Ekran kartı önerisi.

Scythe

80+
Katılım
18 Şubat 2024
Mesajlar
52
Reaksiyon skoru
16
Bütçe
25000
Merhaba arkadaşlar, şu anda ddr4 bir sisteme sahibim ve ekran kartımı yenilemeyi düşünüyorum, ancak bu öyle bir kart olmalı ki hem mevcut sistemimle darboğaz yapmayacak hem de ddr5 anakart işlemci ve ram aldığımda onlarla sırıtmayacak, ayrıca nvidia ekran kartı almaya daha sıcak bakıyorum, yine de f/p açısından amd bir kart bariz şekilde avantajlı olursa amd bir karttan da devam edebilirim, önerileriniz nedir?

Mevcut sistemim;
Anakart: Msi B550m pro vdh wifi
İşlemci: R5 5600
Ram: Kingston fury beast rgb 2x16 3200Mhz
Psu: Msi mag A750GL
Kasa: Msi mag forge 100R.
Monitör: Aoc 24g2u 1080p

Not: Aktif olarak Rx 6600xt kullanıyorum aslında hiçbir şikayetim de yok ancak ekonominin hali ortada gelecekte ne olur bilemediğimden yatırım amaçlı bir gpu değişikliği yapmak istiyorum.
 
Merhaba arkadaşlar, şu anda ddr4 bir sisteme sahibim ve ekran kartımı yenilemeyi düşünüyorum, ancak bu öyle bir kart olmalı ki hem mevcut sistemimle darboğaz yapmayacak hem de ddr5 anakart işlemci ve ram aldığımda onlarla sırıtmayacak, ayrıca nvidia ekran kartı almaya daha sıcak bakıyorum, yine de f/p açısından amd bir kart bariz şekilde avantajlı olursa amd bir karttan da devam edebilirim, önerileriniz nedir?

Mevcut sistemim;
Anakart: Msi B550m pro vdh wifi
İşlemci: R5 5600
Ram: Kingston fury beast rgb 2x16 3200Mhz
Psu: Msi mag A750GL
Kasa: Msi mag forge 100R.
Monitör: Aoc 24g2u 1080p

Not: Aktif olarak Rx 6600xt kullanıyorum aslında hiçbir şikayetim de yok ancak ekonominin hali ortada gelecekte ne olur bilemediğimden yatırım amaçlı bir gpu değişikliği yapmak istiyorum.
RTX 4070 veya 4070 Super alabilirsin. Bir tık darboğaz yapar ama oyunlarda sorun çıkarmaz.
 
Yatırım için sıfır ekran kartı alma bence 2.el fiyatları bayağı düşük ekran kartlarında direk zarar edersin
 
RTX 4070 veya 4070 Super alabilirsin. Bir tık darboğaz yapar ama oyunlarda sorun çıkarmaz.
Ben de 4060ti 16gb almayı düşünmüştüm ama hiç kimse 4060ti özellikle de 16gb önermiyor, teşekkür ederim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Yatırım için sıfır ekran kartı alma bence 2.el fiyatları bayağı düşük ekran kartlarında direk zarar edersi

Yatırım için sıfır ekran kartı alma bence 2.el fiyatları bayağı düşük ekran kartlarında direk zarar edersin
Kfgli veya temiz kullanılmış testlerde sorun çıkarmayan bir ekran kartı bulursam alırım tabii ki, ikinci el ekran kartı alışverişine karşı değilim
 
Ben de 4060ti 16gb almayı düşünmüştüm ama hiç kimse 4060ti özellikle de 16gb önermiyor, teşekkür ederim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:




Kfgli veya temiz kullanılmış testlerde sorun çıkarmayan bir ekran kartı bulursam alırım tabii ki, ikinci el ekran kartı alışverişine karşı değilim
eğer sadece oyun oynayacaksan güzel soğutmalı rx 7700 xt 16gb alabilirsin ama eğer ben nvdia alcam diyorsan 4070 super alabilrsin ttps://www.sinerji.gen.tr/gigabyte-geforce-rtx-4070-super-windforce-3x-oc-12gb-gddr6x-192-bit-dlss-3-ekran-karti-p-49529?utm_campaign=akakce&v=1.53.6 bunu öneririm https://www.sinerji.gen.tr/pny-gefo...an-karti-p-49541?utm_campaign=akakce&v=1.70.6 bunuda düşüne bilirsin
 
