Çok ağlamak zararlımıdır??

Öncelikle sakin olup yetişkin birine bu durumu anlatıyorsun
 
Çok ağlamak zararlımıdır? bir sağlık problemi yaparmı?
Şu son zamanlarda çok üzücü şeyler yaşıyorum.

Elbette zararı mevcut dostum. Sadece kalıcı olmaz. Eğer anlatmak istersen dinlerim.
 
Bana zararı oldu. Ağlamamaya çalış yoksa morgana gibi yüz izi çıkar
 
Metekral sen iyi bir adamsın bazen güldürür bazen düşündürür bazen eğlendirirdin. Ne oldu sana ?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,659
Mesajlar
11,069,333
Üyeler
197,954
Son üye
jesusspeed
Geri
Top