Neler Yeni

Yardım Gaminggen mağduriyetim hakkında nasıl işlemler uygulamalıyım?

Can...

80+ Platinum
Katılım
14 Mayıs 2020
Mesajlar
11,197

Canxz

80+ Bronze
Katılım
3 Temmuz 2022
Mesajlar
931
Dahası  
Reaksiyon skoru
164
İsim
Toprak

bythmn

80+ Gold
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
7,885
En İyi Cevap
1
Ölü pikseli bir kenara bırakalım 14 günlük iade hakkını her halukarda kullanabilirsin diye düşünüyorum. THH'ye başvuracaksan iade hakkımı kullanmama izin vermiyorlar diye başvurabilirsin. Benim aklıma bu takıldı. Diğer türlü servis işi bence çok sıkıntı. 1-2 ölü piksele bir şey yapmıyorlar çünkü. Ayrıca servise giderse ürünü almış kabul edileceksin mantıken.
 

Farukteke55

80+ Bronze
Katılım
15 Şubat 2022
Mesajlar
774
Dahası  
Reaksiyon skoru
325
İsim
Faruk
Dostum ben DA GT2 bilgisayarı alalı 3 hafta oldu. Parçalar hatalı geldi. İade yapacağız farkı diye 1 hafta beklettiler. Sonra iade yapmayacağız değişim olur anca dediler. Geri gönderdim geçen hafta perşembe. Bu hafta da gelmedi. Her gün arıyorum. Bugün yarın çıkar biz sizi ararız diye geçiştiriyorlar. Paramla rezil oldum.

Zar zor harçlıklarla kenara her ay attığım paralarla değer kaybetmesin diye 600 dolar biriktirip aldım. utanmadan iade edelim falan diyorlar . 600 dolar 10800TL oldu.

Gaming gen tr den ürün alırken 2 kez düşünün.
1-
15 inde sistem çıktığında saat 17.51 de siparişi onayladım para gitti karşı tarafa. Sonra iptal edildi ve bize para gelmediği için iptal edildi dendi.
3 günlük uğraş sonucu paranın onlara gittiği anlaşıldı ve bilgisayarı hazirlicaz dendi.
2-
Pazartesi günü sipariş onaylandı ve en geç Çarşamba , yada Perşembe kargoya verileceği söylendi.
Cuma günü verildi ve 25/07/2022 pazartesi elime ulaştı.
3-
Gelen kargoyu açtığımda kasaya ekran kartıni felan bağladım , power kablosunu taktım ve kasa çalışmadı.
Servisi aradığımda bize yollayın 2 gün içerisinde bakıp geri yolliyacaklari söylendi kabil bey tarafından.
26/07/2022 Salı günü verdim kargoya Çarşamba günü öğlen karşı tarafa gitti ve 1 gün mühlet ettim arar sorarlar diye arayan olmadı ve cuma günü aradım bana denildi ki pazartesi günü kontroller sağlanacak ve salı günü bilgilendirme yapılacak. Parça arızası var ise garantiye yollanacak ve gelmesi beklenecek tarzı konuşuldu.
4-
Perşembe günü aradım haber gelmeyince ve özür dilendi yaşanan sıkıntıdan dolayı ve psu arızalı olduğu söylendi.
PSU nun değiştiği , gün içinde kargolanacağı söylendi. Hediyeninde yola çıktığı belirtildi.
5-
05/08/2022 yani cuma günü teknik servisten aradılar ve kasayı bize yolladınız ama neyi var yazmamışsınız dendi.
Perşembe günü aradığımda yanlış bilgi verildi. Ben psu değiştiğini ve perşembe günü kargoya verildiğini biliyordum halbuki.
6-
Tekrar müşteri hizmetlerini aradığımda çift ekran kullandıkları için yanlış müşterinin bilgilerini bana söylemiş olma ihtimalleri olduğunu söylediler.
Kasanın Salı günü kontrol edilip , arızalı bir parça var ise yenisinin depodan getirtileceği ve en geç çarşamba günü kargoya verileceği söylendi.
7-
Geç yolladıkları için özür mayetinde kulaklık elime ulaştı ama halen kasa elime ulaşmadı.
Bu arada kulaklık için teşekkür ederim ama şuan bilgisayarım olmadığı için kullanamıyorum , o bana bakıyor ben ona