Merhaba arkadaşlar, şu anda ddr4 bir sisteme sahibim ve ekran kartımı yenilemeyi düşünüyorum, ancak bu öyle bir kart olmalı ki hem mevcut sistemimle darboğaz yapmayacak hem de ddr5 anakart işlemci ve ram aldığımda onlarla sırıtmayacak, ayrıca nvidia ekran kartı almaya daha sıcak bakıyorum, yine de f/p açısından amd bir kart bariz şekilde avantajlı olursa amd bir karttan da devam edebilirim, önerileriniz nedir?

Mevcut sistemim;
Anakart: Msi B550m pro vdh wifi
İşlemci: R5 5600
Ram: Kingston fury beast rgb 2x16 3200Mhz
Psu: Msi mag A750GL
Kasa: Msi mag forge 100R.
Monitör: Aoc 24g2u 1080p

Not: Aktif olarak Rx 6600xt kullanıyorum aslında hiçbir şikayetim de yok ancak ekonominin hali ortada gelecekte ne olur bilemediğimden yatırım amaçlı bir gpu değişikliği yapmak istiyorum.
Bence yatırım istiyorsansan am5 e geç güzel bir am5 anakart ve 7500f veya 7600 ile baslayabilirsin hem 5600den çok daha iyi ve sağlam bir anakart alırsan 3 4 yıl sonra cikicak olan işlemcileri de kullanabilirsin ama ekran kartı her türlü alırsın bence
 
kim ne derse desin ekran kartı önemli fiyat ları git gide artıyor 7700 xt 13k iken almadım fiyatı düşer diye 16,400 e aldım
 
eğer sadece oyun oynayacaksan güzel soğutmalı rx 7700 xt 16gb alabilirsin ama eğer ben nvdia alcam diyorsan 4070 super alabilrsin ttps://www.sinerji.gen.tr/gigabyte-geforce-rtx-4070-super-windforce-3x-oc-12gb-gddr6x-192-bit-dlss-3-ekran-karti-p-49529?utm_campaign=akakce&v=1.53.6 bunu öneririm https://www.sinerji.gen.tr/pny-gefo...an-karti-p-49541?utm_campaign=akakce&v=1.70.6 bunuda düşüne bilirsin
Powercolor red devil rx 6600 xt kullanıyorum tasarımı ve soğutması mükemmel amd kart alırsam red devilden devam etmeyi çok isterdim ancak 7700 xt red devil yok sanırım :(
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

eğer sadece oyun oynayacaksan güzel soğutmalı rx 7700 xt 16gb alabilirsin ama eğer ben nvdia alcam diyorsan 4070 super alabilrsin ttps://www.sinerji.gen.tr/gigabyte-geforce-rtx-4070-super-windforce-3x-oc-12gb-gddr6x-192-bit-dlss-3-ekran-karti-p-49529?utm_campaign=akakce&v=1.53.6 bunu öneririm https://www.sinerji.gen.tr/pny-gefo...an-karti-p-49541?utm_campaign=akakce&v=1.70.6 bunuda düşüne bilirsin
Powercolor red devil rx 6600 xt kullanıyorum tasarımı ve soğutması mükemmel amd kart alırsam red devilden devam etmeyi çok isterdim ancak 7700 xt red devil yok sanırım
kim ne derse desin ekran kartı önemli fiyat ları git gide artıyor 7700 xt 13k iken almadım fiyatı düşer diye 16,400 e aldım
7700xt 7800x3d 1080pde nasıl bir şey çıkarır ortaya
 
Ben R5 1600 le kullanıyorum şuan %40 dar boğaz oluyor warzonede 140 FPS altına düşmüyorum
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,138
Mesajlar
11,084,607
Üyeler
198,242
Son üye
grındd
Geri
Top