Bu Modemlerden Hangisi İyidir

Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
71
Reaksiyon skoru
16
Merhaba arkadaşlar evimize VDSL hat çekilicek bundan önceki hattımız ADSL olduğu için firma bize ADSL modem vermişti VDSL modem almamız gerekiyormuş iki tane model var ama hangisi daha mantıklı bilmiyorum birisi Türk Telekomun Premium modemi Zyxel 11AX diğeri de Zyxel T50B bu ikisi arasından hangisini almak daha mantıklı


 
Keenetic Extra tercih edebilirsiniz.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,508
Mesajlar
11,068,057
Üyeler
197,921
Son üye
lm10wkrem
Geri
Top