Neler Yeni

Gaming.gen.tr rezilliği

Status
Bu konu kilitlenmiştir.

tnccahmt

80+
Katılım
9 Eylül 2023
Mesajlar
317
Dahası  
Reaksiyon skoru
125
İsim
Ahmet tunç
Gaming.gen.tr den 22eylülde aldığım monitör 25 eylülde elime ulaştı. 2 Adet ölü piksel farkettim ve kutulayıp tekrar kendilerine 27 eylül tarihinde ilettim. Ürün kontrolü için teknik servise gitti ve bugün itibariyle para iadem yapıldı Hiçbir sorunla karşılaşmadım.
 

Livaković

80+ Silver
Katılım
24 Eylül 2022
Mesajlar
2,763
Gaming.gen.tr den 22eylülde aldığım monitör 25 eylülde elime ulaştı. 2 Adet ölü piksel farkettim ve kutulayıp tekrar kendilerine 27 eylül tarihinde ilettim. Ürün kontrolü için teknik servise gitti ve bugün itibariyle para iadem yapıldı Hiçbir sorunla karşılaşmadım.
Problem yaşamamanıza sevindim.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Gaming.gen.tr den 22eylülde aldığım monitör 25 eylülde elime ulaştı. 2 Adet ölü piksel farkettim ve kutulayıp tekrar kendilerine 27 eylül tarihinde ilettim. Ürün kontrolü için teknik servise gitti ve bugün itibariyle para iadem yapıldı Hiçbir sorunla karşılaşmadım.
En kısa sürede bende para iademi alıp birdaha bu firmaya adımımı atmayacağım
 

tnccahmt

80+
Katılım
9 Eylül 2023
Mesajlar
317
Dahası  
Reaksiyon skoru
125
İsim
Ahmet tunç

Livaković

80+ Silver
Katılım
24 Eylül 2022
Mesajlar
2,763
Merhaba dostlar bu konunun son güncellemesi oladak sabah ben okuldayken 9.30da iadesini direkt olarak almışlar ama şunuda unutmamak gerekiyor iadeyi forumlarda rezil ettikten sonra kabul ettiler diğer arkadaşlara tavsiye etmiyorum kesinlikle başınız ağrır ben paramı aldım böyle durumlara aslında hiç gerek yoktu öncedende dediğim gibi kendi eden kendi bulur direkt olarak ilk başta iade/değişimi kabul eden cebrail beyden sonra servet bey araya girip servise gidecek yardımcı olamayız demesdydi şuan ne bu konu nede onlarca insan bu rezilliğe şahit olmayacaktır satıcı olarak satıcı sadece paraya bakar ama satıcılar şunu bilmiyorlarki güven kaybdedilmi birdaha kazanmaz bu forumda ve diğer forumda açtığım bu konu ile yüzbinlerce lira alışveriş yapacak adam tereddütle yaklaşıyor sağlık olsun bu konuda bu şekilde son buldu thh vs gitmedim.
 

tnccahmt

80+
Katılım
9 Eylül 2023
Mesajlar
317
Dahası  
Reaksiyon skoru
125
İsim
Ahmet tunç
Merhaba dostlar bu konunun son güncellemesi oladak sabah ben okuldayken 9.30da iadesini direkt olarak almışlar ama şunuda unutmamak gerekiyor iadeyi forumlarda rezil ettikten sonra kabul ettiler diğer arkadaşlara tavsiye etmiyorum kesinlikle başınız ağrır ben paramı aldım böyle durumlara aslında hiç gerek yoktu öncedende dediğim gibi kendi eden kendi bulur direkt olarak ilk başta iade/değişimi kabul eden cebrail beyden sonra servet bey araya girip servise gidecek yardımcı olamayız demesdydi şuan ne bu konu nede onlarca insan bu rezilliğe şahit olmayacaktır satıcı olarak satıcı sadece paraya bakar ama satıcılar şunu bilmiyorlarki güven kaybdedilmi birdaha kazanmaz bu forumda ve diğer forumda açtığım bu konu ile yüzbinlerce lira alışveriş yapacak adam tereddütle yaklaşıyor sağlık olsun bu konuda bu şekilde son buldu thh vs gitmedim.
Hangi ürün olursa olsun direkt iade kabul etmezler çalışabilirliğini teknik servis kontrol edip öyle iade alırlar ki sizin olayda da öyle olmuş. Bütün forumlara bu kadar yazmasanız da iade kabul ederlerdi. Ben de monitörümün kutusunu açtım beğenmediğim iade olarak geri yolladım ve teknik servis kontrollerinden sonra iadeyi aldılar. Herkese işleyen süreç size de işlemiş ve sonuç olarak iade almışlar. Sizin isteğiniz gibi sonuç almanıza rağmen firmayı kötülemenizi tasvip etmiyorum. Son olarak gözünüz aydın iyi forumlar :)
 

