Cyberpunk 2077 alınır mı?

2021 yazında almıştım 4 yıldır arada giriyom hala fikirlerim aynı.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


büyük kısmı düzeldi de aceleye geldiğini göstermek için atmıştım
Dediğim gibi hocam notunuzu bir kere vermişsiniz oyuna.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
Bu sorunlar hala var mı ki
Büyük çoğunluğu yok ama hala saçma buglar var. Yazın 0dan başlarken başka bir başlangıcı seçmiştim. Köprüde polisler çevirme yapıyordu harita ve yüzler yüklenmedi.
 
Şuan epic gamesde 350TLye satılıyor, alıp oynamalı mıyım? eğlenceli midir oynaması?
Tavsiye ederim
Parasının hakkını verir. 200+ saatim var, farklı silah-yetenek kombinasyonları için tekrar tekrar oynadım. Ortalamanın üstünde bir oyun. İnsanlar sırf zevklerine uymadığı için abartı şeklinde nefret ediyor oyundan (çöp, rezil vb.). Git valonu oyna sen.
 
Beleş verecek epic biri yazıyordu face de (!) 🤣🤣🤣
 
Gayet güzel bir oyun dlc ile birlikte al. Ben de 1-2 bugla karşılaşmıştım ama çözülmeyecek şeyler değil
 
açık dünyası hariç güzeldi açık dünyasına canlılık vs olarak bir şey denilmez ama etkileşim sayısı azdı ben oynadığımız zaman biraz daha fazla etkileşim daha iyi yapardı ve bu fiyata net değer
 
Boş balon bir oyun. Aksiyon iyi hikaye çöp(berbat). Açık dünyası açık dünya değil boş bir kalabalık var sadece. Grafikler iyi ama görsellik güzel değil. Diyaloglar boş,rpg berbat. Dediklerimin tam tersi ise witcher 3 için geçerli. Aksiyon kötü ; hikaye,görsellik vs güzel.
Phantom liberty oynamadın heralde
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
Aktif olarak oynuyorum . 40 saati devirdim . Phantom libert tüm sonlarını denedim . Normal oyunun hikayesi bi tık ruhsuz olabilir ama phantom liberty kesinlikle oyle degil . Yani abicim ilk çıktığında buglar çokmus ama şuan düzeltildi. 40 saattir oyundayım 5i geçmez gördüğüm buglar . Bir oyunun çöp olmaması ne lazim acaba . Herseyiyle 10/10 mu olacak anlamıyorum ki . Bende oyle olmasını isterim ama gel gör ki gerçeklik çok farklı.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Yok çünkü ana oyunu hiç sevmedim
Anlaşıldı. Sen beğenmemeye devam et.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
Açık dünya oyunları sıkmıyorsa alabilirsin. Ayrıca yakın zamanda başka bir açık dünya oynadıysan al, ama oynamayı 1-2 ay ertele. Arka arkaya açık dünya oynayınca çok bıkkınlık geliyor. Fiyatı iyi yani. Aşağıdaki yorumlar biraz açık dünya oyunları hakkında serzenişlerim. İstersen okuyabilirsin.


Ben de kupon dağıttıkları dönemde almıştım. Daha oynamadım. Ama Witcher 3 açık dünyası beni yormuştu ve 110 saat harcayıp, 2-3 kere tekrar Baron yerinden sonra ana hikayeyi hiç ilerletmedim. Witcher 1 ve 2. oyunları iki kere oynadım ve bayılırım. Ama CD Projekt RED'in(evet evren ve karakterler iyi) Witcher 3 özelinde açık dünya oyun tasarlamada çok da başarılı olduğunu düşünmüyorum.

Yani bir görev yapıyorsun, o görevin 2 veya 3. aşamasında sana seviyen yetmiyor git başka şey yap diyor. Tam o sırada farklı bir görev yaparken o şehirden başka görevler de veriyor iyice karmaşa başlıyor. Bu karmaşayı atıyorum her şeyi yapayım kafasındaysan benim gibi, kendince bir plan yapıyorsun. Atıyorum önce yan görev veya zırh verenleri yapayım. Zırh görevini yaptırmıyor, yan görev gidiyorsun bu sefer de diğer görevdeki hikayeyi unutuyorsun. Yavaş yavaş böyle böyle oyundan kopuyorsun. Önceki oyunlarında yarı açık dünya vardı. Aynı AC2 mantığındaki gibi, görev yaptıkça bölgeler açılıyor ve o bölgede, birbiri ile bağlantılı ve birbirini örselemeyen görevler yapıyordun.

Mesela benzer karmaşa Elder Scrolls oyunlarında da var. Ben Oblivion ve Skyrim'e bayılırım. Ama o oyunda görevler birikse de, sen birine odaklanıp yapabiliyorsun. Belki gücün yetmiyor, ama gücün yetmeyen görevde canavarları öldürmeden sona gidip, bossu da bir yere sıkıştırıp öldürebiliyorsun. Yani oyun sana maksimum özgürlük sunuyor. Her ne kadar teknik anlamda facia olsa da ve Twitter gibi yerlerde kapılar bile yükleniyor diye bomboş eleştirilse de görüp görebileceğin en canlı hissettiren ve keyif veren fantastik açık dünya oyunları yapıyorlar.

Bu arada ES, Fallout oyunlarındaki kapı yüklenme sistemi de tamamen bu canlılığı sağlamak için var. Eğer o kapıları yüklenmez yaparlarsa, önemli karakterlerin döngülerini sağlamak, hayatta tutmak(tutabilirler elbette ölümsüz yapabilirler) ama bu oyunda her karakter neredeyse ölebildiğinden, bu ölümlerin rastgele olmasını önlüyorlar. Bu da canlılık olayını artırıyor. Yanlışım yoksa ana görevler hariç çoğu NPC'yi öldürebiliyorsun, bu görevleri yarıda kesebiliyor veya başka bir yola çevirebiliyor. Bu yüzden de çoğu yan görev, başka oyunların ana görevlerinden daha etkileyici oluyor. Ben bu sistemi farklı şekilde sunmayı çözene kadar yeni ES'de bile vazgeçeceklerini düşünmüyorum.

Neyse kısaca açık dünya oyunları her firma iyi yapamıyor. Bence Ubisoft beceremiyor. Ne Far Cry ne de AC açık dünyaları keyifli değil. En sevilen AC'ler AC2, Brotherhood ve Revelations yarı açık dünya oyunlar. Yani bölgelere göre kısıtlamalar var ve seni FPS oyunları kadar olmasa da bir koridorda oynatıyor. Açık dünyamsı diyebilirsin. Far Cry'da mesela bu daha da göze batıyor, o açık dünyada arabayla gezmek bile yol üzerindeki gereksiz düşman saldırganlığıdnan dolayı sıkıcı oluyor. Bunu Far Cry 5'de düşmanı bezdirdikçe seni kovalayan ve garanti yakalayan boss dövüşleri ile törpülemeye çalışıyorlar. Oyun temposu kopmasın diye ama sen bunu böyle görmüyorsun. Boss dövüşleri hep aynıymış gibi oluyor, öyle de zaten. Yakalanıyorsun, sonra kaçarken bossu görüp öldürüp o bölgeyi özgür bırakıyorsun. Bu yüzden de Far Cry 3 ve 4. oyundan sonra en tırt Far Cry oluyor. Zaten teknik anlamda da facia bir iş.

Bence CD Projekt RED'de Witcher 3 evreni, karakterleri vb. iyi olduğundan çok belli etmese de bu konudau iyi olmadığını kanıtlıyor. Harita ölçeği bir kere çok da büyük değil karmaşık ve görevler bu karmaşayı iyice artırıyor. Cyberpunk 2077 ben açıkcası bu hataları yaptıklarını düşünüyorum. Oynamadım ama bu yüzden insanların açık dünyasını çok da sevdiğini düşünmüyorum. GTA olamamanın püf noktası da aslında burada bitiyor. Saints Row, Just Cause veya Cyberpunk 2077 bu kısımlarda oyuncuyu sıkmadan seni bağlayan açık dünya yapamıyorlar.

Modern açık dünya olarak GTA.
Fantastik açık dünya olarak da bence Elder Scrolls oyunlarını geçebilen oyun yok.
 
dlc sini 25 saat oynadığım, ana hikaye gibi ozenilmis bir bölümdü. hatta daha iyiydi.ben ilk çıktığında oynamıştım bu güne kadar bi ton güncelleme geldi, tavsiye ederim.mod kurarak da daha da keyifli hale gelebilir
 
Açık dünya oyunları sıkmıyorsa alabilirsin. Ayrıca yakın zamanda başka bir açık dünya oynadıysan al, ama oynamayı 1-2 ay ertele. Arka arkaya açık dünya oynayınca çok bıkkınlık geliyor. Fiyatı iyi yani. Aşağıdaki yorumlar biraz açık dünya oyunları hakkında serzenişlerim. İstersen okuyabilirsin.


Ben de kupon dağıttıkları dönemde almıştım. Daha oynamadım. Ama Witcher 3 açık dünyası beni yormuştu ve 110 saat harcayıp, 2-3 kere tekrar Baron yerinden sonra ana hikayeyi hiç ilerletmedim. Witcher 1 ve 2. oyunları iki kere oynadım ve bayılırım. Ama CD Projekt RED'in(evet evren ve karakterler iyi) Witcher 3 özelinde açık dünya oyun tasarlamada çok da başarılı olduğunu düşünmüyorum.

Yani bir görev yapıyorsun, o görevin 2 veya 3. aşamasında sana seviyen yetmiyor git başka şey yap diyor. Tam o sırada farklı bir görev yaparken o şehirden başka görevler de veriyor iyice karmaşa başlıyor. Bu karmaşayı atıyorum her şeyi yapayım kafasındaysan benim gibi, kendince bir plan yapıyorsun. Atıyorum önce yan görev veya zırh verenleri yapayım. Zırh görevini yaptırmıyor, yan görev gidiyorsun bu sefer de diğer görevdeki hikayeyi unutuyorsun. Yavaş yavaş böyle böyle oyundan kopuyorsun. Önceki oyunlarında yarı açık dünya vardı. Aynı AC2 mantığındaki gibi, görev yaptıkça bölgeler açılıyor ve o bölgede, birbiri ile bağlantılı ve birbirini örselemeyen görevler yapıyordun.

Mesela benzer karmaşa Elder Scrolls oyunlarında da var. Ben Oblivion ve Skyrim'e bayılırım. Ama o oyunda görevler birikse de, sen birine odaklanıp yapabiliyorsun. Belki gücün yetmiyor, ama gücün yetmeyen görevde canavarları öldürmeden sona gidip, bossu da bir yere sıkıştırıp öldürebiliyorsun. Yani oyun sana maksimum özgürlük sunuyor. Her ne kadar teknik anlamda facia olsa da ve Twitter gibi yerlerde kapılar bile yükleniyor diye bomboş eleştirilse de görüp görebileceğin en canlı hissettiren ve keyif veren fantastik açık dünya oyunları yapıyorlar.

Bu arada ES, Fallout oyunlarındaki kapı yüklenme sistemi de tamamen bu canlılığı sağlamak için var. Eğer o kapıları yüklenmez yaparlarsa, önemli karakterlerin döngülerini sağlamak, hayatta tutmak(tutabilirler elbette ölümsüz yapabilirler) ama bu oyunda her karakter neredeyse ölebildiğinden, bu ölümlerin rastgele olmasını önlüyorlar. Bu da canlılık olayını artırıyor. Yanlışım yoksa ana görevler hariç çoğu NPC'yi öldürebiliyorsun, bu görevleri yarıda kesebiliyor veya başka bir yola çevirebiliyor. Bu yüzden de çoğu yan görev, başka oyunların ana görevlerinden daha etkileyici oluyor. Ben bu sistemi farklı şekilde sunmayı çözene kadar yeni ES'de bile vazgeçeceklerini düşünmüyorum.

Neyse kısaca açık dünya oyunları her firma iyi yapamıyor. Bence Ubisoft beceremiyor. Ne Far Cry ne de AC açık dünyaları keyifli değil. En sevilen AC'ler AC2, Brotherhood ve Revelations yarı açık dünya oyunlar. Yani bölgelere göre kısıtlamalar var ve seni FPS oyunları kadar olmasa da bir koridorda oynatıyor. Açık dünyamsı diyebilirsin. Far Cry'da mesela bu daha da göze batıyor, o açık dünyada arabayla gezmek bile yol üzerindeki gereksiz düşman saldırganlığıdnan dolayı sıkıcı oluyor. Bunu Far Cry 5'de düşmanı bezdirdikçe seni kovalayan ve garanti yakalayan boss dövüşleri ile törpülemeye çalışıyorlar. Oyun temposu kopmasın diye ama sen bunu böyle görmüyorsun. Boss dövüşleri hep aynıymış gibi oluyor, öyle de zaten. Yakalanıyorsun, sonra kaçarken bossu görüp öldürüp o bölgeyi özgür bırakıyorsun. Bu yüzden de Far Cry 3 ve 4. oyundan sonra en tırt Far Cry oluyor. Zaten teknik anlamda da facia bir iş.

Bence CD Projekt RED'de Witcher 3 evreni, karakterleri vb. iyi olduğundan çok belli etmese de bu konudau iyi olmadığını kanıtlıyor. Harita ölçeği bir kere çok da büyük değil karmaşık ve görevler bu karmaşayı iyice artırıyor. Cyberpunk 2077 ben açıkcası bu hataları yaptıklarını düşünüyorum. Oynamadım ama bu yüzden insanların açık dünyasını çok da sevdiğini düşünmüyorum. GTA olamamanın püf noktası da aslında burada bitiyor. Saints Row, Just Cause veya Cyberpunk 2077 bu kısımlarda oyuncuyu sıkmadan seni bağlayan açık dünya yapamıyorlar.

Modern açık dünya olarak GTA.
Fantastik açık dünya olarak da bence Elder Scrolls oyunlarını geçebilen oyun yok.
pick up suit görevinde soğudum. Masadan almamış suiti değiştiremiyorum da, mapte de görünmüyor nereye gideceğim uğraşasım gelmedi. Ama alınır yine de bende piyasa böyleyken.
 
Geri
Top