Beyler bu kasa nasıl?

zalman markasını daha önce hiç duymamıştım ama önünün mesh olması iyi fiyatına göre iyi
 
İyi kasa ama model olarak eski biraz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ayrıca ATX anakart desteği yok bu kasanın.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,849
Mesajlar
11,071,152
Üyeler
197,994
Son üye
Ze0d
Geri
Top