Livaković

80+ Silver
Katılım
24 Eylül 2022
Mesajlar
2,763
Hangi ürün olursa olsun direkt iade kabul etmezler çalışabilirliğini teknik servis kontrol edip öyle iade alırlar ki sizin olayda da öyle olmuş. Bütün forumlara bu kadar yazmasanız da iade kabul ederlerdi. Ben de monitörümün kutusunu açtım beğenmediğim iade olarak geri yolladım ve teknik servis kontrollerinden sonra iadeyi aldılar. Herkese işleyen süreç size de işlemiş ve sonuç olarak iade almışlar. Sizin isteğiniz gibi sonuç almanıza rağmen firmayı kötülemenizi tasvip etmiyorum. Son olarak gözünüz aydın iyi forumlar :)
Dostum firmayımı savunuyorsum benimi kullanılmış ürün satıyorlar ve servise göndermek istiyorlar siz böyle bir rezillik yaşamadığınız için size normal geliyor bütün forumlarda bu kadar yazmamın sebebinide konuyu 2 dakkanızı ayırıp konuyu okuyarak öğrenebilirdiniz ayrıca ben konuları açmadan önce iade almadıklarını servise gidecekini belirtiyorlardı yokuşa sürüyorlardı forum gerçekten son zamanlarda garip bir yer olmaya başladı.
 

tnccahmt

80+
Katılım
9 Eylül 2023
Mesajlar
317
Dahası  
Reaksiyon skoru
125
İsim
Ahmet tunç
Dostum firmayımı savunuyorsum benimi kullanılmış ürün satıyorlar ve servise göndermek istiyorlar siz böyle bir rezillik yaşamadığınız için size normal geliyor bütün forumlarda bu kadar yazmamın sebebinide konuyu 2 dakkanızı ayırıp konuyu okuyarak öğrenebilirdiniz ayrıca ben konuları açmadan önce iade almadıklarını servise gidecekini belirtiyorlardı yokuşa sürüyorlardı forum gerçekten son zamanlarda garip bir yer olmaya başladı.
ya kardeşim bak bana da aynı şeyi yapıyosun ağzımı bozdurma benim. Geçen hafta monitör aldım, açtım, beğenmedim, kutuladım geri aideye yolladım. Önce servise gitti sonra iade aldılar. Neyini savunucam sana firmanın? Sen daha ortada fol yok yumurta yok direkt iade almadılar diye çığırtkanlık yapıyosun. Her şirketin politikası var elbet gelen ürünü kontrol edecekler. Sonuç olarak sorunsuz bir şekilde almışsın iadeni. Daha gelip burda yok buraya yazdığım için iade kabul ettiler yok yaptıkları rezillik. Senin mantığınla benim momitörümü iade almamaları lazım gelir çünkü ben forumlara yazmadım. Ama iade aldılar monitörümü. Ürün prosedürlerden geçmiş ve sorunsuz olarak iadeni almışsın daha burda firmayı kötülüyosun.
 

Livaković

80+ Silver
Katılım
24 Eylül 2022
Mesajlar
2,763
ya kardeşim bak bana da aynı şeyi yapıyosun ağzımı bozdurma benim. Geçen hafta monitör aldım, açtım, beğenmedim, kutuladım geri aideye yolladım. Önce servise gitti sonra iade aldılar. Neyini savunucam sana firmanın? Sen daha ortada fol yok yumurta yok direkt iade almadılar diye çığırtkanlık yapıyosun. Her şirketin politikası var elbet gelen ürünü kontrol edecekler. Sonuç olarak sorunsuz bir şekilde almışsın iadeni. Daha gelip burda yok buraya yazdığım için iade kabul ettiler yok yaptıkları rezillik. Senin mantığınla benim momitörümü iade almamaları lazım gelir çünkü ben forumlara yazmadım. Ama iade aldılar monitörümü. Ürün prosedürlerden geçmiş ve sorunsuz olarak iadeni almışsın daha burda firmayı kötülüyosun.
YA yürü git ağzını açsan ne olur akşam akşam sinirlemi bozuyor kaybol birde kardeşimli konuşuyor sana bu ürünü gönderseler ne yapardın bakalım yürü git
Mesaj otomatik birleştirildi:

