ford ka 2001 model 1.3 motor

Eski olması daha dayanıksız olduğu anlamına gelmiyor. Ford ka kaporta olarak çok daha iyi bir araba paliodan dolayısıyla daha dayanıklı bir araba.
Eski olması dayanıksız olduğu anlamına geliyor. Çünkü eski araçlarda sadece kaporta sağlamlığına bakılıyor şasi sağlamlığına hiç bakılmaz. Kaportası sağlam diye araç daha güvenli olmuyor. Bu tarz önemli güvenlik önlemleri 2005'li yıllarda standart hale gelmeye başladı. Ki linkteki aracın da 100 binde olduğunu hiç sanmıyorum. 140 bin TL'ye falan bulacağın çift kapı Palio bundan çok daha temiz çıkar.
 
Örnek olarak 2000 model 1.6 ie şahinin kaportası ford ka dan daha mı iyi? tabiiki hayır. Bir çok fark var alaşım vs gibi. Kimi kaporta daha hızlı çürür kimisi hiç çürümez. 50 tane ford ka bakın 1 tanesinde çürük ya vardır ya yoktur.
 
Her şeyini bulmakla olmuyor Mehmet ustam. Palio trde dibi sıyrılmış bir araba. Temizini bulma olasılığın şahinin temizini bulmakla aynı. Ford ka için daha farklı durum.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Sedan ve hb hemen hemen aynı motorlar vs. ufak tefek farklar var. benimki 92 model hatchback. Turbodan önce hava filtresini davlumbazdan performansa çevirdim şuanlık yetiyor. Bu yaz izmitte yarışlara gidiyorum ondan sonra projeye başlayacağım.
Hocam haklısınız fakat onlar genelde dizel olanları. 1.3 olanları farkındaysanız hiç önermedim. Bu kasada dizel yok üst kasa dizelleri fazlasıyla bulabilirsiniz ama ben önermem
Şuan için dediğim gibi bu paraya alacağım araçlar olduğunca hızlı satabileceğim , parçası ucuz , en azından diğerlerinden daha sağlam araçlar olurdu.
 
Eski olması dayanıksız olduğu anlamına geliyor. Çünkü eski araçlarda sadece kaporta sağlamlığına bakılıyor şasi sağlamlığına hiç bakılmaz. Kaportası sağlam diye araç daha güvenli olmuyor. Bu tarz önemli güvenlik önlemleri 2005'li yıllarda standart hale gelmeye başladı. Ki linkteki aracın da 100 binde olduğunu hiç sanmıyorum. 140 bin TL'ye falan bulacağın çift kapı Palio bundan çok daha temiz çıkar.
Metal yorgunluğu konusunda haklısınız fakat kaporta kısmında palio hala düşük kalıyor. Ford ka da çok eski bir araba değil ayrıca çoğu konuda paliodan iyi olduğunu düşünüyorum. Palio gerçekten övmeye değer bir araç değil.
 
Metal yorgunluğu konusunda haklısınız fakat kaporta kısmında palio hala düşük kalıyor. Ford ka da çok eski bir araba değil ayrıca çoğu konuda paliodan iyi olduğunu düşünüyorum. Palio gerçekten övmeye değer bir araç değil.
Kaporta boş iş senin hayatını kurtarmaz. Şasisine bakacaksın, Ford Ka yanılmıyorsam oldukça eski bir şasiyi kullanıyor. Dediğim gibi bu fiyatlara temiz çift kapı Palio rahat bulursun.
 
Eski olması dayanıksız olduğu anlamına geliyor. Çünkü eski araçlarda sadece kaporta sağlamlığına bakılıyor şasi sağlamlığına hiç bakılmaz. Kaportası sağlam diye araç daha güvenli olmuyor. Bu tarz önemli güvenlik önlemleri 2005'li yıllarda standart hale gelmeye başladı. Ki linkteki aracın da 100 binde olduğunu hiç sanmıyorum. 140 bin TL'ye falan bulacağın çift kapı Palio bundan çok daha temiz çıkar.
Şasi sağlamlığı genelde bakılmıyor demeyelim hocam. Her muayenede alttan görünür tüm şaseyi inceliyorlar.
Üstüne macun atıp çürük kapatılmazsa tabii.
Bu arada ne kadar eski de olsa katlanma payı bu araçta fazlasıyla var ( palioda)
Bu araçlardan çok fazla gördüm bindim. Ve daha çürüyenini görmedim. Dedim ya o kadar süre bindik 1.2 8v motor yetmiyor
Dediğinize katılıyorum. O 2 kapılı paliolar dizel olmazsa tabii
 
Ha performans istiyorsan benzer paralara çok daha güçlü araçlar var ama haşat durumdadır muhtemelen o yüzden bulaşılmaz.
 
