emülatorde sıkıntı var

Recklees

80+
Katılım
22 Temmuz 2024
Mesajlar
3
Reaksiyon skoru
1
emülator kullanıyorum oyunda farm yapıcam hileyle 2 fps alıyorum aynı hielyi arkdaşımda kullanıyor ve benden düşük işlemcisi var bendedn yüksek fps değerleri alıyo
 
emülator kullanıyorum oyunda farm yapıcam hileyle 2 fps alıyorum aynı hielyi arkdaşımda kullanıyor ve benden düşük işlemcisi var bendedn yüksek fps değerleri alıyo
hocam o hileden kaynaklı değil nedenini tam olarak bilmiyorum ama aynı problem bende de var
 
kanka benimki 7500f öyle düşün
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


tamam deniyim olmazsa size geri dönüş yaparım
bende car parking multiplayerda nedense 20 fps alıyorum en düşük ayarda fps limiti falan her şey en yüksekte
 
Geri
Top