ConnectGame Dolandırıcılığı

nazmy6

80+
Katılım
11 Aralık 2020
Mesajlar
490
Reaksiyon skoru
139
Başlık absürt gelebilir ama başka türlü nasıl ifade edeceğimi bilemedim, yaşadığım süreç ve tecrübe ettiklerime dayanarak diyebileceğim tek şey dolandırıcılık oldu.

ConnectGame üzerinden Endgame Gear OP1We mouse satın almıştım. Ürün daha 3. ayını doldurmadan scroll tuşu bozuldu, sol ve sağ clickler basılı kalmaya ve kullanılamaz hala gelmeye başladı ayrıca mousenin sarj giriş kısmı temassızlık yapıyor ve kablo takılıyken neredeyse kullanılamıyor mouse. Bu siteden alışveriş yapmadan önce bilmiyordum böyle sorunları olduğunu hata ettik bakmadık, internette çok fazla şikayet olduğunu kimsenin dönüş alamadığını vs gördüm, kendi sitelerine bakmaya karar verdim ve bir canlı destek hatları bile yok. Sadece instagram üzerinden kendilerine yazdığınızda size bir mail adresi verip buraya anlatın derdinizi diyorlardı (artık sitelerine de mail adreslerini koymuşlar eskiden o da yoktu). Neyse maile üstteki sorunları anlattığımda bana verilen cevap '' mousenin sarj kablosunu değişin sorun ortadan kalkar, garanti hizmetimiz sadece sorunlu ürünleri alıyor, sizin mousenizde bir problem yok iyi günler dileriz '' gibi akıl tutulması yaşatan bir cevap vermek oldu ve tabi sonrasında yazdığım hiçbir maile cevap vermediler. Mouseyi yolladıkları kutunun içinde 2 yıllık garantiyi DİPOL AŞ nin sağladığı yazıyor (tabi böyle bir yer varsa?). telefondan internete Dipol AŞ yazdığınızda ismi çok benzer farklı bir yer çıkıyor ve aradığınızda hat sahibinin o şirketi 3 yıl önce kapattığını ve bu nedenden çok arandığını söyleyen birisi çıkıyor. Başka bir Dipol Group firması var ama onların da merkezi İzmirde, ConnectGame ürünlerinin kutusunun içinden çıkan DİPOL AŞ firmasının merkezi İstanbul/Üsküdar da saçma sapan bir yer olarak gözüküyor, yani diğer seçeneği de elemek zorunda kalıyoruz ve geriye başka hiç bir firma kalmıyor.

Ne ürünü satan firmaya ulaşabiliyorsunuz ne de bu ürünlerin garantisini sağlayan firmaya, bunların merkezi veya herhangi bir mağazası dahi yok. Yahu mağazayı merkezi geçtim adamların telefon numarası dahi yok, arayıp iletişime geçebileceğin iki kelime edebileceğin birisi dahi yok ve bu adamlar Türkiye de hala daha cayır cayır satış yapıyor ve bunun önüne geçen kimse yok, onu geçtim denetleyen de mi yok?

Tüketici hakem heyetine itiraza gittiğinizde de elinize geçen tek şey 3 ay beklemek ve tüm şikayette bulunanlara otomatik mesaj minvalinde gönderilen '' kanıt yetersizliği '' ibaresi.

Demem o ki dostlar, bu dolandırıcı şirketten hiç bir şekilde ürün satın almayın ve aldırtmayın. 200-300 tl daha ucuz diye yönelmeyin, aradığınız ürün burda var diye almayın, yurt dışından alın en azından global firma ilgilenir. Bu arada global firmaya da ulaşmaya çalıştım, onlarında yapabilecek hiç bir şeyi olmadıklarını söylediler.

Yolladıkları akıl tutulması yaşatan mail de aşağıda. Sorun kabloda dediği kablo, mousenin dongle kablosu bu arada :LOL:
 

Ekler

  • resim_2025-05-26_093454203.webp
    resim_2025-05-26_093454203.webp
    19 KB · Hit: 88
Son düzenleme:
Bu firma çok sıkıntı konuları açılmış rezaletle alakalı
 
Çok geçmiş olsun. Onlardan yakın zamanda creative pebble speaker almak zorunda kaldım. Çünkü Türkiye'de tek bayii onlardı. Yakın zamanda bir şey olursa ürün ve para çöp olacak.
 