Şimdi ben bu kasayı ayın 15 inde aldım ve elime 25 inde geldi. 26 sında geri yolladım.2 güne kargolanacağı söylenen kasa kaç gündür serviste.
27 sinde onlara giden kasa 2 gün içinde arıza tespit edilip kargoya verilmesi gerekirken( Bunu 25 inde aradığımda bilgisayar çalışmıyor dediğimde müşteri hizmetlerinden bana söylenen şey. Kargo bize ulaştıktan 2 iş günü içerisinde geri kargolayabiliriz dendi). üstünden 9 gün geçmiş ve halen beklemedeyim

15/07/2022 - 05/08/2022 olmuş halen kargoya bile verilmedi.
 

Canxz

80+ Bronze
Katılım
3 Temmuz 2022
Mesajlar
931
Dahası  
Reaksiyon skoru
164
İsim
Toprak
Ölü pikseli bir kenara bırakalım 14 günlük iade hakkını her halukarda kullanabilirsin diye düşünüyorum. THH'ye başvuracaksan iade hakkımı kullanmama izin vermiyorlar diye başvurabilirsin. Benim aklıma bu takıldı. Diğer türlü servis işi bence çok sıkıntı. 1-2 ölü piksele bir şey yapmıyorlar çünkü. Ayrıca servise giderse ürünü almış kabul edileceksin mantıken.
Aklıma takılan da bu servise yollattirmayacagim dediğiniz gibi . İade istiyorum adamlar bana değişim hakkınızı kullandınız diyorlar . Yarin tekrar arayacağım acaba ne desem tam olarak ... Çok toxic bir temsilcileri var..
 

boeasy

80+ Bronze
Katılım
16 Nisan 2020
Mesajlar
989
Dahası  
Reaksiyon skoru
560
İsim
Batuhan
Bir ölü piksel için boşuna uğraşmışsın keşke ilk monitörü iade etmeseydin aynı durumu vatan bilgisayarla yaşadım asus 1 ölü pikseli kabul etmiyor. 3-5 arası çeşitli koşullarda kabul ediyor. Muhtemelen değişim veya iade olmayacak. Thh başvurursan olumlu sonuç alırsın ben thh başvurmuştum olumlu sonuç çıktı ama 6 ay sonra sonuca bağlanıyor. Ben başvururken ücret iadesi diye başvurmuştum 1800'e aldığım monitörün fiyatı 6 ayda 3.5 bin olunca karar çıkmış olmasına rağmen kararı uygulatmadım vatan gelin ücret iadesi değişim yapalım dedi ama götürmedim kararda iade yazıyor muhtemelen ücret iadesi yapacaklardı. Vatan mağazaya giderek kararın uygulanmasını istemediğime dair benden imza istedi imzayı attım. Monitörde 1 ölü piksel var sol yukarıda sadece siyah ekranda belli oluyor hiç dikkatimi çekmiyor başta sosyal medyadaki milletin gazıyla çok umursamıştım ama gerçekten değmiyor uğraşmaya bir nokta için. Eğer thh basvurursan muhtemelen kazanacaksın ama değiştirdiğin monitörde yine çıkma ihtimali var bunu unutma. Thh başvuracaksan sakın benim yaptığım hatayı yapma değişim olarak basvur ücret iadesi olarak basvurursan karar o şekilde çıkıyor ve çıkan kararı değişim olarak değiştiremiyorsun bilgine.
 

