Yardım GamingGen iade hakkında (Mağduriyetim)

Gigabyte varmış benim monitorum özelliklerinde .. fakat acaba kullananı varmıdır görünüşü pek hoş değil gibi
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

IPS panel attıklarım Va değil
Hepsiburada olan Va hocam
 
Doğrudur var ama Va panel hepsi . Aldığım ips monitör özelliklerinde 7-8k altında bulamadım doğrusu
Sen bilirsin ben yerinde olsam diye dedim belki adamlar iade de almayacak değişim de yapmayacak ama şikayet edersen paran gelir en azından
 
Curved atmışsınız


Asus cashback etkinliğine kayıt yaptırdıysanız Cashback iptal ettirmeyi unutmayın. Cezası vardı 50 veya 75 euro.
Yapmadim bilgi için teşekkürler . Birde nasıl ceza uygulanıyor ki acaba?
 
Yapmadim bilgi için teşekkürler . Birde nasıl ceza uygulanıyor ki acaba?
Rica ederim, onu bilmiyorum bende. Kampanya şartlarında yazıyor dediğim.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Katılımcı promosyon ürününü iade ettiyse promosyonla ilgili hakları iptal edilir. Ödemesi yapılan haklar, ek 75,00 € işlem ücretiyle birlikte ASUS’a geri ödenmelidir. Buna ek olarak, ASUS dolandırıcılık veya istismar teşebbüslerine karşı hukuki adımlar atacaktır.
 
Ölü piksel 1 tane ise ben kullanırdım
 
Merhaba GamingGen ile büyük bir sorun
Asus VG27AQ1A 27 inç 2k 1ms monitörü indirim ile 4800tlye satın aldım ama
iki kere ölü piksel çıktı , 2 kere yolladıkları monitörde de. Ve geri yolladim ikisini de
Artık değişim yapmayacaklarını söylüyorlar . Servise gitmesi gerektiğini belirtiyorlar . Sizce iade mı almalıyım yoksa ölü pikselli olanı mı kullanayim? İlk monitörde ölü piksel sağ alttayi ve dibine girmedikce görünmüyordu .
Sizce iade mı alayım , monitoru geri mi isteyeyim (piyasa değeri 6-7k)
(Ayrıyeten , Servise yollariz diyorlar ama 1 ölü piksel ile asusun değişim veya onarım yapmayacağı bariz. 2 hafta beklemek ve tatilde sıkılmak istemiyorum) Monitör geldiğinde thh başvuru yapıp değişim yapılmasını bekleyebilirim ama kullanırken .
YASADİGİM MAGDURİYETİ ANLATTIĞIM LİNK;
Öncelikle değişim yapmaları gerekiyor. Hakkın doldu, başka değişim yapamazsın gibi bir şey söz konusu değil.
Sen parasını eksiksiz ödeyerek bir mal satın alıyorsun, sana kusurlu mal gönderiyorlar.
"Bu mal kusurlu" diyorsun, sana başka bozuk mal veriyorlar. "E bu da bozuk" diyorsun, sana hakkın doldu diyorlar.
Böyle bir şey yapma lüksleri yok, ayrıca THH'de bunu kabul etmez. Önemli olan işlem sayısı değil, malın durumu.
Sana eksik veya kusurlu ürün gönderiyorsa, isterse 20 kere olsun, sağlam ürün göndermesi gerekiyor.

İade konusunda da, İtopya'daki monitörü alabilirsin. Ama burada paranın iade süreci de önemli.
Yani ürünü iade edersin, para hesabına gelene kadar İtopya'daki monitör 5.499 TL olur. Ortada kalırsın.
O yüzden kararını buna göre vermelisin.
 
Öncelikle değişim yapmaları gerekiyor. Hakkın doldu, başka değişim yapamazsın gibi bir şey söz konusu değil.
Sen parasını eksiksiz ödeyerek bir mal satın alıyorsun, sana kusurlu mal gönderiyorlar.
"Bu mal kusurlu" diyorsun, sana başka bozuk mal veriyorlar. "E bu da bozuk" diyorsun, sana hakkın doldu diyorlar.
Böyle bir şey yapma lüksleri yok, ayrıca THH'de bunu kabul etmez. Önemli olan işlem sayısı değil, malın durumu.
Sana eksik veya kusurlu ürün gönderiyorsa, isterse 20 kere olsun, sağlam ürün göndermesi gerekiyor.

İade konusunda da, İtopya'daki monitörü alabilirsin. Ama burada paranın iade süreci de önemli.
Yani ürünü iade edersin, para hesabına gelene kadar İtopya'daki monitör 5.499 TL olur. Ortada kalırsın.
O yüzden kararını buna göre vermelisin.
İlk Değişim hakkından sonra şunu söylediler . İstersek değişim yapamayız , müşteri memnuniyeti açısından değişim yapıyoruz ikinci kez değişim mümkün değil denildi . Bende iade istiyorum dediğimde rapor gelmesi gerek asustan diyorlar . E iade diyorum . Rapor gelmeden olmaz diyorlar.
14 gün içinde koşulsuz şartsız , ölü piksel ile alakasız iade hakkımı kullanmak istiyorum diyince de iade/değişim hakkınız vardı değişim olarak kullandınız diyorlar . Çok zor durumdayım ses tonları bile okarad alaycıki..
 
Geri
Top