e devlet cihaz kayit

Katılım
19 Mart 2023
Mesajlar
13
Reaksiyon skoru
0
yurt disina ben gitmistim ama e devletim yok annemin babamin var onlardan uzerime cihaz kaydi yapabilirmiyim (18 yasindan kucuk oldugumdan yok)
 
yurt disina ben gitmistim ama e devletim yok annemin babamin var onlardan uzerime cihaz kaydi yapabilirmiyim (18 yasindan kucuk oldugumdan yok)
18 yaşından küçük olsanda e-devlet açtırtabiliyorsun ama kayıt yaptırtabiliyor musun bilmiyorum.
 
18 yaşından küçük olsanda e-devlet açtırtabiliyorsun ama kayıt yaptırtabiliyor musun bilmiyorum.
Yaptırabilir.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

yurt disina ben gitmistim ama e devletim yok annemin babamin var onlardan uzerime cihaz kaydi yapabilirmiyim (18 yasindan kucuk oldugumdan yok)
Ailenden birisi e devletine girsin ve kayıt sırasında çocuğumun bilgileri ile kayıt yapmak istiyorum desin.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,177
Mesajlar
11,085,054
Üyeler
198,256
Son üye
ahmetiri12
   
Geri
Top