Neler Yeni

Gamers_Arena firmasının yaptığı rezillik

savas82

80+
Katılım
18 Kasım 2020
Mesajlar
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Hüseyin Savaş YAŞAR
Öncelikle herkese merhabalar , 11.11 Kampanyasından yararlanarak 11.11.2020 tarihinde N11 üzerinden Gamers_Arena mağazasından ViewSonic VX2758-2KP-MHD 27" 2K 144Hz 1ms Monitör aldım ürün geldi ve ürünün diğer aparatlarını çıkarmadan ürünün testlerini yaparken ürünün parlaklıkla alakalı birden yarı yarıya düştüğünü fark ettim. Cihazı fabrika ayarlarına alıp ve diğer ayarlarını da kontrol edip sonuç alamayınca KVK servisini aradım ürünü onlara yollamam gerektiğini söylediler. Bende ürün ışık sızması , color banding ve ölü piksel sorunları çıkmadığı için üründe değişim olursa bu durumları yaşamam halinde iade hakkımı kaybedeceğimi bahsettim. Onu satıcınızda görüşmeniz lazım dediler ve satıcıyla görüştüğümde 3 ölü piksel den aşağısını servis kabul etmediğini iadede problem olacağını söylediler. Bende riske girmek istemediğimi söyleyip ürünü iade etme sürecini başlattım. Ürünü yolladıktan sonra bugün itibariyle üründe iadeyi kabul etmediklerini gördüm neden olarak "üründe 3 adet derin çizik bulunmaktadır" diye yazmışlar . Bunun üstüne bende firmayı arayıp bilgi almak istedim ve fotoğraf talep ettim. Mail olarak fotoğrafı gönderdiklerinde şok oldum çünkü resmen falçata yada kesici bir aletle aynı yerlerden derin çizikler mevcuttu. Resimini ekliyorum ek olarak zaten oradan da görebilirsiniz. Bunun üzerine bende satıcıya böyle bir şeyin mümkün olmayacağını bunun resmen bilerek yapıldığını söyledim ve bunun benim tarafından yapılmasını söz konusu olamayacağını mantık dışı olduğunu ilettim. Sonuçta iade edeceğim parasını almak istediğim bir ürünü böyle bir şeyi benim yapamayacağım açık ve net bellidir. Firma kesinlikle kabul etmeyerek video çektiklerini ve fotoğraflarını da N11 ile paylaştıklarını söylediler. Ben de kendilerine videoyu ben sizin ürünü açıp çizip sonra tekrar kutusunu açıp bunu yapmayacağınızı nerden bileceğim dediğimde ise bir şey diyemediğini sadece biz gerekli şeyleri N11 ile paylaştık onlarla görüşün diyerek atlattılar. Sonuç da N11 i aradım ve tekrar iade süreci başlattılar eğer red ederler ise bize haber verin bu konuyla daha detaylı ilgileneceklerini söylediler. Şuanda beklemedeyim durum hakkında . Bu olayı paylaşma nedenim ise benim yaşadığımı başka insanların yaşamasını istemediğimden kaynaklıdır. Süreci detaylı olarak açıkladım inşallah başka bir kişinin daha böyle mağdur düşmesini önlemiş olabilirim.

 

Ekler

  • GamersArena Monitor Çizik.jpg
    GamersArena Monitor Çizik.jpg
    14.7 KB · Hit: 82
  • GamersArena Mail.JPG
    GamersArena Mail.JPG
    89.6 KB · Hit: 46
Son düzenleme:

azahgumus

80+
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
318
Dahası  
Reaksiyon skoru
215
İsim
Azah Gümüş
Bu çizikler ekranda mı yoksa kasada mı?
 

baltazar

80+ Platinum
Katılım
2 Eylül 2020
Mesajlar
11,588
En İyi Cevap
9
Dahası  
Reaksiyon skoru
17,643
Konum
Ervah-ı Ezel
İsim
A.Ş.
İlgilendiği Kategoriler
Güç Kaynakları
Keşke teslim aldığında video vs. çekseydin. Bilerek yapmışlar. Böyle firmalar batar inşallah.
 

savas82

80+
Katılım
18 Kasım 2020
Mesajlar
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Hüseyin Savaş YAŞAR
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Bu şekilde ürünü zaten teslim almadım daha N11 müşteri hizmetleri ürünü yollarsalar kesinlikle teslim almayın dediler. Ben sadece ürünün iadesini onaylamayınca resim istedim bu şekilde bir resim yolladılar. Elimde zaten ilk teslimden sonraki fotolar mevcut. Onlarıda gerekirse N11 ile paylaşıcam.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu çizikler ekranda mı yoksa kasada mı?
Ekranda mevcut.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bariz bilerek yapılmış çiziklere benziyor.
Evet zaten bariz şekilde gözüküyor falçata ile falan çizildiği böyle bir şey rastgele olamaz.
 

savas82

80+
Katılım
18 Kasım 2020
Mesajlar
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Hüseyin Savaş YAŞAR
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Gerçekten yazık günah, içim acıdı. Hangi ************* insan sıfır bir ürüne bunu yapabilecek kadar kötü niyetli olabilir ki?

Kimse çiziği üstüne alınmıyorsa bu konu tüketici mahkemesinde çözülür ama onlar da nasıl çıkar bu işin içinden bilemedim.

Geçmiş olsun, kolay gelsin.
Valla bu fotoğrafıda benim gönderdiğim monitorden mi çektiler onada pek inanmıyorum açıkcası. N11 e başvurdum ümitliyim inşallah çözülecektir. Olmazsa dediğiniz gibi Tüketici Mahkemesine gideceğim sonuçta bu ürün bu şekilde kullanılmaz sorunu halledilip gelse bile . Tşk ederim kolay gelsin sizede.
 
Top Bottom