Donanım arşivin 5070 Kasasını aldım kurulumu yaptım birkaç gün sonra sabah kalktığımda ekran gelmemeye başladı anakart ekranı 1 saniyeliğine gözüküyor ve gidiyor 5 6 kere resetledim ve ekran kartı driverı silinmiş bir şekilde geldi güvenli modda DDU ile driverları silip sıfırdan geri yükledim, Gece film izlerken birden ekran gitti ve aynı sorun anakart ekranı 1-2 saniyeliğine gözüküyor ve kayboluyor sabaha kadar denemediğim şey kalmadı bios pilini çıkardım taktım ramleri çıkardım taktım en son pes ettim yattım uyudum , 5 6 saat sonra uyandığımda tekrar denedim 2 3 denemenin ardından geldi ve tekrar format attım , bu sefer düzelmiştir diye umuyordum pc kapattım banyoya girdim çıktım pc açtığımda tekrar aynı sorun , Sorun neden kaynaklanıyor yardım edebilir misiniz nasıl düzeltirim