Canxz

80+ Bronze
Katılım
3 Temmuz 2022
Mesajlar
931
Dahası  
Reaksiyon skoru
164
İsim
Toprak
Bir ölü piksel için boşuna uğraşmışsın keşke ilk monitörü iade etmeseydin aynı durumu vatan bilgisayarla yaşadım asus 1 ölü pikseli kabul etmiyor. 3-5 arası çeşitli koşullarda kabul ediyor. Muhtemelen değişim veya iade olmayacak. Thh başvurursan olumlu sonuç alırsın ben thh başvurmuştum olumlu sonuç çıktı ama 6 ay sonra sonuca bağlanıyor. Ben başvururken ücret iadesi diye başvurmuştum 1800'e aldığım monitörün fiyatı 6 ayda 3.5 bin olunca karar çıkmış olmasına rağmen kararı uygulatmadım vatan gelin ücret iadesi değişim yapalım dedi ama götürmedim kararda iade yazıyor muhtemelen ücret iadesi yapacaklardı. Vatan mağazaya giderek kararın uygulanmasını istemediğime dair benden imza istedi imzayı attım. Monitörde 1 ölü piksel var sol yukarıda sadece siyah ekranda belli oluyor hiç dikkatimi çekmiyor başta sosyal medyadaki milletin gazıyla çok umursamıştım ama gerçekten değmiyor uğraşmaya bir nokta için. Eğer thh basvurursan muhtemelen kazanacaksın ama değiştirdiğin monitörde yine çıkma ihtimali var bunu unutma. Thh başvuracaksan sakın benim yaptığım hatayı yapma değişim olarak basvur ücret iadesi olarak basvurursan karar o şekilde çıkıyor ve çıkan kararı değişim olarak değiştiremiyorsun bilgine.
İlk monitörde en sağ alt köşede nerdeyse dibine girilmedikce görülmeyen bir piksel vardı. Yani normal bakınca görülmüyordu ornegin Va panel gibi. Sence ne yapayım hiç servise yollattirmayip ilk monitörü mu yollamalarini isteyeyim? Geldiğinde de kullanıp thhye değişim için başvurup sonuçlanana kadar monitörü kullanayim mı dersin
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ölü pikseli bir kenara bırakalım 14 günlük iade hakkını her halukarda kullanabilirsin diye düşünüyorum. THH'ye başvuracaksan iade hakkımı kullanmama izin vermiyorlar diye başvurabilirsin. Benim aklıma bu takıldı. Diğer türlü servis işi bence çok sıkıntı. 1-2 ölü piksele bir şey yapmıyorlar çünkü. Ayrıca servise giderse ürünü almış kabul edileceksin mantıken.
Şimdi arkadaşın dediği gibi yapmayı düşünüyorum ilk aldığım ürünü geri yollamalarini isteyeceğim . Sonra tüketici haklarına basvuracağım umarım doğru dusunuyorumdur (umarım servise gidip değişecek iken yanlış hamle yapmıyorum dur)
 
Son düzenleme:

boeasy

80+ Bronze
Katılım
16 Nisan 2020
Mesajlar
989
Dahası  
Reaksiyon skoru
560
İsim
Batuhan
İlk monitörde en sağ alt köşede nerdeyse dibine girilmedikce görülmeyen bir piksel vardı. Yani normal bakınca görülmüyordu ornegin Va panel gibi. Sence ne yapayım hiç servise yollattirmayip ilk monitörü mu yollamalarini isteyeyim? Geldiğinde de kullanıp thhye değişim için başvurup sonuçlanana kadar monitörü kullanayim mı dersin
İlk monitörü istesende artık vermezler açılan kutuları bantlayıp firmaya geri gönderiyorlar vatandan biliyorum. Ölü piksel olayı tamamen şans ben o kadar dikkat etmeme rağmen gidip vatan bilgisayarın mağazasından almama rağmen sonuç olarak ölü piksel çıktı. Vatanın mağazasından monitöre ölü piksel testi yaptırıp alabiliyorsun. Ben gittim mağazaya asus vg248qg model monitörü istedim ödemeyi yaptım ölü piksel testi istediğimi belirttim yaptılar 3 kutu açtılar üçündede çıktı. 4. kutuyu açtı çalışan artık sıkıla sıkıla neyse baktı bende baktım sorun yok gözüküyordu eve bir geldim gece inceledim 2 adet var bunun üzerine ertesi gün tekrar gittim mağazaya değişim istedim tamam dediler yine 2 kutu açıldı çıktı 3. kutuda sorun yok gözüküyordu eve geldim sol üstte bir tane çıktı aradım mağaza daha değişim vs yapamayız dedi müşteri hizmetleride aynı şekilde asusa mail attım onlarda 3-5 ölü piksel diye zirvalayinca thh yazdım monitörü kullanmaya başladım kutusunu vs atmadan. 6 ay sonra haber geldi kazanmışım ama monitöre artık alıştım 6 ay içerisinde ölü piksel tam olarak nerede onu bile hatırlamıyorum yani birde karar ücret iadesi diye çıkınca hiç uğraşasım gelmedi değişim yaptırsam belki yeni monitörün ortasında vs çıkacaktı yada daha çok pikselle karşılaşacaktım hiç bulaşmadım. Senin ölü pikselin ortada olması kötü umarım değişim yaparlar veya eski monitörü firmaya göndermedilerse geri alabilirsin. Köşelerde çıkarsa hiç takma kullanmaya devam et bir tane piksel göze batmıyor zamanla alışıyorsun zaten uğraşmaya değmez çoğalma falanda yapmıyor millet abartıyor forumlarda vs.
 