Şasi sağlamlığı genelde bakılmıyor demeyelim hocam. Her muayenede alttan görünür tüm şaseyi inceliyorlar.
Üstüne macun atıp çürük kapatılmazsa tabii.
Bu arada ne kadar eski de olsa katlanma payı bu araçta fazlasıyla var ( palioda)
Bu araçlardan çok fazla gördüm bindim. Ve daha çürüyenini görmedim. Dedim ya o kadar süre bindik 1.2 8v motor yetmiyor
Dediğinize katılıyorum. O 2 kapılı paliolar dizel olmazsa tabii
Dedimya 2000'li yılların başında başladılar bu şasinin önemini anlamaya. Millet 80-90 model araçları kaportası sağlam diye güvenli sanıyor ama en ufak kazada tost oluyorsun içeride. Palio malum her ülkede yok ama Brezilya'daki testte 3 yıldız alabiliyordu ucuz bir araba için kötü değil.
 
Kaporta boş iş senin hayatını kurtarmaz. Şasisine bakacaksın, Ford Ka yanılmıyorsam oldukça eski bir şasiyi kullanıyor. Dediğim gibi bu fiyatlara temiz çift kapı Palio rahat bulursun.
Palio gerçekten kalitesiz bir araç. Burada ford ka önerdiğimden değil fakat palio ile kıyaslanacak bir araba değil. Palionun plastik aksamından tut kaportasına kadar kalitesiz. Şanzuman kemik gibi rolantisi adam gibi tutmuyor düşükte titrer yüksekte bağırır çatçatlar ve menteşeler boşluk yapıyor süspansiyonları bi acayip. cidden ufak şeylerden bile sinir bozucu sorunlar çıkaran bir araç ben kesinlikle önermiyorum. Alınacaksa bu fiyat bandında farklı alternatifler var onlar da değerlendirilebilir.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Özellikle şu tarz familialar değerlendirilebilir bu veya bunun 1.6 ya da 1.5i.

Hem sportif hem ekonomik hem de performanslı bir şey olacaksa
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Mazda lantisi fazlasıyla önerebilirim. 1.8 Doch Getrag şanzuman tam bir canavar. Buna rağmen yakıtı çok değil ve parçası ile işçiliği uygun.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

 
Palio gerçekten kalitesiz bir araç. Burada ford ka önerdiğimden değil fakat palio ile kıyaslanacak bir araba değil. Palionun plastik aksamından tut kaportasına kadar kalitesiz. Şanzuman kemik gibi rolantisi adam gibi tutmuyor düşükte titrer yüksekte bağırır çatçatlar ve menteşeler boşluk yapıyor süspansiyonları bi acayip. cidden ufak şeylerden bile sinir bozucu sorunlar çıkaran bir araç ben kesinlikle önermiyorum. Alınacaksa bu fiyat bandında farklı alternatifler var onlar da değerlendirilebilir.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Özellikle şu tarz familialar değerlendirilebilir bu veya bunun 1.6 ya da 1.5i.

Hem sportif hem ekonomik hem de performanslı bir şey olacaksa
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Mazda lantisi fazlasıyla önerebilirim. 1.8 Doch Getrag şanzuman tam bir canavar. Buna rağmen yakıtı çok değil ve parçası ile işçiliği uygun.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Dediğim gibi malzeme kalitesi olarak çook daha üst seviye araçlar var ama başına bela olma olasılığın yüksek hepsinde. Renault Laguna bile var D segmenti araç ama parçada, ustada uğraşırsın işte.
 
