Çoklu hesap kullanıyorum

Katılım
15 Nisan 2025
Mesajlar
3
Reaksiyon skoru
2
beyler zamanında eşeklik edip açmıştım 1 tane çoklu hesap şimdi hepsi ban yiyor 2 güne ama işin kötüsü artık hangi hesabı açsam ban yiyor artık ben eski hesabımı felan özledim hepsi banladı çok pişmanım nasıl yapıcaz
 
anakart ban yemişssin onu bios ekranından yapılabiliyordu diye biliyorum lakin eğr yapılabilme ihtimali yoksa ana kart değiştirmen gerekebilir
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,695
Mesajlar
11,069,823
Üyeler
197,965
Son üye
hiysfkcc
Geri
Top