Arda Fisher
80+ Bronze
- Katılım
- 2 Ocak 2024
- Mesajlar
- 1,579
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 511
- İsim
- Mustafa Arda BALIKÇI
Merhaba beyler,
Aylar önce Gigabyte 4060 Gaming OC model ekran kartımın RGB aydınlatmasında bir arıza olduğu için, ürünü Gencergaming adlı firmaya garanti kapsamında gönderdim. Yaklaşık 1 aylık bekleme sürecinin ardından firma bana Colorful iGame 4060 Ti Ultra modeliyle değişim yaptı. Bu karttan oldukça memnundum ancak 5 ay sonra aynı sorunu — yani RGB aydınlatma problemi — bu kartta da yaşamaya başladım.
Tekrar firmaya durumu ilettim fakat hafta sonu (cumartesi günü) olduğu için henüz bir dönüş alamadım. Hafta içini bekleyeceğim ve garantiye tekrar göndermeyi planlıyorum.
Size sormak istediğim şu: Ürünü ikinci kez garantiye gönderiyor olmam garanti sürecinde bir sorun yaratır mı? Herhangi bir problemle karşılaşma ihtimalim var mı?
Teşekkür ederim.
Aylar önce Gigabyte 4060 Gaming OC model ekran kartımın RGB aydınlatmasında bir arıza olduğu için, ürünü Gencergaming adlı firmaya garanti kapsamında gönderdim. Yaklaşık 1 aylık bekleme sürecinin ardından firma bana Colorful iGame 4060 Ti Ultra modeliyle değişim yaptı. Bu karttan oldukça memnundum ancak 5 ay sonra aynı sorunu — yani RGB aydınlatma problemi — bu kartta da yaşamaya başladım.
Tekrar firmaya durumu ilettim fakat hafta sonu (cumartesi günü) olduğu için henüz bir dönüş alamadım. Hafta içini bekleyeceğim ve garantiye tekrar göndermeyi planlıyorum.
Size sormak istediğim şu: Ürünü ikinci kez garantiye gönderiyor olmam garanti sürecinde bir sorun yaratır mı? Herhangi bir problemle karşılaşma ihtimalim var mı?
Teşekkür ederim.