Canxz

80+ Bronze
Katılım
3 Temmuz 2022
Mesajlar
931
Dahası  
Reaksiyon skoru
164
İsim
Toprak
İlk monitörü istesende artık vermezler açılan kutuları bantlayıp firmaya geri gönderiyorlar vatandan biliyorum. Ölü piksel olayı tamamen şans ben o kadar dikkat etmeme rağmen gidip vatan bilgisayarın mağazasından almama rağmen sonuç olarak ölü piksel çıktı. Vatanın mağazasından monitöre ölü piksel testi yaptırıp alabiliyorsun. Ben gittim mağazaya asus vg248qg model monitörü istedim ödemeyi yaptım ölü piksel testi istediğimi belirttim yaptılar 3 kutu açtılar üçündede çıktı. 4. kutuyu açtı çalışan artık sıkıla sıkıla neyse baktı bende baktım sorun yok gözüküyordu eve bir geldim gece inceledim 2 adet var bunun üzerine ertesi gün tekrar gittim mağazaya değişim istedim tamam dediler yine 2 kutu açıldı çıktı 3. kutuda sorun yok gözüküyordu eve geldim sol üstte bir tane çıktı aradım mağaza daha değişim vs yapamayız dedi müşteri hizmetleride aynı şekilde asusa mail attım onlarda 3-5 ölü piksel diye zirvalayinca thh yazdım monitörü kullanmaya başladım kutusunu vs atmadan. 6 ay sonra haber geldi kazanmışım ama monitöre artık alıştım 6 ay içerisinde ölü piksel tam olarak nerede onu bile hatırlamıyorum yani birde karar ücret iadesi diye çıkınca hiç uğraşasım gelmedi değişim yaptırsam belki yeni monitörün ortasında vs çıkacaktı yada daha çok pikselle karşılaşacaktım hiç bulaşmadım. Senin ölü pikselin ortada olması kötü umarım değişim yaparlar veya eski monitörü firmaya göndermedilerse geri alabilirsin. Köşelerde çıkarsa hiç takma kullanmaya devam et bir tane piksel göze batmıyor zamanla alışıyorsun zaten uğraşmaya değmez çoğalma falanda yapmıyor millet abartıyor forumlarda vs.
Dün sordum ilk monitörü yollariz dediler hocam . Onu alıp geldikten sonra kullanayim . Gelince thhye de dilekçe yazayım diyorum ama monitörü istedikten sonra onlar haklı olmaz umarım
 

bythmn

80+ Gold
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
7,885
En İyi Cevap
1
İlk monitörde en sağ alt köşede nerdeyse dibine girilmedikce görülmeyen bir piksel vardı. Yani normal bakınca görülmüyordu ornegin Va panel gibi. Sence ne yapayım hiç servise yollattirmayip ilk monitörü mu yollamalarini isteyeyim? Geldiğinde de kullanıp thhye değişim için başvurup sonuçlanana kadar monitörü kullanayim mı dersin
Mesaj otomatik birleştirildi:


Şimdi arkadaşın dediği gibi yapmayı düşünüyorum ilk aldığım ürünü geri yollamalarini isteyeceğim . Sonra tüketici haklarına basvuracağım umarım doğru dusunuyorumdur (umarım servise gidip değişecek iken yanlış hamle yapmıyorum dur)
Yani bilemedim iade dediğin halde değişim hakkını kullandın demeleri garibime gitti. Öyle bir kanun mu var bilmiyorum. Ne olursa olsun 14 gün iade hakkın var sonuç olarak. Ben yerinde olsam iade hakkımın olduğunu aksi halde THHye başvuracağımı söylerdim belki o zaman geri vites yaparlar. Aldıktan bir süre sonra oluşsa neyse 1 pikselden bir şey olmaz derdim de şimdi 1 piksel de olsa bu bir kusur. Bile bile kusurlu malı satmaya çalışıyorlar. Bende de AOC monitörde 1 parlak piksel oluştu kullanımdan bir kaç ay sonra. 3-5 olmadığı sürece değişim sağlamıyorlar. AOCnin gerek servisine gerek yetkililerine ulaştım o kadar kötü dönüşler aldım ki adamların umrunda değil. Sırf inadimdan yeni thhye başvurdum sonuç bekliyorum.
 

Canxz

80+ Bronze
Katılım
3 Temmuz 2022
Mesajlar
931
Dahası  
Reaksiyon skoru
164
İsim
Toprak
Yani bilemedim iade dediğin halde değişim hakkını kullandın demeleri garibime gitti. Öyle bir kanun mu var bilmiyorum. Ne olursa olsun 14 gün iade hakkın var sonuç olarak. Ben yerinde olsam iade hakkımın olduğunu aksi halde THHye başvuracağımı söylerdim belki o zaman geri vites yaparlar. Aldıktan bir süre sonra oluşsa neyse 1 pikselden bir şey olmaz derdim de şimdi 1 piksel de olsa bu bir kusur. Bile bile kusurlu malı satmaya çalışıyorlar. Bende de AOC monitörde 1 parlak piksel oluştu kullanımdan bir kaç ay sonra. 3-5 olmadığı sürece değişim sağlamıyorlar. AOCnin gerek servisine gerek yetkililerine ulaştım o kadar kötü dönüşler aldım ki adamların umrunda değil. Sırf inadimdan yeni thhye başvurdum sonuç bekliyorum.
Monitörü 4800e aldım şuan piyasada 6-7k arası . Acaba ürünü alıp kullanirken thhye şikayet Edip sonuç mu beklesem yoksa bunlar servise yollayacaklar 2 hafta sonra aynı ürünü geri yollayacaklar..
 

boeasy

80+ Bronze
Katılım
16 Nisan 2020
Mesajlar
989
Dahası  
Reaksiyon skoru
560
İsim
Batuhan
Monitörü 4800e aldım şuan piyasada 6-7k arası . Acaba ürünü alıp kullanirken thhye şikayet Edip sonuç mu beklesem yoksa bunlar servise yollayacaklar 2 hafta sonra aynı ürünü geri yollayacaklar..
Eski monitörü alabiliyorsan al monitörü istesen bile onlar haklı olmaz 1 ölü piksel bile ayıp olarak kabul ediliyor. Thh raporunda benim gibi asusun 5 ölü piksele kadar değişim yapmadığından iptal edilen yasadan vs bahset asusla mailleş mailde 5 ölü piksel vs diyorlar o mailide pdf olarak koy thh basvururken kesin kazanırsın ben kazandım bu şekilde ama şunun garantisi yok işte 6 ay sonra kazandın değişim kararı çıktı firma değişim yaptı gelen monitörde ölü piksel çıkarsa firma tekrar değiştirmek istemeyebilir çünkü thhnin vermiş olduğu kararı uygulayıp sana sıfır monitör veriyor zaten ondada ölü piksel varsa firmanın bu durumda yapabileceği bisey yok bu sefer tekrar mı thh şikayet edersin süreç ne kadar uzar bilemiyorum o risk işi şimdiki monitörde 1 piksel vardır thh kazanırsın değişim yapılır bu sefer 2 piksel çıkar vs. uğraşmaya değer mi bilemiyorum. Çoğu monitörde çıkıyor sana yaşadığım olayı anlattım toplamda 7 monitör actirdim ikiside bendeki olmak üzere hepsinde vardı vatan bilgisayarda piksel olmayan monitör bulmak çok zor veya çok şans gerekli. Çoğu insanda farkında olmuyor sonradan oluştuğunu sanıyor aslında aldığı gün oluyor detaylı inceleyerek bakmadığı için sonradan oluştu diyor.
 
Top Bottom