Neler Yeni

Corsair HS 35 iade/değişim süreci deneyimim:

Talha_x23

80+ Silver
Katılım
15 Aralık 2020
Mesajlar
3,075
En İyi Cevap
1
Herkese merhabalar; bende Corsair HS 35 kulaklık vardı ve bu kulaklık 32 gün sonra yani yaklaşık bir ay sonra kırıldı ve dikkatli de kullanıyordum ama kırıldı, bende bunu ne yapabilirim diye düşündüm ve forumda aynı kulaklığı kullanmış ve kırılmış bir kullanıcı ile görüştüm o da bana bunu Türkiye'den aldığın mağazayla hiç boşuna uğraşma onlar yardımcı olmazlar sen direkt olarak Corsair Global'e yaz dedi bende öyle yaptım ve yazmamın üzerinden yaklaşık 2-3 gün sonra bana dönüş yaptılar ve kulaklığın son halinin fotoğrafını ve parça ve seri numarasını istediler bunlar da kulaklığın yastıklarını iç tarafında yazıyordu bende bunları gönderdim sonra bende bunu Hollanda'ya göndermemi istediler bende gönderdim, bana bir DHL kargo firması için kod gönderdiler ücretsiz gönderebilmem adına, ama sorun şu ki; DHL Türkiye'de sadece Sabiha Gökçen Havaalanında bulunuyormuş oraya göndermek için yurtiçi kargoyu kullandım bu da 40 TL tuttu, neyse önemli değil kulaklığın fiyatının yanında önemli değil. 2-3 gün içerisinde Corsair'e teslim edildi Hollanda'da sonra 3-4 gün mesaj gelmedi bende acaba ne durumdasınız diye mesaj attım ve 3 gün sonra onlarda değişim ürününüzü kargoladık diye bir mesaj gönderdiler ve yanında UPS kargo takip numarası attılar, bununla takip ettim Amerika Kaliforniya'dan geliyordu kulaklık oradan Almanya'ya oradan ise Türkiye'ye geldi ve bunların hepsi yaklaşık bir hafta içinde tamamlandı ve ürün elime ulaştı. Doğrusu şu anda baya memnun oldum iyi ki Corsair almışım ürününün arkasında duran bir firma ama kulaklığa gelecek olursa çok daha dikkatli kullanmaya çalışacağım yine kırılma ihtimali çok yüksek çünkü. Ama yenisini gönderdiler sonuçta, kendilerini kanıtladılar, bu kadardı sorularınız olursa aşağıya yazabilirsiniz elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım iyi günler.
 

RefX

80+ Gold
Katılım
12 Ocak 2021
Mesajlar
6,085
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,932
Konum
Kaer Morhen
İsim
Orhun Refik Kocabaş
Forumdan birine HS50 Pro göndermişlerdi
 

RefX

80+ Gold
Katılım
12 Ocak 2021
Mesajlar
6,085
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,932
Konum
Kaer Morhen
İsim
Orhun Refik Kocabaş

RefX

80+ Gold
Katılım
12 Ocak 2021
Mesajlar
6,085
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,932
Konum
Kaer Morhen
İsim
Orhun Refik Kocabaş

aydin.

