Donanım Arşivi yeni kullanıcı paneli.

daha sade ve güzel olmuş cidden yapılırsa iyi olurdu
kodlamadan pek anlamıyorum ama +olarak site üzerindeki mesajlarımıza yanıt olunca bildirim gelirken pop-up olsa iyi olurdu direk yukardan menüye erişmeye gerek kalmaz
 
daha sade ve güzel olmuş cidden yapılırsa iyi olurdu
kodlamadan pek anlamıyorum ama +olarak site üzerindeki mesajlarımıza yanıt olunca bildirim gelirken pop-up olsa iyi olurdu direk yukardan menüye erişmeye gerek kalmaz
Teşekkürler, dediğiniz için ekstra bir plugin gerekli olur diye düşünüyorum.
 
Gayet güzel, keşke bu yapılsa :)
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,671
Mesajlar
11,069,514
Üyeler
197,957
Son üye
behluldogan
Geri
Top