Çok geçmiş olsun. Onlardan yakın zamanda creative pebble speaker almak zorunda kaldım. Çünkü Türkiye'de tek bayii onlardı. Yakın zamanda bir şey olursa ürün ve para çöp olacak.
çok geçmiş olsun hocam sizede. Aslında tek bayii onlar değil, uzun süren bir araştırmadan sonra vardığım tek kanı; ürünü yurt dışından getirtiyorlar ve fabrikada bastırdıkları stickerları ürünün üstüne yapıştırıyorlar olay tamamen bundan ibaret. Ürünlerin garantiye girmemesinin tek sebebi de bu çünkü ürünler yurt dışı ürünü. Adamlar yurt dışından ürün sipariş edip firmaymış gibi satıyorlar.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bu firma çok sıkıntı konuları açılmış rezaletle alakalı
Tek isteğim başkalarının da dolandırılmaması
 
geçmiş olsun dostum, satış sonrası destek hizmeti vermeyen firmalardan uzak durmak lazım.
Teşekkür ederim. Benim aklıma ermeyen tek şey bu firmanın Türkiye de nasıl hala daha hizmet veriyor olabilmesi.
 
benim delux mouse da sorun çıkınca direk kargo kodu verdiler gönderin diye
 
benim delux mouse da sorun çıkınca direk kargo kodu verdiler gönderin diye
Nerden iletişim sağladınız hocam? benim maillerime dönüş yapmıyorlar, ayrıca instagramdan engellediler :D
 
Nerden iletişim sağladınız hocam? benim maillerime dönüş yapmıyorlar, ayrıca instagramdan engellediler :D
mail atmıştım 1 gün sonra cevap geldi. Video ve fatura istediler attım ve MNG kargoydu sanırım kod verdiler gönderin diye fakat göndermeden önce son kez test yaptıgımda sorun düzelmişit bir daha olmadı. Scroll sorunu vardı bende 2-3 kere kayıyordu aynı anda.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Nerden iletişim sağladınız hocam? benim maillerime dönüş yapmıyorlar, ayrıca instagramdan engellediler :D
farklı bir mail adresi ile iletişim kurun
 
aynı şekilde dareu a950 pro 4k mouseum scroll arızalandı iki kez mail attığımda geri dönüş yaptılar hiçbir şekilde kullanıcıyla iletişime geçmiyorlar mouse arızasına gelince aşağı çekiyorum tek çekişte scroll yapmıyor birkaç kez çekişte scroll yapıyor bana da video gönderin şeklinde mail attılar birazdan video çekip iade/değişim talep edeceğim buraya yazarım gelişme olursa
 
mail atmıştım 1 gün sonra cevap geldi. Video ve fatura istediler attım ve MNG kargoydu sanırım kod verdiler gönderin diye fakat göndermeden önce son kez test yaptıgımda sorun düzelmişit bir daha olmadı. Scroll sorunu vardı bende 2-3 kere kayıyordu aynı anda.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


farklı bir mail adresi ile iletişim kurun
Hocam ne farkedecek ki, faturayı görünce yine cevap vermeyi bıracaklar. Ben direk iade istedim diye kaçtılar heralde mouseyi alali daha 2 ay olmustu ki ben cidden onarım istemiyorum yani dümdüz kusurlu ürün yollamışlar. Ama dediğinizi deniyeceğim tekrardan teşekkür ederim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

aynı şekilde dareu a950 pro 4k mouseum scroll arızalandı iki kez mail attığımda geri dönüş yaptılar hiçbir şekilde kullanıcıyla iletişime geçmiyorlar mouse arızasına gelince aşağı çekiyorum tek çekişte scroll yapmıyor birkaç kez çekişte scroll yapıyor bana da video gönderin şeklinde mail attılar birazdan video çekip iade/değişim talep edeceğim buraya yazarım gelişme olursa
Merakla bekliyorum hocam gelişmeleri
 
Hocam ne farkedecek ki, faturayı görünce yine cevap vermeyi bıracaklar. Ben direk iade istedim diye kaçtılar heralde mouseyi alali daha 2 ay olmustu ki ben cidden onarım istemiyorum yani dümdüz kusurlu ürün yollamışlar. Ama dediğinizi deniyeceğim tekrardan teşekkür ederim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Merakla bekliyorum hocam gelişmeleri
n11 den aldıysanız n11 i arayın şikayet edin durumu anlatın. Benzer durum bende olmuştu bi kulaklık markasında. N11 ücreti iade etmişti
 
n11 den aldıysanız n11 i arayın şikayet edin durumu anlatın. Benzer durum bende olmuştu bi kulaklık markasında. N11 ücreti iade etmişti
Ben dümdüz connectgame sitesi üzerinden sipariş verdim, en büyük hatam buydu galiba. Bir aracı firma vs olsaydı onlar el atardı
 
Geri
Top