Değişim istedim para iadesi yapıldı

yawiz

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
28
Reaksiyon skoru
3
Nisan 2023'de Hepsiburada üzerinden bir mağazadan 28.000 TL'ye Lenovo Ideapad Gaming 3 15IAH27 model bir laptop aldım. Cihaz 3 kere aynı sorundan arıza yapınca yetkili servis değişim raporu verdi. Hepsiburada ile iletişime geçip değişim talep ettim ve raporu da onlara gönderdim. Bugün ise değişim istediğim halde para iadesi yapılmış. Hepsibuarada ile iletişe geçtiğimde "ellerinde aynı ürün olmadığı" için iade yapıldığı söylendi. Sonrasında ürünü aldığım mağazayı aradım doğrudan ve şöyle söylediler "Aynı üründen elimizde olmadığı için size yeni muadil ürün teklif edicez bu hafta içinde". E dedim hepsiburada üzerinden ücret iadesi yapılacağı söyleniyor. O ücreti geri alırız sizden vs dedi ve bu hafta içinde muadil ürün teklifi yapılacağı söylendi. Acaba mağaza katakulliye mi getiriyor beni diye bi düşünmedim değil. Sizce bundan sonra ne yapmalıyım?

Bir de hepsiburada üzerinden 6 taksit ile almıştım. Şimdi iade olduğunda para 6 ayda mı yatacak yoksa doğrudan 28k mı yatacak o ayrı bir mevzu.
 
Nisan 2023'de Hepsiburada üzerinden bir mağazadan 28.000 TL'ye Lenovo Ideapad Gaming 3 15IAH27 model bir laptop aldım. Cihaz 3 kere aynı sorundan arıza yapınca yetkili servis değişim raporu verdi. Hepsiburada ile iletişime geçip değişim talep ettim ve raporu da onlara gönderdim. Bugün ise değişim istediğim halde para iadesi yapılmış. Hepsibuarada ile iletişe geçtiğimde "ellerinde aynı ürün olmadığı" için iade yapıldığı söylendi. Sonrasında ürünü aldığım mağazayı aradım doğrudan ve şöyle söylediler "Aynı üründen elimizde olmadığı için size yeni muadil ürün teklif edicez bu hafta içinde". E dedim hepsiburada üzerinden ücret iadesi yapılacağı söyleniyor. O ücreti geri alırız sizden vs dedi ve bu hafta içinde muadil ürün teklifi yapılacağı söylendi. Acaba mağaza katakulliye mi getiriyor beni diye bi düşünmedim değil. Sizce bundan sonra ne yapmalıyım?

Bir de hepsiburada üzerinden 6 taksit ile almıştım. Şimdi iade olduğunda para 6 ayda mı yatacak yoksa doğrudan 28k mı yatacak o ayrı bir mevzu.
Sonuçta ödemişsin taksit taksit iade saçma olur diye düşünüyorum bekle mağaza dediğini yapar belki
 
Mağazada stok bulunmuyor ise bir üst model ile değişim yapması gerekiyordu. Muhtemelen fiyat farkını karşımanı isteyerek farklı bir ürün önerisinde bulunacak. Böyle bir durum olması durumunda kabul etmeden servis raporu ile THH başvurmanı tavsiye ederim.

Taksitli alımlarda iade olması durumunda taksitli iade yapılmaktadır.
 
Nisan 2023'de Hepsiburada üzerinden bir mağazadan 28.000 TL'ye Lenovo Ideapad Gaming 3 15IAH27 model bir laptop aldım. Cihaz 3 kere aynı sorundan arıza yapınca yetkili servis değişim raporu verdi. Hepsiburada ile iletişime geçip değişim talep ettim ve raporu da onlara gönderdim. Bugün ise değişim istediğim halde para iadesi yapılmış. Hepsibuarada ile iletişe geçtiğimde "ellerinde aynı ürün olmadığı" için iade yapıldığı söylendi. Sonrasında ürünü aldığım mağazayı aradım doğrudan ve şöyle söylediler "Aynı üründen elimizde olmadığı için size yeni muadil ürün teklif edicez bu hafta içinde". E dedim hepsiburada üzerinden ücret iadesi yapılacağı söyleniyor. O ücreti geri alırız sizden vs dedi ve bu hafta içinde muadil ürün teklifi yapılacağı söylendi. Acaba mağaza katakulliye mi getiriyor beni diye bi düşünmedim değil. Sizce bundan sonra ne yapmalıyım?

Bir de hepsiburada üzerinden 6 taksit ile almıştım. Şimdi iade olduğunda para 6 ayda mı yatacak yoksa doğrudan 28k mı yatacak o ayrı bir mevzu.
Mağazayı da bir bekle, öyle güncelle konuyu derim.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Onun dışında en azından iade yapılmış, zaten genelde iki opsiyondan biri yapılması gerekiyor ve prosedüre uyulmuş görünüyor. Ucuza alma gibi bir durum söz konusuysa eğer, mağazaya size ürünün tekrar alabileceğinizi söyleyince iade edilen para meblağından koymalarını talep edin. Çok sorun yaratan bir mağaza değilse, yine almanıza imkan sağlayacaktır.
 
Mağazada stok bulunmuyor ise bir üst model ile değişim yapması gerekiyordu. Muhtemelen fiyat farkını karşımanı isteyerek farklı bir ürün önerisinde bulunacak. Böyle bir durum olması durumunda kabul etmeden servis raporu ile THH başvurmanı tavsiye ederim.

Taksitli alımlarda iade olması durumunda taksitli iade yapılmaktadır.
Kafamı karıştıran hepsiburada üzerinden iade verip kendisini aradığımda yeni ürün teklif edeceğini söylemesi.

Makul bir teklifle gelirse aradaki farkı karşılayabilirim çünkü laptop biraz acil lazım. THH gidersem en az 3-4 ay beklerim gibi gözüküyor
 
Arada oluşacak fiyat farkından faydalanmak istiyorlarsa da THH'ye başvurmanızı öneririm.
 
Hepsiburada ile konuşsam iadeyi durduma şansım var mı acaba? Mağazadan cevap gelene kadar en azından
 
Kafamı karıştıran hepsiburada üzerinden iade verip kendisini aradığımda yeni ürün teklif edeceğini söylemesi.
Mağazadaki çalışanlar arası iletişimsizlikten kaynaklanmıştır bence o.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Hepsiburada ile konuşsam iadeyi durduma şansım var mı acaba?
Bunu da bir görüş, mağazayla görüştüm değişim dediler de.
 
Mağazadaki çalışanlar arası iletişimsizlikten kaynaklanmıştır bence o.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Bunu da bir görüş, mağazayla görüştüm değişim dediler de.
Sanırım onun sebebi hepsiburada üzerinden 2 iş günü içerisinde cevap verme zorunluluğunun olması. Tabii bu bir bahane olmamalı.
 
Mağazaya iade ürün gönderim yapıldı ise 2 gün içerisinde onay vermesi gerekiyor. Bu durumda müşteri iletişim numarası mağazalarda olmuyor (KVKK nedeni ile). Mağaza iadeye onay verdiği takdirde ücret iadesini durdurması olasılığı çok düşük (%10) bir ihtimal.

Mağazanın seninle iletişime geçtikten sonra diyeceklerine göre ilerleyerek süreci devam ettirebilirsin.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Çevrim içi yöneticiler

Forum istatistikleri

Konular
1,151,402
Mesajlar
10,375,897
Üyeler
183,112
Son üye
Heroes & Villains
Geri
Top