Deepcool Ak620 Digital Pro Alınır mı?

yanlışi bilgi veriyorsunuz! hepsi ayrı bir markadır. yan sanayi diye bir şey yoktur. bir klavuz içinden hepsi ürün yapmakta ve bu ürünleri şekillendirmek markaların imzalarına kalmış bir şey. aynı markanın bir benzerini yapması o firmanın aynı çatı katı altında benzer bişey yapması demek değil. o zaman asus ile msi da birbirinin yan sanayisi :) olur mu öyle ? toparlarsak bütün firmaların kalıpları aynıdır üst perdesini şekillendirmek firmalara kalmış bir şeydir. saydıgınız markaların hepsi kendi dalında çok çok çok başarılı ürünleri var.
Asus msi örneğiyle benim verdiğim örneklerin alakası yok, ayrıca aynısı demedim yan sanayi gibi dedim. Ocypus'un kurucuları deepcool'dan ayrılma ve aynı kalitede ve performansta üretiyor hemen hemen. Segotep de thermalright kopyası performans olarak da ciddi farklar yok. Yarı fiyatına aynı malı almak herkes ister bence. Kasa ve soğutucu olarak söylüyorum bunları, psu ayrı bir mesele onu da belirteyim.
 
Asus msi örneğiyle benim verdiğim örneklerin alakası yok, ayrıca aynısı demedim yan sanayi gibi dedim. Ocypus'un kurucuları deepcool'dan ayrılma ve aynı kalitede ve performansta üretiyor hemen hemen. Segotep de thermalright kopyası performans olarak da ciddi farklar yok. Yarı fiyatına aynı malı almak herkes ister bence. Kasa ve soğutucu olarak söylüyorum bunları, psu ayrı bir mesele onu da belirteyim.
genel konuştuğunuz için o yorumu yaptım ama en son ki mesajınız da düzelttiniz ok.
 
beyler peki bu ak620 digital proyu alsam benim kasaya sorunsuz şekilde sığarmı ramlerin üstüne gelen fan değerse 1mm kaydırsak yinede sığarmı acaba
kasam 165mm destekliyor ak620 digital pro 163mm ramlerim 43mm rgb yok
 
Geri
Top