Neler Yeni

Comnet'in Sözleşmesinde Yazan Bu Maddeler Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?

Gri Caner

80+ Titanium
Katılım
24 Ekim 2020
Mesajlar
30,676
En İyi Cevap
7
1689668672672.png


Bu maddeye göre Comnet'ten farklı bir İSS'ye geçiş yapmanız ve sonrasında tekrardan Comnet'e geçmek istemeniz durumunda Comnet hizmet vermeme hakkına sahip.
Comnet Yardımlaşma Telegram grubunda sorduğum üzere Comnet'ten başka bir İSS'ye geçip ondan sonra Comnet'e geçmek isteyip de geçebilenler var.
Ama küfür, hakaret ve ima gibi davranışlar sebep gösterilerek Comnet hizmet vermeme hakkına sahip.

1689668808461.png


Bu maddeye göre online işlemler bilet sisteminden, sosyal ağlardan veya şikayet var gibi farklı platformlardan hakaret, küfür, ima veya herhangi bir saygısızlık yapılması durumunda Comnet abonenin hizmetini sonlandırıp kara listeye alıp bir daha hizmet vermeme hakkına sahip.


1689669080509.png


Bu maddeye göre Comnet, abonenin Telekom'a arıza bildirimi talebi iletilip sorun bulunmaması ve sorunun abone kaynaklı olması durumunda Telekom'un Comnet'ten talep ettiği hatalı arıza bildirimi ücretini aboneden talep edebilir.




Benim yorumlarım

10.1.5 : Eğer ki yaşanmış sorun Comnet kaynaklı olup bu yüzden abone Comnet'ten çıktıysa ve bir sebepten tekrar geri dönmek istiyorsa; bu durumda aboneye hizmet verilmemesi yanlış. Ama telegram grubunda belirtildiği gibi küfür, hakaret, saygısızlık vesaire varsa lafım yok. Comnet biraz narin bir firma sanırsam. :D Eğer Comnet'ten bir gün çıkarsanız DataCenter'a bir demet gül gönderin. Gelece yatırım XD

10.2.9 : Şikayet var'a normal bir şikayet kaydı açılması durumunda hizmet iptali kabul edilemez. Ama küfür, hakaret olayına lafım yok. Yine doğru bulmuyorum ama kesinlikle böyle olmamalı da demiyorum.

9.6 : Şimdi normalde tamamen yanlış bir politika derdim. Ama sunduğu uygun fiyat doğrultusunda bir şey demiyorum. Yani şöyle düşünün. Bu hatalı bildirim talebi ücretini firmalar sizden her ay alıyorlar. Yani işte olası hatalı bildirim ücretini normal bir hizmet gibi ihtiyaç olsa da olmasa da ücrete ekliyorlarmış gibi düşünürsek... Yani şunu diyorum X firmanın ücreti 250 TL diyelim. Bu 250 TL nin içinde hizmet + vergi + telekom kirası + olası hatalı bildirim gibi şeyler olabilir. Comnet bunu normal ücretine yansıtmıyor. Sadece hatalı arıza bildirimi olursa alıyor. Yani X firma 12 aylık zaman diliminde sizden 12 kere hatalı arıza bildirimi alıyorken Comnet sadece hatalı arıza bildirimi durumunda alıyor. 1-2 kere falan oluyordur heralde sonrasında zaten isterseniz çıkarsınız. Bu arada X firması kesin böyle yapıyor demiyorum. Yani bu bir bakış açısı sadece. Yanlış anlaşılmak istemem.

Siz ne düşünüyorsunuz?
 

NNova.

80+
Katılım
11 Eylül 2022
Mesajlar
256
Dahası  
Reaksiyon skoru
165
İsim
Hasan Genc
1 yıllık başvurdum bile
 
Top Bottom