Neler Yeni

Yardım [ÇÖZÜLDÜ GÜNCELLEME 2 ] TurkNet İsyanım, İptal süreci

Captan

80+
Katılım
12 Ocak 2022
Mesajlar
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
İsim
Gökay Öztürk
Türknet kullanıcısı olarak 1-2 ay da bir düzenli olarak internet kesintisi, muhattap bulamama açılan taleplerin 1-2 günde anca cevaplanması çok sıkıntı
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: -pSx

gburaks

80+
Katılım
13 Ocak 2022
Mesajlar
2
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
İsim
burak büyükdeveci
Yarın nasip ederse 1000 / 1000 gigafibere geçiyorum alt komşum 940 /970 alıyor pingleri merak ediyorum
 

-pSx

80+ Bronze
Katılım
8 Haziran 2020
Mesajlar
948
Dahası  
Reaksiyon skoru
424
Yaş
25
Konum
Adana
İsim
Selçuk Çiçek
İlgilendiği Kategoriler
Bilgisayar, Overclock, Oyun
Instagram
@cicekselcukk
GÜNCELLEME:

Millenicom şaşırtıcı bir hızla 24 saat içerisinde geçiş işlemlerini tamamladı, internet bağlantısını sağladı ve modem kurulumu için gerekli kullanıcı adı ve şifrelerini SMS olarak gönderdi.

Buraya kadar her şey sorunsuz ve çok hızlı bir şekilde gerçekleşti, peki sonuç?

Modem kurulumunu yaptım ta daa aynı bilmem neyin farklı rengi :)

İnternete bağlanamıyorum, arıza kaydı oluşturalım dediler, bende anlattım böyle böyle diyeceksiniz 36 saat bekleteceksiniz sonra olmayacak TT’yi yönlendireceksiniz, TT bakacak yapmayız ADSL geçirin diyecek, bana dönüş yapacaksınız ADSL teklif edeceksiniz kabul etmeyeceğim ve aboneliğimi iptal edeceğim süreç böyle böyle olacak diye atladım lafa direk.


Biraz bla bla ettiler bakmadan bilemeyiz dediler şöyle böyle tamam dedim bakın siz ben beklerim.

Kısacası beklemedeyim, 48 Saat içerisinde geri dönüş bekliyorum.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Genelde şundan kaynaklı oluyor hız sorunu Cat6 kablo olması lazım stabil internet için binadaki portlarda oksitlenme varsa bundan ötürü hızınız düşüktür vs vs en mantıklısı kutudan eve benim gibi cat6 kablo çekmek sorunsuz kullanıyorum
altapısı olmadığı için turknette mağdur oluyor bende buna üzülüyorum

klasik türk telekom ilgisizler geldiklerini bir şeyi düzeltirken başkasının internetini bozarlar beş para etmezler
Onarım talebi iste masrafı çoksa kabul etmezler 1 abone için ama arızalı olduğu sistemlerine düşer.

umudunuzu kaybetmeyin hocam bir gün size de fiber gelecek.
 

Perfectshot06

Moderatör
Katılım
4 Ocak 2021
Mesajlar
21,867
Dahası  
Reaksiyon skoru
14,316
Konum
Ankara
İsim
Oğuz Oğuz
GÜNCELLEME:

Millenicom şaşırtıcı bir hızla 24 saat içerisinde geçiş işlemlerini tamamladı, internet bağlantısını sağladı ve modem kurulumu için gerekli kullanıcı adı ve şifrelerini SMS olarak gönderdi.

Buraya kadar her şey sorunsuz ve çok hızlı bir şekilde gerçekleşti, peki sonuç?

Modem kurulumunu yaptım ta daa aynı bilmem neyin farklı rengi :)

İnternete bağlanamıyorum, arıza kaydı oluşturalım dediler, bende anlattım böyle böyle diyeceksiniz 36 saat bekleteceksiniz sonra olmayacak TT’yi yönlendireceksiniz, TT bakacak yapmayız ADSL geçirin diyecek, bana dönüş yapacaksınız ADSL teklif edeceksiniz kabul etmeyeceğim ve aboneliğimi iptal edeceğim süreç böyle böyle olacak diye atladım lafa direk.


