emülatorde sıkıntı var

Recklees

80+
Katılım
22 Temmuz 2024
Mesajlar
3
Reaksiyon skoru
1
emülator kullanıyorum oyunda farm yapıcam hileyle 2 fps alıyorum aynı hielyi arkdaşımda kullanıyor ve benden düşük işlemcisi var bendedn yüksek fps değerleri alıyo
 
emülator kullanıyorum oyunda farm yapıcam hileyle 2 fps alıyorum aynı hielyi arkdaşımda kullanıyor ve benden düşük işlemcisi var bendedn yüksek fps değerleri alıyo
hocam o hileden kaynaklı değil nedenini tam olarak bilmiyorum ama aynı problem bende de var
 
kanka benimki 7500f öyle düşün
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


tamam deniyim olmazsa size geri dönüş yaparım
bende car parking multiplayerda nedense 20 fps alıyorum en düşük ayarda fps limiti falan her şey en yüksekte
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,639
Mesajlar
11,069,163
Üyeler
197,950
Son üye
Mezomorto
Geri
Top