tanrisal
80+
- Katılım
- 6 Nisan 2023
- Mesajlar
- 183
- Reaksiyon skoru
- 56
Bf 2042'yi indirimde aldıktan sonra 50 saat kadar oynadım. Başta fazla ön yargılıydım ama beklediğimden iyi çıktı ve oyun baya düzeltilmiş. Geçen indirimde 150 liraya düşmüştü. Bence alınır. Objektif olarak değerlendirmek gerekirse:
Artıları:
-En büyük artısı aynı gruptaki arkadaş ölünce kaldırılabiliyor. Medic bekleme veya grupta birisinin medic karakter seçme derdi kalmadı.
- Oyun hızlı akıyor. Diğer bf serilerine göre daha hızlı bir atmosfer var. Bf1 ve 3'e girdiğimde artık oyun yavaş geliyor.
-Karakter seçimi mevcut. Her karakterin de kendi özel silahı veya ekipmanı var. (Minigun, taret, dron, kalkan, tırmanma halatı vs) Oyun ve harita türüne göre farklı farklı karakterlerin özellikleri kullanılıyor.
-Bf3 ve bad company 2 modları da var. O oyunun karakter ve silahları ile oynuyorsunuz sadece
-Bulunduğunuz konuma yardımcı robot köpek veya tank çağırabilirsiniz.
Eksileri:
-Oyunu ilk açtığımda silah kaplamaları veya kendi karakterim bazen 10-15 sn sonra yükleniyor onun dışında herhangi bir bug kasma donma sorunu yaşamadım.
- 128 kişilik odalarda fps drop oluyor arada. Genelde 64 veya 32 kişilik serverlarda oynuyoruz orada bi sorun yok
- Silah sayısı az özellikle de sniper silahları. Zaten çoğu silah Bf3 veya Bad Company 2 silahı. Güncelleme ile yeni silahlar ekipmanlar ekleniyor.
-Sniper silahlarında 12x takınca bazen 12'yi algılamıyor 4x yakınlaştırıyor
- Roketler araçlara fazla hasar vermiyor. 4-5 defa vurmak lazım ama 2 veya 3 mermisi var. C5 veya anti tank mayını ile tank patlatmak daha kolay
-Harita sayısı da biraz az geldi bana. Yine Bad Company 2 ve Bf3'ten haritalar var. Güncelleme ile o da geliyor.
Artıları:
-En büyük artısı aynı gruptaki arkadaş ölünce kaldırılabiliyor. Medic bekleme veya grupta birisinin medic karakter seçme derdi kalmadı.
- Oyun hızlı akıyor. Diğer bf serilerine göre daha hızlı bir atmosfer var. Bf1 ve 3'e girdiğimde artık oyun yavaş geliyor.
-Karakter seçimi mevcut. Her karakterin de kendi özel silahı veya ekipmanı var. (Minigun, taret, dron, kalkan, tırmanma halatı vs) Oyun ve harita türüne göre farklı farklı karakterlerin özellikleri kullanılıyor.
-Bf3 ve bad company 2 modları da var. O oyunun karakter ve silahları ile oynuyorsunuz sadece
-Bulunduğunuz konuma yardımcı robot köpek veya tank çağırabilirsiniz.
Eksileri:
-Oyunu ilk açtığımda silah kaplamaları veya kendi karakterim bazen 10-15 sn sonra yükleniyor onun dışında herhangi bir bug kasma donma sorunu yaşamadım.
- 128 kişilik odalarda fps drop oluyor arada. Genelde 64 veya 32 kişilik serverlarda oynuyoruz orada bi sorun yok
- Silah sayısı az özellikle de sniper silahları. Zaten çoğu silah Bf3 veya Bad Company 2 silahı. Güncelleme ile yeni silahlar ekipmanlar ekleniyor.
-Sniper silahlarında 12x takınca bazen 12'yi algılamıyor 4x yakınlaştırıyor
- Roketler araçlara fazla hasar vermiyor. 4-5 defa vurmak lazım ama 2 veya 3 mermisi var. C5 veya anti tank mayını ile tank patlatmak daha kolay
-Harita sayısı da biraz az geldi bana. Yine Bad Company 2 ve Bf3'ten haritalar var. Güncelleme ile o da geliyor.