Neler Yeni

Ekran Kartımı 2. Kez Garantiye Gönderiyorum.

Arda Fisher

80+ Bronze
Katılım
2 Ocak 2024
Mesajlar
1,590
Reaksiyon skoru
517
Merhaba beyler,





Aylar önce Gigabyte 4060 Gaming OC model ekran kartımın RGB aydınlatmasında bir arıza olduğu için, ürünü Gencergaming adlı firmaya garanti kapsamında gönderdim. Yaklaşık 1 aylık bekleme sürecinin ardından firma bana Colorful iGame 4060 Ti Ultra modeliyle değişim yaptı. Bu karttan oldukça memnundum ancak 5 ay sonra aynı sorunu — yani RGB aydınlatma problemi — bu kartta da yaşamaya başladım.





Tekrar firmaya durumu ilettim fakat hafta sonu (cumartesi günü) olduğu için henüz bir dönüş alamadım. Hafta içini bekleyeceğim ve garantiye tekrar göndermeyi planlıyorum.





Size sormak istediğim şu: Ürünü ikinci kez garantiye gönderiyor olmam garanti sürecinde bir sorun yaratır mı? Herhangi bir problemle karşılaşma ihtimalim var mı?





Teşekkür ederim.
 
aynı hatadan dolayı tekrar gönderdiysen yeni ürün yada para talebi yapabilirsin
 
Farklı kartlar aynı arızalar hocam bakalım firma ne dönüş yapacak tamirse tamir yoksa yeni ürün talep edeceğim
 
Psu da akım dengesizligi mı var yoksa baya şansızlık olmuş sizin için sorun olmaz garanti icin
 
Kalitesiz rgb hocam 2 ayrı psu aynı sorunlar malesef anakartımmı sorun yapıyor diye düşünmeye başladım
4060 ti vereceklerse garantiye ver ama 4060 vereceklerse sorun sadece ışıksa, performans kaybı yoksa kullan garanti bitimine doğru verirdim ben😅
 
Kalitesiz rgb hocam 2 ayrı psu aynı sorunlar malesef anakartımmı sorun yapıyor diye düşünmeye başladım
evin topraklamasında veya fazlarda sıkıntı olabilir akım koruyucuda al birde evde bozulan başka elektrikli aletler oldumu buzdolabı gibi
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,088,713
Mesajlar
9,792,139
Üyeler
173,056
Son üye
CeLLaTŞaH
Geri
Top