Biraz bla bla ettiler bakmadan bilemeyiz dediler şöyle böyle tamam dedim bakın siz ben beklerim.

Kısacası beklemedeyim, 48 Saat içerisinde geri dönüş bekliyorum.
Mesaj otomatik birleştirildi:
D E J A V U
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: -pSx

-pSx

80+ Bronze
Katılım
8 Haziran 2020
Mesajlar
948
Dahası  
Reaksiyon skoru
424
Yaş
25
Konum
Adana
İsim
Selçuk Çiçek
İlgilendiği Kategoriler
Bilgisayar, Overclock, Oyun
Instagram
@cicekselcukk

50 defa bakın sorun var hatlarda siz VDSL verebileceğinizden emin misiniz diye sormama rağmen evet diyen Millenicom şirketi bunu çözemez ya da çözmek için uğraşmazsa gerçekten bu ses kayıtlarını bir şekilde temin edip dava işlemlerini başlatacağım, çok sinirliyim.
 

Mehmet Yılmaz

Vitreus
Yönetici
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
29,475
En İyi Cevap
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
69,349
Konum
Ankara
İsim
Mehmet Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları ve İnternet Servis Sağlayıcıları
Epic Games
DreamRS
Discord
mehmet_yilmaz
GÜNCELLEME:

Millenicom şaşırtıcı bir hızla 24 saat içerisinde geçiş işlemlerini tamamladı, internet bağlantısını sağladı ve modem kurulumu için gerekli kullanıcı adı ve şifrelerini SMS olarak gönderdi.

Buraya kadar her şey sorunsuz ve çok hızlı bir şekilde gerçekleşti, peki sonuç?

Modem kurulumunu yaptım ta daa aynı bilmem neyin farklı rengi :)

İnternete bağlanamıyorum, arıza kaydı oluşturalım dediler, bende anlattım böyle böyle diyeceksiniz 36 saat bekleteceksiniz sonra olmayacak TT’yi yönlendireceksiniz, TT bakacak yapmayız ADSL geçirin diyecek, bana dönüş yapacaksınız ADSL teklif edeceksiniz kabul etmeyeceğim ve aboneliğimi iptal edeceğim süreç böyle böyle olacak diye atladım lafa direk.


Biraz bla bla ettiler bakmadan bilemeyiz dediler şöyle böyle tamam dedim bakın siz ben beklerim.

Kısacası beklemedeyim, 48 Saat içerisinde geri dönüş bekliyorum.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Söylüyorum hep, altyapı kötüyse bütün firmalar kötüdür. Yine Telekom'un insafına kalırsınız.
 

Perfectshot06

Moderatör
Katılım
4 Ocak 2021
Mesajlar
21,867
Dahası  
Reaksiyon skoru
14,316
Konum
Ankara
İsim
Oğuz Oğuz
50 defa bakın sorun var hatlarda siz VDSL verebileceğinizden emin misiniz diye sormama rağmen evet diyen Millenicom şirketi bunu çözemez ya da çözmek için uğraşmazsa gerçekten bu ses kayıtlarını bir şekilde temin edip dava işlemlerini başlatacağım, çok sinirliyim.
Valla hocam bazı müşteri temsilcileri bir an önce başka kişiye geçmek için sizi dinlemiyorlar bile. Benimde başıma geldi bugün.
Tosla kart kampanya başlatmış işte akbank mobilde akbanka üye olanlara 100tl trendyol hediye çeki.
Dedim ne güzel üye ol.
işte kimlik falan gönderdim en son üyelik işlemlerinin tamamlanması için bankaya gidin diyor.
Ama kampanyada sadece mobilden olunan üyelikler için diyor.
Aradım telefonla dedim böyle böyle bankaya gidin diyor. Ya ama dedim bankaya gidince olmuyormuş. Diyor size orda yardımcı olurlar. En son dedim olmuyorum üye iyi günler.
 

-pSx

80+ Bronze
Katılım
8 Haziran 2020
Mesajlar
948
Dahası  
Reaksiyon skoru
424
Yaş
25
Konum
Adana
İsim
Selçuk Çiçek
İlgilendiği Kategoriler
Bilgisayar, Overclock, Oyun
Instagram
@cicekselcukk
Söylüyorum hep, altyapı kötüyse bütün firmalar kötüdür. Yine Telekom'un insafına kalırsınız.