Palio gerçekten kalitesiz bir araç. Burada ford ka önerdiğimden değil fakat palio ile kıyaslanacak bir araba değil. Palionun plastik aksamından tut kaportasına kadar kalitesiz. Şanzuman kemik gibi rolantisi adam gibi tutmuyor düşükte titrer yüksekte bağırır çatçatlar ve menteşeler boşluk yapıyor süspansiyonları bi acayip. cidden ufak şeylerden bile sinir bozucu sorunlar çıkaran bir araç ben kesinlikle önermiyorum. Alınacaksa bu fiyat bandında farklı alternatifler var onlar da değerlendirilebilir.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Özellikle şu tarz familialar değerlendirilebilir bu veya bunun 1.6 ya da 1.5i.

Hem sportif hem ekonomik hem de performanslı bir şey olacaksa
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Mazda lantisi fazlasıyla önerebilirim. 1.8 Doch Getrag şanzuman tam bir canavar. Buna rağmen yakıtı çok değil ve parçası ile işçiliği uygun.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Mesela bu Lantis'in Türkiye'de hiçbir parçasını bulamazsın. Ama çok güzel bir araba. Aylarca ararsın bulduğunda da nadir olduğu için dünya para harcarsın. Bunlar eski araçlar o yüzden parça bolluğuna bakacaksın sonra çok uğraşırsın.
 
Dediğim gibi malzeme kalitesi olarak çook daha üst seviye araçlar var ama başına bela olma olasılığın yüksek hepsinde. Renault Laguna bile var D segmenti araç ama parçada, ustada uğraşırsın işte.
Valla laguna yerine Mazda Practica veya 626 öneririm Lagunalar da sıkıntı çıkarıyor ve çıkardığı sıkıntılar biraz tuzlu. Aile arabası olacaksa 1.5 practica vs olabilir. Genç işi performanslı olacaksa Lantis 1.8 kesinlikle.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Mesela bu Lantis'in Türkiye'de hiçbir parçasını bulamazsın. Ama çok güzel bir araba. Aylarca ararsın bulduğunda da nadir olduğu için dünya para harcarsın. Bunlar eski araçlar o yüzden parça bolluğuna bakacaksın sonra çok uğraşırsın.
Yok hocam dediğinize katılmıyorum. Motor parçaları 1.8 Doch tüm mazdalar ile uyumlu Mazda 323 1.8f de dahil. Onun dışındaki her parçası bulunuyor. İstediğiniz parçayı kargosu dahil 1 haftaya temin ederim. Gidip rastgele bir sanayide bulamazsın orası öyle şahin kartal gibi değil fakat 1992 model mazda 323 kullanan biri olarak hiçbir parçayı 1 haftadan fazla aramadım.
 
Örnek olarak 2000 model 1.6 ie şahinin kaportası ford ka dan daha mı iyi? tabiiki hayır. Bir çok fark var alaşım vs gibi. Kimi kaporta daha hızlı çürür kimisi hiç çürümez. 50 tane ford ka bakın 1 tanesinde çürük ya vardır ya yoktur.
Hocam kaporta tartışması yapmadan söyleyeceğim. Bu fiatlar ne kadar burada da üretilse tofaşlardan çok farklıdır
Kaporta parçaları kat be kat sağlam .
Şahinlerin sağlamlığına gelirsek geçen bir doğan videosu izledim. Görmüşsündür belki. Oz racing jantlı beyaz bir araba. Takla atmış ve sadece tavan ezilmiş kaput ezik direkler bile sapasağlam.
Şimdi sağlam demeyeceğim. Sonuçta bu da kul yapımı.
Git tüm parçacılarda bu aracın şase parçalarını bulursun. Yarısı orjinal yarısı yan sanayi. Her şeyi fabrikaya atmamak , ustalara da atmak lazım.
Kaynak yapacağın yere silikon basıp üstüne pütür atarsan şaseyi akıllı vidayla tutturursan bu araba ikiye de beşe de ona da bölünür.
Dedemin kartalı var. 2008e kadar istanbulda kalmış 2008 den beri de kastamonu da.
Aracın hiç bir yerinde tutsan kopacak uçacak çürük yok. Çamurluk içinde paslar var yalnız pas var ama çürük yok.
Frene basınca duruyor. Mıknatıs atınca da tak diye yapışıyor her yerine.

Bu arabalar hem metal yorgunluğundan hem de ülkemizin dahi silikoncu , akıllı vida manyağı ustalarından bölünüyor.

Gene de bu paraya ford ka , kuş serisi önermeyeceğim
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,159,294
Mesajlar
10,448,279
Üyeler
184,137
Son üye
ZeLoSa333
Geri
Top