
Gelelim sonuca Coil whine lı ürünü bana kakalayıp hiç bir sorumluluk üstlenmeyen, ciddiyetten uzak karşısındakini ***** yerine koyan bu iki firma Asus ve Gaminggen den kesinlikle uzak durmanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Elimden geldiğince de bu iki firmayı her yerde gerçek yüzlerini göstermeye devam edicem.
•Dip not: Hazır sistem almaya çalışıp 2 kuruş kar ederim diye düşünmeden kesinlikle istediğiniz PC yi kendiniz toplayın . Ucuz etin yahnisi yenmez demiş atalarımız. Bu bana pahalı bir küpe oldu . Sizin de kulağınıza küpe olsun.
•Bu arada YouTube a atmış olduğum Coil whine- İbrahim Tatlıses düetine de kesinlikle bakmanızı öneriyorum linki burada;
(Yazı çok uzun okumadım ne diyor demeden okumanızı rica ediyorum. Sizler için yaşadığım deneyimi ve süreci açıkladım. Sizlerin de başına gelmesini istemiyorum.)
Asus dual ekran kartında korkunç derecede Coil whine sesi var. Bu sorunu daha öncesinde konu olarak açmıştım. Burada arkadaşlarla fikir alışverişinde bulunduk sağolsunlar. Konuya bakmak isteyenler için konun linki : https://forum.donanimarsivi.com/konu/asus-dual-ekran-karti-coil-whine.657746/
Gel gelelim asıl meseleye ...
Gaminggenden sistemi teslim alırken burada deneme yapabilir miyiz? diye istekte bulunduğumda gerekli testleri yapıyoruz o şekilde teslim ediyoruz dediler. Ancak gerekli testler yapıldıysa bu sesi duymamaları mümkün değil. Ya test yapmadılar ya da umursamayıp o şekilde teslim ettiler. Orada test yapsalardı kesinlikle o ürünü teslim almaz kağıdı imzalamazdım.
Yukarıdaki konuda konuştuğumuz durumlardan sonra Asus daha cevap vermedi. Sonrasında 1 hafta boyunca Gaminggene ulaşmaya çalıştım. Telefonlara kesinlikle bakmadılar. E mail attım videolu bir şekilde sorunu ilettim ona da bakmadılar. Neyse işten izine çıktıktan sonra Gaminggen mağazasına sistemi götürdüm, derdimi anlattım,sorunu gösterdim, ki kendileri de evet ses var dediler. Değişim veya iade için rapor çıkması gerektiğini servise göndereceklerini söylediler. Benim zamanım yok ( 8 ocakta askeri birliğime teslim olucam) süreci hızlandırmak için ne yapmam gerekir diye sorduğumda, kartı siz şahıs olarak gönderirseniz süreç daha hızlı ilerler dediler. Neyse oradan çıktım. Asusu tekrar aradım. Daha öncede size sorunu bildirdim herhangi bir şey yapmadan Coil whine ın arıza olmadığını performansa etkisi olmadığını söylediniz. Ancak durum böyle böyle, daha fazla yüke sokunca sesin arttığını gördüm, bu şekilde kullanmak mümkün değil dememe rağmen, daha önce sorun olmadığı belirtilmiş servise götürseniz bile bir işlem yapılmayacaktır denildi. Neyse bir şekilde derdimi anlattığımı düşündüm servise gidin arkadaşlar yardımcı olacaktır dediler. Ertesi gün İstanbul Mecidiyeköy servisine gittim(yani bugün) . Asıl olay şu ki yönlendirdikleri servis Msi yetkili servisi ve sadece Asusla anlaşmaları kapsamında inceleme yaptıklarını söylediler, Kartı bırakacaktım bakmaları için ancak genelde olumsuz cevap verildiğini ve bu kararın yurtdışından verildiğini ona göre hareket ettiklerini ifade ettiler. Ve servis sonrası kartı şahıs olarak teslim almaya da gitmem gerektigini söylediler, ki ben gidemem bir daha kargolanmasını istiyorum dediğimdeyse Asus dan kargo talebinde bulunmam gerektiğini ve bunun onaylanması gerektiğini söylediler. Ayrıca kargoda oluşabilecek bir hasarı üstlenmeyeceklerini , satın aldığınız mağaza aracılığıyla getirirseniz daha güvenli ve etkili olabileceğini söylediler.
Anlayacağınız topu birbirlerine atmaktan başka hiç bir şey yapmadılar.
Gelelim sonuca Coil whine lı ürünü bana kakalayıp hiç bir sorumluluk üstlenmeyen, ciddiyetten uzak karşısındakini ***** yerine koyan bu iki firma Asus ve Gaminggen den kesinlikle uzak durmanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Elimden geldiğince de bu iki firmayı her yerde gerçek yüzlerini göstermeye devam edicem.
•Dip not: Hazır sistem almaya çalışıp 2 kuruş kar ederim diye düşünmeden kesinlikle istediğiniz PC yi kendiniz toplayın . Ucuz etin yahnisi yenmez demiş atalarımız. Bu bana pahalı bir küpe oldu . Sizin de kulağınıza küpe olsun.
•Bu arada YouTube a atmış olduğum Coil whine- İbrahim Tatlıses düetine de kesinlikle bakmanızı öneriyorum linki burada;