Evet öyle, fakat benim ısrarla uyarmama bakın VDSL arızası var bölgemde dememe rağmen hayır bir sorun yok arıza da yok boş port da var rahat rahat 70mb/s hız verebiliriz şu anda size dilerseniz diyip, müşteri çeken ve tabiri caizse ayıplı ürün ve hizmet satan Millenicom olmuyor mu bu durumda?

Görüşmeler de kayıt edilmiyor mu? Dava açsam tüketici hakem heyetlerine başvursam ne olur?

Valla hocam bazı müşteri temsilcileri bir an önce başka kişiye geçmek için sizi dinlemiyorlar bile. Benimde başıma geldi bugün.
Tosla kart kampanya başlatmış işte akbank mobilde akbanka üye olanlara 100tl trendyol hediye çeki.
Dedim ne güzel üye ol.
işte kimlik falan gönderdim en son üyelik işlemlerinin tamamlanması için bankaya gidin diyor.
Ama kampanyada sadece mobilden olunan üyelikler için diyor.
Aradım telefonla dedim böyle böyle bankaya gidin diyor. Ya ama dedim bankaya gidince olmuyormuş. Diyor size orda yardımcı olurlar. En son dedim olmuyorum üye iyi günler.

Türkiye’de tüketici & kullanıcı olmanın özeti maalesef.
 

RevDeisDou

80+ Titanium
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
44,518
En İyi Cevap
18
Dahası  
Reaksiyon skoru
49,302
İsim
Rev D
İlgilendiği Kategoriler
Hepsi ;)
Bu adamlar VDSL’den aynı altyapıdan şu an 70 verebiliyor olmaları lazım o halde?
Türknet' de 70 verebilirim der veremez milleni de veremez o altyapıda. VDSL hiçbir firmadan doğru düzgün hizmet alamayacaksın muhtemelen.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: -pSx

Mehmet Yılmaz

Vitreus
Yönetici
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
29,475
En İyi Cevap
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
69,349
Konum
Ankara
İsim
Mehmet Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları ve İnternet Servis Sağlayıcıları
Epic Games
DreamRS
Discord
mehmet_yilmaz
Telekom altyapisini en iyi yine Telekom'da kullanırsın. Asla kendi müşterilerindeki önceliğe sahip olamazsınız başka firmalarda.
 

-pSx

80+ Bronze
Katılım
8 Haziran 2020
Mesajlar
948
Dahası  
Reaksiyon skoru
424
Yaş
25
Konum
Adana
İsim
Selçuk Çiçek
İlgilendiği Kategoriler
Bilgisayar, Overclock, Oyun
Instagram
@cicekselcukk
Türknet' de 70 verebilirim der veremez milleni de veremez o altyapıda. VDSL hiçbir firmadan doğru düzgün hizmet alamayacaksın muhtemelen.

Anlıyorumda 70 verebilirim arıza yok demesi benim garibime gidiyor.

Adamlarda muhattap olcak birisi yok işte bu yüzden TT.

Millenicom ile görüşüyorum yarım saattir.

Telekom altyapisini en iyi yine Telekom'da kullanırsın. Asla kendi müşterilerindeki önceliğe sahip olamazsınız başka firmalarda.

Türk Telekom tahaüttlü internet satıyor, şimdi ben Türk Telekom’a geçiş yapsam, Türk Telekom bana VDSL 70mb verebiliriz dese ben de güvenip tamam desem, sonra yine arıza varmış diyip beni 24 Ay ADSL’e mahkum mu edecekler?

E ben VDSL satın almıştım? Ayıplı mal Ayıplı Hizmet değil midir bu şimdi? Üstelik 24 ay sözleşmeli?

Türknetin bir suçu yok bu konuda suçlu TT
Kimse aklanmamalı, TT ne kadar suçluysa TürkNet ve Millenicom da o kadar suçlu.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,038,592
Mesajlar
9,355,664
Üyeler
164,703
Son üye
maykilencilo
Top Bottom