ya kardeşim bak bana da aynı şeyi yapıyosun ağzımı bozdurma benim. Geçen hafta monitör aldım, açtım, beğenmedim, kutuladım geri aideye yolladım. Önce servise gitti sonra iade aldılar. Neyini savunucam sana firmanın? Sen daha ortada fol yok yumurta yok direkt iade almadılar diye çığırtkanlık yapıyosun. Her şirketin politikası var elbet gelen ürünü kontrol edecekler. Sonuç olarak sorunsuz bir şekilde almışsın iadeni. Daha gelip burda yok buraya yazdığım için iade kabul ettiler yok yaptıkları rezillik. Senin mantığınla benim momitörümü iade almamaları lazım gelir çünkü ben forumlara yazmadım. Ama iade aldılar monitörümü. Ürün prosedürlerden geçmiş ve sorunsuz olarak iadeni almışsın daha burda firmayı kötülüyosun.
Senin ağzınıda sanada başlarım ikile kaybol adamı hasta etme firmayı kötülüyormuşum başına gelse yapılmadık konu acilmadik şikayey bırakmazsın burda bana artistleniyor çakma artist seni
 

tnccahmt

80+
Katılım
9 Eylül 2023
Mesajlar
317
Dahası  
Reaksiyon skoru
125
İsim
Ahmet tunç
Kardeşim olay şöyle olsa anlarım. Ürünü yollarsın, ürün servise gider ve iade kabul etmeyip sana geri yollasalar haklısın hiçbir şey demiyorum bu konuda. Sen, ürünü iade için kargoya verir vermez bütün her yerde bu firma rezildir şöyledir böyledir diye konu açtın. Ortada fol yok yumurta yok. Tamam başına bir talihsizlik gelmiş ve iade talebiyle yollamışsın. Firma da sana demiş ki direkt iade almayız serviste kontrol ederiz ondan sonra iade alırız. Ve sonuç olarak iadeni almışsın. Sorunsuz bir şekilde işleyen bu süreçte neden firmaya reziller, bilmem neler diye sürekli laf ediyosun. Problemin gerekli prosedürler dahlinde çözülmüş bunda aksi ya da art niyetli bir olay yok. Kim, hangi ürünü değişim/iade talebiyle yollarsa yollasın o ürün önce servise gider. Ha bu kadar şikayetçiysen internetten alışveriş yapmazsın olur biter. 3 gündür bütün forumlarda seni görüyorum ve objektif yorum yapan herkese o firmanın savunucusuymuş gibi davranıyosun.
Mesaj otomatik birleştirildi:

@Perfectshot06 bu arkadaşın sorunu çözülmüş konuyu kilitler misiniz?
 
Son düzenleme:

Livaković

80+ Silver
Katılım
24 Eylül 2022
Mesajlar
2,763
Kardeşim olay şöyle olsa anlarım. Ürünü yollarsın, ürün servise gider ve iade kabul etmeyip sana geri yollasalar haklısın hiçbir şey demiyorum bu konuda. Sen, ürünü iade için kargoya verir vermez bütün her yerde bu firma rezildir şöyledir böyledir diye konu açtın. Ortada fol yok yumurta yok. Tamam başına bir talihsizlik gelmiş ve iade talebiyle yollamışsın. Firma da sana demiş ki direkt iade almayız serviste kontrol ederiz ondan sonra iade alırız. Ve sonuç olarak iadeni almışsın. Sorunsuz bir şekilde işleyen bu süreçte neden firmaya reziller, bilmem neler diye sürekli laf ediyosun. Problemin gerekli prosedürler dahlinde çözülmüş bunda aksi ya da art niyetli bir olay yok. Kim, hangi ürünü değişim/iade talebiyle yollarsa yollasın o ürün önce servise gider. Ha bu kadar şikayetçiysen internetten alışveriş yapmazsın olur biter. 3 gündür bütün forumlarda seni görüyorum ve objektif yorum yapan herkese o firmanın savunucusuymuş gibi davranıyosun.
Mesaj otomatik birleştirildi:

@Perfectshot06 bu arkadaşın sorunu çözülmüş konuyu kilitler misiniz?
Ben kapatılabilir diye bir talepte bulunmadım sen kimsinde benim adıma konuşabiliyorsun?
 

sahuraka

80+ Bronze
Katılım
7 Kasım 2022
Mesajlar
1,653
Dahası  
Reaksiyon skoru
666
İsim
selams
Ben sorun yaşamadım almaya devam ederim vatandan daha güvenilir
 

Talha_

80+
Katılım
18 Mart 2023
Mesajlar
355

damn2u

80+ Bronze
Katılım
16 Aralık 2020
Mesajlar
1,092
Dahası  
Reaksiyon skoru
668
İsim
Sercan SAYİT
Müşterileri hiç bir şirketin politikası ilgilendirmez. Önemli olan kanundur ve kanuna herkes uymak zorundadır. Peki kanun ne diyor? Uzak mesafeli satışlar yönetmeliğince tüketiciler beğenmediği ürünü 14 gün içerisinde iade edip ücretini alabilirler. @tnccahmt
 
Status
Bu konu kilitlenmiştir.
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
990,579
Mesajlar
8,937,832
Üyeler
156,637
Son üye
birkullanıcıkimse
Top Bottom