nazmy6
80+
- Katılım
- 11 Aralık 2020
- Mesajlar
- 490
- Reaksiyon skoru
- 139
Başlık absürt gelebilir ama başka türlü nasıl ifade edeceğimi bilemedim, yaşadığım süreç ve tecrübe ettiklerime dayanarak diyebileceğim tek şey dolandırıcılık oldu.
ConnectGame üzerinden Endgame Gear OP1We mouse satın almıştım. Ürün daha 3. ayını doldurmadan scroll tuşu bozuldu, sol ve sağ clickler basılı kalmaya ve kullanılamaz hala gelmeye başladı ayrıca mousenin sarj giriş kısmı temassızlık yapıyor ve kablo takılıyken neredeyse kullanılamıyor mouse. Bu siteden alışveriş yapmadan önce bilmiyordum böyle sorunları olduğunu hata ettik bakmadık, internette çok fazla şikayet olduğunu kimsenin dönüş alamadığını vs gördüm, kendi sitelerine bakmaya karar verdim ve bir canlı destek hatları bile yok. Sadece instagram üzerinden kendilerine yazdığınızda size bir mail adresi verip buraya anlatın derdinizi diyorlardı (artık sitelerine de mail adreslerini koymuşlar eskiden o da yoktu). Neyse maile üstteki sorunları anlattığımda bana verilen cevap '' mousenin sarj kablosunu değişin sorun ortadan kalkar, garanti hizmetimiz sadece sorunlu ürünleri alıyor, sizin mousenizde bir problem yok iyi günler dileriz '' gibi akıl tutulması yaşatan bir cevap vermek oldu ve tabi sonrasında yazdığım hiçbir maile cevap vermediler. Mouseyi yolladıkları kutunun içinde 2 yıllık garantiyi DİPOL AŞ nin sağladığı yazıyor (tabi böyle bir yer varsa?). telefondan internete Dipol AŞ yazdığınızda ismi çok benzer farklı bir yer çıkıyor ve aradığınızda hat sahibinin o şirketi 3 yıl önce kapattığını ve bu nedenden çok arandığını söyleyen birisi çıkıyor. Başka bir Dipol Group firması var ama onların da merkezi İzmirde, ConnectGame ürünlerinin kutusunun içinden çıkan DİPOL AŞ firmasının merkezi İstanbul/Üsküdar da saçma sapan bir yer olarak gözüküyor, yani diğer seçeneği de elemek zorunda kalıyoruz ve geriye başka hiç bir firma kalmıyor.
Ne ürünü satan firmaya ulaşabiliyorsunuz ne de bu ürünlerin garantisini sağlayan firmaya, bunların merkezi veya herhangi bir mağazası dahi yok. Yahu mağazayı merkezi geçtim adamların telefon numarası dahi yok, arayıp iletişime geçebileceğin iki kelime edebileceğin birisi dahi yok ve bu adamlar Türkiye de hala daha cayır cayır satış yapıyor ve bunun önüne geçen kimse yok, onu geçtim denetleyen de mi yok?
Tüketici hakem heyetine itiraza gittiğinizde de elinize geçen tek şey 3 ay beklemek ve tüm şikayette bulunanlara otomatik mesaj minvalinde gönderilen '' kanıt yetersizliği '' ibaresi.
Demem o ki dostlar, bu dolandırıcı şirketten hiç bir şekilde ürün satın almayın ve aldırtmayın. 200-300 tl daha ucuz diye yönelmeyin, aradığınız ürün burda var diye almayın, yurt dışından alın en azından global firma ilgilenir. Bu arada global firmaya da ulaşmaya çalıştım, onlarında yapabilecek hiç bir şeyi olmadıklarını söylediler.
Yolladıkları akıl tutulması yaşatan mail de aşağıda. Sorun kabloda dediği kablo, mousenin dongle kablosu bu arada
ConnectGame üzerinden Endgame Gear OP1We mouse satın almıştım. Ürün daha 3. ayını doldurmadan scroll tuşu bozuldu, sol ve sağ clickler basılı kalmaya ve kullanılamaz hala gelmeye başladı ayrıca mousenin sarj giriş kısmı temassızlık yapıyor ve kablo takılıyken neredeyse kullanılamıyor mouse. Bu siteden alışveriş yapmadan önce bilmiyordum böyle sorunları olduğunu hata ettik bakmadık, internette çok fazla şikayet olduğunu kimsenin dönüş alamadığını vs gördüm, kendi sitelerine bakmaya karar verdim ve bir canlı destek hatları bile yok. Sadece instagram üzerinden kendilerine yazdığınızda size bir mail adresi verip buraya anlatın derdinizi diyorlardı (artık sitelerine de mail adreslerini koymuşlar eskiden o da yoktu). Neyse maile üstteki sorunları anlattığımda bana verilen cevap '' mousenin sarj kablosunu değişin sorun ortadan kalkar, garanti hizmetimiz sadece sorunlu ürünleri alıyor, sizin mousenizde bir problem yok iyi günler dileriz '' gibi akıl tutulması yaşatan bir cevap vermek oldu ve tabi sonrasında yazdığım hiçbir maile cevap vermediler. Mouseyi yolladıkları kutunun içinde 2 yıllık garantiyi DİPOL AŞ nin sağladığı yazıyor (tabi böyle bir yer varsa?). telefondan internete Dipol AŞ yazdığınızda ismi çok benzer farklı bir yer çıkıyor ve aradığınızda hat sahibinin o şirketi 3 yıl önce kapattığını ve bu nedenden çok arandığını söyleyen birisi çıkıyor. Başka bir Dipol Group firması var ama onların da merkezi İzmirde, ConnectGame ürünlerinin kutusunun içinden çıkan DİPOL AŞ firmasının merkezi İstanbul/Üsküdar da saçma sapan bir yer olarak gözüküyor, yani diğer seçeneği de elemek zorunda kalıyoruz ve geriye başka hiç bir firma kalmıyor.
Ne ürünü satan firmaya ulaşabiliyorsunuz ne de bu ürünlerin garantisini sağlayan firmaya, bunların merkezi veya herhangi bir mağazası dahi yok. Yahu mağazayı merkezi geçtim adamların telefon numarası dahi yok, arayıp iletişime geçebileceğin iki kelime edebileceğin birisi dahi yok ve bu adamlar Türkiye de hala daha cayır cayır satış yapıyor ve bunun önüne geçen kimse yok, onu geçtim denetleyen de mi yok?
Tüketici hakem heyetine itiraza gittiğinizde de elinize geçen tek şey 3 ay beklemek ve tüm şikayette bulunanlara otomatik mesaj minvalinde gönderilen '' kanıt yetersizliği '' ibaresi.
Demem o ki dostlar, bu dolandırıcı şirketten hiç bir şekilde ürün satın almayın ve aldırtmayın. 200-300 tl daha ucuz diye yönelmeyin, aradığınız ürün burda var diye almayın, yurt dışından alın en azından global firma ilgilenir. Bu arada global firmaya da ulaşmaya çalıştım, onlarında yapabilecek hiç bir şeyi olmadıklarını söylediler.
Yolladıkları akıl tutulması yaşatan mail de aşağıda. Sorun kabloda dediği kablo, mousenin dongle kablosu bu arada

Ekler
Son düzenleme: