DA / GT2 Yanlış Ürün YARDIM

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Videoda da belirttiğim gibi stok değişiklikleri olacak ama burada Gaming Gen'in hatası fatura bilgisini yanlış girmiş fatura bilgisi dışında hatalı bir işlem yok.
Hocam evet stok az ve mudaili ile değişebileceğini videoda belirttiniz. Fakat mudaili yerine arada çok fiyat farkı yaşayan arkadaşlar da var. Onlar nasıl bir yol izlemeli?
 
Boş değil yanlış kasa benim aldıgım mesh kasa 3 fan + egzos fanlı bu gelenin önü kapalı ve sadece önünde 1 tane fan var diğer herşeyi göndermişler fakat benim siparişim bu değil ki ben şuan ürünü aynı şekilde paketledim kargo yakın zaten hemen iade ediyorum kontrol etsinler ya aynısını gönderecekler ya da ürünü iade edicem bakalım p.tesi günü anlaşılır
ben olsam bütün kasa degilde yanlış parça degişim yapardım daha kolay olur
 
Videoda da belirttiğim gibi stok değişiklikleri olacak ama burada Gaming Gen'in hatası fatura bilgisini yanlış girmiş fatura bilgisi dışında hatalı bir işlem yok.
Yanlısim var ise düzelt
300 stok varken aldık diyelim sonra stok kapandı ve kasa değişti stok tekrar açıldı bir süre sonra kasa bitti stok kapandı ve anakart değişti falan
Biz sipariş verdiğimizde neye para ödediğimiz gözüktü ve onaylandı
Yada neyse usta şuan bu açıklamandan sonra ne desek boş gibi hissettim
 
En azından bu değişiklikler için alıcılardan izin alınması gerekiyordu. "Şu parça kalmadığı için bu parçayı takmamız gerekiyor. izin için de bir sorun yoksa bu şekilde sistemi toplayıp gönderimini sağlayacağız" diye.
 
Benim kasa da deisik geldi 10 f yerine 05f olan geldi galiba bilmiyom gene kullandigim kasayi ben baska biside olabilir .
Aslında hiçbir problem yok zaten parçaların stokları sıkıntılı idi gaming gen hepsine aynı parçaları yazmış geçmiş gibi gözüküyor tabi bu gaming gen in hatası.
 
Yanlısim var ise düzelt
300 stok varken aldık diyelim sonra stok kapandı ve kasa değişti stok tekrar açıldı bir süre sonra kasa bitti stok kapandı ve anakart değişti falan
Biz sipariş verdiğimizde neye para ödediğimiz gözüktü ve onaylandı
Yada neyse usta şuan bu açıklamandan sonra ne desek boş gibi hissettim
Kesinlikle sana hak veriyorum. Her şeyi geçtim herkesin telefon numarası zaten sistemlerinde var. En azından alıcı kişiyi arayıp onay isteyebilirlerdi. Onay vermemeleri durumunda iade yaparlardı hepsi bu. Şu an yaptıkları zorbalıktan başka bir şey değil.
 
Videoda da belirttiğim gibi stok değişiklikleri olacak ama burada Gaming Gen'in hatası fatura bilgisini yanlış girmiş fatura bilgisi dışında hatalı bir işlem yok.
Reis anladığım kadarıyla, zamanla yarışıp ilk stoktan aldık ama kargoyu 4-5 gün geç yolladıktan sonra farklı ürünle elimize geçmesi saçma değil mi?
 
Videoda da belirttiğim gibi stok değişiklikleri olacak ama burada Gaming Gen'in hatası fatura bilgisini yanlış girmiş fatura bilgisi dışında hatalı bir işlem yok.
Stok değişikliği olur tabi ama ben gaming gen üzerinden siparişimi incelediğimde farklı kasa eve gelen farklı kasa olunca insan cinnet geçiriyo diğer arkadaşlar ne güzel baktı dedi ki ilk kasadan kalmamış diğerinden aldım kimisi kabul etti aldı kimisi istemedi almadı ben A ürün alıyorum eve B geliyor ve ilk alanlardan biri olmama rağmen böyle bir bariz hata yapmaları gerçekten çok üzücü neyse baksınlar bakalım az önce iadesini gerçekleştirdim umarım hallederler

@Abdullah Hacıgül İlgilendiğin için sağol seviliyorsun.
 
Faturada yazan neyse onu vermek zorundalar. Aradan zaman geçse gidip işte sorun çıktı problem oldu garantiye göndersen sana belki dicekler fatura ürün uyuşmazlığı :D O yüzden ya aldığınız ürünle değiştirsinler ya da faturayı ona göre ayarlasınlar
 
Arkadaşlar merhaba yarım saat önce kargom elime ulaştı fakat benim sipariş ettiğim kasa modeli

VENTO VG10F RGB ATX 550W FSP Hyper 550W 80+Bronze Gaming Kasa​

olması gerekirken bana

VENTO VG08FE ATX 1 adet RGB FAN Temperli Cam Gaming Kasa​


gönderdiler gerçekten sinirden ölücem bu kadar saçmalık olamaz cuma günü verdiğim sipariş 1 hafta sonra bugün elime ulaşıyor ve o da yanlış ürün çıkıyor.
Bununla alakalı olarak yazdıgımda ürünün fotoğrafını atmamı ve pazartesi günü bakacaklarını söylediler
Bu tip durumla karşılaşan oldu mu gerçekten beni mi buluyor böyle şeyler anlamadım gitti herkezin sipariş listesi vardır ona göre hazırlanır yollanır gerçekten böyle bir şey yok ya çıldırıcam
Başkasina da galiba farklı kasa göndermiştiler
 
Yanlısim var ise düzelt
300 stok varken aldık diyelim sonra stok kapandı ve kasa değişti stok tekrar açıldı bir süre sonra kasa bitti stok kapandı ve anakart değişti falan
Biz sipariş verdiğimizde neye para ödediğimiz gözüktü ve onaylandı
Yada neyse usta şuan bu açıklamandan sonra ne desek boş gibi hissettim
Dostum ben böyle boş demogojileri sevmiyorum senin banka ödemende sorun oluştu onu bile ben çözdüm "ne desek boş" falan yazman çok yakışıksız insanı yardım ettiğine pişman etmeyin.

İade talebi açın tüm iadelerinizi onaylamaları için rica edeceğim bunu da yaparım konu kapanır. Ama yok ben stok bahanesini dinlemem faturada yazan parçaları istiyorum dersen ne yapacağın belli = THH

Garantide sorun olur diyorsan o zaman da faturanın yenilenmesini talep edersin o da çözülür.
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Geri
Top