Deepcool Ak400 WH İnceleme

MertCN

80+
Katılım
24 Mayıs 2023
Mesajlar
41
Reaksiyon skoru
19
Ryzen 5 5600 işlemci ile (Deepcool hazır uygulanmış olarak gelen termal macun kullanarak) yaklaşık 30 farklı (güncel resident evil 4 remake, Jedi Survivor, God of War, Spiderman, Control, Forza 5 vs.) oyunda test ettim ve işlemci sıcaklığı maksimum 65 i gördüm. Ortalama olarak ise 59 diyebilirim. Daha ust duzey islemcilerde durum ne olur bilemem ama R5 5600x kullanan arkadasimda yaklasik ayni degerleri soyledi. Urunu kesinlikle tavsiye ediyorum.
 
Tam benlik bir konu olmuş. 5600x kullanmaya başlayacağım 1500TL bütçe ile ne tür bir soğutucu alınmalı acaba? Eş değer fiyatlara hem sıvı hem hava soğutma mevcut. Link verebilirmisiniz kullanmış olduğunuz ürün hakkında? Yada sıvı soğutma önerisinde bulunacak arkadaşlar varmı?
 
Tam benlik bir konu olmuş. 5600x kullanmaya başlayacağım 1500TL bütçe ile ne tür bir soğutucu alınmalı acaba? Eş değer fiyatlara hem sıvı hem hava soğutma mevcut. Link verebilirmisiniz kullanmış olduğunuz ürün hakkında? Yada sıvı soğutma önerisinde bulunacak arkadaşlar varmı?
testlerde ak620 ile yarışıyo şu an bu bütçede daha iyisi yok
 
Bende ak400 dark plus aldım.
Ayni urunun cift fanlisi.
İslemcim 5600, kasa gt301.
Stock fan ile the last of us, gerar 5 vb oyunlarda 80 derecenin uzerine cok rahat cikiyordu. Bosta ki ortalama da 42 derece civariydi. Suan oyunlarda 62 dereceyi gordum en fazla. Bosta ki ortalamasi da 32-35 derecelerde geziyor. Prime95 stres testinde de 64 dereceyi gecmedi. Fanlar oldukça sessiz. Ürünü gönül rahatlığı ile tavsiye ederim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Tam benlik bir konu olmuş. 5600x kullanmaya başlayacağım 1500TL bütçe ile ne tür bir soğutucu alınmalı acaba? Eş değer fiyatlara hem sıvı hem hava soğutma mevcut. Link verebilirmisiniz kullanmış olduğunuz ürün hakkında? Yada sıvı soğutma önerisinde bulunacak arkadaşlar varmı?
Check this out! https://amzn.eu/d/ccgIHSJ
 
testlerde ak620 ile yarışıyo şu an bu bütçede daha iyisi yok

Teşekkürler. Attığım linkte aynı ürün mevcut, buradan almam da mahsur varmıdır?
 
testlerde ak620 ile yarışıyo şu an bu bütçede daha iyisi yok
Şu model nasıldır hocam? Çok iyi yorumlar okudum. R7 7700X için yeterli olur mu? https://www.amazon.com.tr/Noctua-NH-D15-chromax-Dual-Tower-soğutucu/dp/B07Y87YHRH
 
https://www.amazon.com.tr/Noctua-NH-D15/dp/B00L7UZMAK/ref=sr_1_3?__mk_tr_TR=ÅMÅŽÕÑ&crid=24IA1CNOIMSA1&keywords=noctua+işlemci+soğutucu&qid=1684926579&s=computers&sprefix=noctua+işlemci+soğutucu,computers,109&sr=1-3 en iyi hava soğutuculardan ikisi de ama dediğim gibi thermalright işinizi fazlasıyla görür muhtemelen , bu soğutucular 240mm sıvı soğutucularla yarışıyor testlerde
Attığınız soğutucu ile chromax arasındaki fark ne hocam?
 
yeni fark ettim sadece siyaha boyanmış hali ama genelde siyah daha yüksek emisyon nedeniyle biraz daha performanslı oluyo diye okumuştum
7700X'i oyunlarda sorunsuz soğutur değil mi hocam?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,235
Mesajlar
11,085,624
Üyeler
198,277
Son üye
msi_mylife
   
Geri
Top