Buyrun arkadaşlar geçen günlerde bahsettiğim denemeleri yaptım değerler ortada grafiksel kayıp yok gecikme daha azaldı
Bence şuanda yapılqcak en mantıklı iş 3090ti almak ve lossless scalin kullanmak
Oyun olqbilecek en yüksek ayarlarda dlss quality de yüzde 100 render scalingde fg kapalı reflex açık
Lossless scalingdede 4x açtım 60 oldu 240 drop yok gecikme yok mis gibi teknoloji 5080 4080 i ikiye katlıyormuş falanda filan geçiniz
Githubcı eleman nvidiadan önce daha stabil yazılım çıkarmış adeta
Programın çalışma prensibi basit nvidia frame generation için özel çekirdekler geliştirip karta dahil ederken lossless scaling normal cuda çekirdeklerini kullanarak bu frame generation ı yapıyor üstelik frame gen 25 30 fps arası artış sağlayıp 150 fps e anca ulaştırırken fg yi lossles scalin ile açınca direkt neyse fpsin çarpıyor ve her bir çarpan için sadece yüzde 10 ekran kartımı kullanıyor
60fps e sabitledim oyunu yüzde 40 yer kaldı 4x lsg açtım ve yüzde 90 daha yüzde 10 boş yeri var belkide istesem 5x yaparak rtx 6080 yapacağım kartı bu gidişle iş oraya gidecek
Yani githubcı eleman şunları akıl edip yapabiliyorda nvidia yapamıyor he özel çekirdek falan lazım mış falan filan hikaye bunlar hep
Rekabetçi oyunlarda kullanılmadığı sürece evet kullanabilirsin ancak input lag olucaktır onuda nvidia reflex ile ancak düzeltebilirsin lossless scaling'i amd kartlarla kullanmanı pek önermiyorum reflex gibi bir teknoloji olmasına rağmen yaygın değil bu yüzden input lagi iliklerine kadar hissediyorsun.
Buyrun arkadaşlar geçen günlerde bahsettiğim denemeleri yaptım değerler ortada grafiksel kayıp yok gecikme daha azaldı
Bence şuanda yapılqcak en mantıklı iş 3090ti almak ve lossless scalin kullanmak
Oyun olqbilecek en yüksek ayarlarda dlss quality de yüzde 100 render scalingde fg kapalı reflex açık
Lossless scalingdede 4x açtım 60 oldu 240 drop yok gecikme yok mis gibi teknoloji 5080 4080 i ikiye katlıyormuş falanda filan geçiniz
Githubcı eleman nvidiadan önce daha stabil yazılım çıkarmış adeta
Programın çalışma prensibi basit nvidia frame generation için özel çekirdekler geliştirip karta dahil ederken lossless scaling normal cuda çekirdeklerini kullanarak bu frame generation ı yapıyor üstelik frame gen 25 30 fps arası artış sağlayıp 150 fps e anca ulaştırırken fg yi lossles scalin ile açınca direkt neyse fpsin çarpıyor ve her bir çarpan için sadece yüzde 10 ekran kartımı kullanıyor
60fps e sabitledim oyunu yüzde 40 yer kaldı 4x lsg açtım ve yüzde 90 daha yüzde 10 boş yeri var belkide istesem 5x yaparak rtx 6080 yapacağım kartı bu gidişle iş oraya gidecek
Yani githubcı eleman şunları akıl edip yapabiliyorda nvidia yapamıyor he özel çekirdek falan lazım mış falan filan hikaye bunlar hep
güncelleme olarak yanıtlarda 4xde gecikme oldupunu belirtip 3x e düşerek oynadığımı belirttim zaten bu benim reddettiğim bir konu değil ki 2x en sağlıklısı zaten 3x de kullanılabilir yeni gelecek olan dlss mimari değişimi ile denemek görmek gerekir bakalım blurşanmalar ne kadar azalacak reflex 2 ile ne kadar olacak gecikme her oyunda da aynı sonucu vermez zaten ben weilguardda yaptım denemeleri gow 2018 de yapmafım her oyun aynı sonucu veremez ve sistem bile farklı adam r5 3600 ve 1070 kullanmış ben 7800x3d ile rtx 4080 kullanmışım ben bu sistemle 4xde sıkıntı var 3xde fena değil demişim 5x e bile üstüne çıkıp denenememişim lag yapacağı belli zaten frame geninde nvidianın bahsettiği gibi orjinal fpsi 2 ye katlamadığı kesinleşmiş oldu orjinal fpsin yarısını veriyor belliki bunun sebebide gecikme ve blurlanma mfg ile orjinal fpsin üstüne 3 tane yarım orjinal fps ekleyecek kısacası yani 5080in dlss kapalı 60 fps aldığı oyundan dlss artı reflex 2 artı mfg ile 200 alması şaşırtıcı değil dedikleri gibi olsa 300 alması lazım bende şuqnda weilguardda 3x lsg dlss quality reflex on fg on olarak 200 fps üatüne ulaşıyorum blurlanma birtek yazıların arka planında oluyor bunlar benim birince elden deneyimlerim tabi sen illa 5000 neslinden bir kart almak istiyorsan buyur al şahsen ben 4080 den 5090 a geçmedikten sonra pek umursamoyorum çoğu oyunda dlss fg yeyerli online oyınlarda bunları bile açmıyoruz zaten sırf aklında takılan varsa diye birinci elden deneyimleyip hesaplayıp aktardım
güncelleme olarak yanıtlarda 4xde gecikme oldupunu belirtip 3x e düşerek oynadığımı belirttim zaten bu benim reddettiğim bir konu değil ki 2x en sağlıklısı zaten 3x de kullanılabilir yeni gelecek olan dlss mimari değişimi ile denemek görmek gerekir bakalım blurşanmalar ne kadar azalacak reflex 2 ile ne kadar olacak gecikme her oyunda da aynı sonucu vermez zaten ben weilguardda yaptım denemeleri gow 2018 de yapmafım her oyun aynı sonucu veremez ve sistem bile farklı adam r5 3600 ve 1070 kullanmış ben 7800x3d ile rtx 4080 kullanmışım ben bu sistemle 4xde sıkıntı var 3xde fena değil demişim 5x e bile üstüne çıkıp denenememişim lag yapacağı belli zaten frame geninde nvidianın bahsettiği gibi orjinal fpsi 2 ye katlamadığı kesinleşmiş oldu orjinal fpsin yarısını veriyor belliki bunun sebebide gecikme ve blurlanma mfg ile orjinal fpsin üstüne 3 tane yarım orjinal fps ekleyecek kısacası yani 5080in dlss kapalı 60 fps aldığı oyundan dlss artı reflex 2 artı mfg ile 200 alması şaşırtıcı değil dedikleri gibi olsa 300 alması lazım bende şuqnda weilguardda 3x lsg dlss quality reflex on fg on olarak 200 fps üatüne ulaşıyorum blurlanma birtek yazıların arka planında oluyor bunlar benim birince elden deneyimlerim tabi sen illa 5000 neslinden bir kart almak istiyorsan buyur al şahsen ben 4080 den 5090 a geçmedikten sonra pek umursamoyorum çoğu oyunda dlss fg yeyerli online oyınlarda bunları bile açmıyoruz zaten sırf aklında takılan varsa diye birinci elden deneyimleyip hesaplayıp aktardım
Ha şunuda ekleyeyim herkesin gözüde aynı değil ben 3xde blurşanmaları çok farkedemem ama kimisi sadece dlss quality modda bile en ufak bluru farkeder bu kişiden kişiye bile değişir