80+ Gold
Katılım
13 Ocak 2021
Mesajlar
6,534
En İyi Cevap
1
Herkese merhabalar; bende Corsair HS 35 kulaklık vardı ve bu kulaklık 32 gün sonra yani yaklaşık bir ay sonra kırıldı ve dikkatli de kullanıyordum ama kırıldı, bende bunu ne yapabilirim diye düşündüm ve forumda aynı kulaklığı kullanmış ve kırılmış bir kullanıcı ile görüştüm o da bana bunu Türkiye'den aldığın mağazayla hiç boşuna uğraşma onlar yardımcı olmazlar sen direkt olarak Corsair Global'e yaz dedi bende öyle yaptım ve yazmamın üzerinden yaklaşık 2-3 gün sonra bana dönüş yaptılar ve kulaklığın son halinin fotoğrafını ve parça ve seri numarasını istediler bunlar da kulaklığın yastıklarını iç tarafında yazıyordu bende bunları gönderdim sonra bende bunu Hollanda'ya göndermemi istediler bende gönderdim, bana bir DHL kargo firması için kod gönderdiler ücretsiz gönderebilmem adına, ama sorun şu ki; DHL Türkiye'de sadece Sabiha Gökçen Havaalanında bulunuyormuş oraya göndermek için yurtiçi kargoyu kullandım bu da 40 TL tuttu, neyse önemli değil kulaklığın fiyatının yanında önemli değil. 2-3 gün içerisinde Corsair'e teslim edildi Hollanda'da sonra 3-4 gün mesaj gelmedi bende acaba ne durumdasınız diye mesaj attım ve 3 gün sonra onlarda değişim ürününüzü kargoladık diye bir mesaj gönderdiler ve yanında UPS kargo takip numarası attılar, bununla takip ettim Amerika Kaliforniya'dan geliyordu kulaklık oradan Almanya'ya oradan ise Türkiye'ye geldi ve bunların hepsi yaklaşık bir hafta içinde tamamlandı ve ürün elime ulaştı. Doğrusu şu anda baya memnun oldum iyi ki Corsair almışım ürününün arkasında duran bir firma ama kulaklığa gelecek olursa çok daha dikkatli kullanmaya çalışacağım yine kırılma ihtimali çok yüksek çünkü. Ama yenisini gönderdiler sonuçta, kendilerini kanıtladılar, bu kadardı sorularınız olursa aşağıya yazabilirsiniz elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım iyi günler.
Corsair gerçekten çok ilgili. Her ürününün arkasında duran firma garanti konusuda 1 numara.
 

zeuskeydrop

80+ Bronze
Katılım
7 Eylül 2022
Mesajlar
1,137
Dahası  
Reaksiyon skoru
292
İsim
Mert Aydınlı
Kural 18: Eski Konuları Yükseltmek
Herkese merhabalar; bende Corsair HS 35 kulaklık vardı ve bu kulaklık 32 gün sonra yani yaklaşık bir ay sonra kırıldı ve dikkatli de kullanıyordum ama kırıldı, bende bunu ne yapabilirim diye düşündüm ve forumda aynı kulaklığı kullanmış ve kırılmış bir kullanıcı ile görüştüm o da bana bunu Türkiye'den aldığın mağazayla hiç boşuna uğraşma onlar yardımcı olmazlar sen direkt olarak Corsair Global'e yaz dedi bende öyle yaptım ve yazmamın üzerinden yaklaşık 2-3 gün sonra bana dönüş yaptılar ve kulaklığın son halinin fotoğrafını ve parça ve seri numarasını istediler bunlar da kulaklığın yastıklarını iç tarafında yazıyordu bende bunları gönderdim sonra bende bunu Hollanda'ya göndermemi istediler bende gönderdim, bana bir DHL kargo firması için kod gönderdiler ücretsiz gönderebilmem adına, ama sorun şu ki; DHL Türkiye'de sadece Sabiha Gökçen Havaalanında bulunuyormuş oraya göndermek için yurtiçi kargoyu kullandım bu da 40 TL tuttu, neyse önemli değil kulaklığın fiyatının yanında önemli değil. 2-3 gün içerisinde Corsair'e teslim edildi Hollanda'da sonra 3-4 gün mesaj gelmedi bende acaba ne durumdasınız diye mesaj attım ve 3 gün sonra onlarda değişim ürününüzü kargoladık diye bir mesaj gönderdiler ve yanında UPS kargo takip numarası attılar, bununla takip ettim Amerika Kaliforniya'dan geliyordu kulaklık oradan Almanya'ya oradan ise Türkiye'ye geldi ve bunların hepsi yaklaşık bir hafta içinde tamamlandı ve ürün elime ulaştı. Doğrusu şu anda baya memnun oldum iyi ki Corsair almışım ürününün arkasında duran bir firma ama kulaklığa gelecek olursa çok daha dikkatli kullanmaya çalışacağım yine kırılma ihtimali çok yüksek çünkü. Ama yenisini gönderdiler sonuçta, kendilerini kanıtladılar, bu kadardı sorularınız olursa aşağıya yazabilirsiniz elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım iyi günler.
bendede kioxia 480 gb sata ssd vardı oda çok yavaştı garantiye verdim değişim yaptılar kioxia toshibaymış galiba toshibada işte kendini kanıtladı
 
Top Bottom