Garantiye gönderdiğim PC kasası ürün kırık geldi ne yapabilirim

dostum marka ismi söylemem uygun olmaz diye düşündüm ince diyebilirim
Neden uygun olmasın hocam , çekinmene gerek yok istediğin satıcı ismini verebilirsin :D Aksine yaşadığınız süreç hakkında buradan bilgilendirme yaparsanız insanlara yardımcı olmuş olursunuz , herkesin başına gelebilecek bir durum.
 
Neden uygun olmasın hocam , çekinmene gerek yok istediğin satıcı ismini verebilirsin :D Aksine yaşadığınız süreç hakkında buradan bilgilendirme yaparsanız insanlara yardımcı olmuş olursunuz , herkesin başına gelebilecek bir durum.
hocam firma tekrar servise çağırdığı için servisteki duruma göre söyleyebilirim memlun kalırsam da memlun kalmazsamda söyleyebilirim çünkü firmadan çok birazda kargo şirketinin sorunu gibi geldi bana yarın veya bi sonraki gün kurye çağırıp tekrar teslim edecem kasayı veya kendim götürüp teslim etmeyi deneyecem kargo şirketine yoksa firma işlemcinin ısınma sorunumu çözmüştü
 
hocam firma tekrar servise çağırdığı için servisteki duruma göre söyleyebilirim memlun kalırsam da memlun kalmazsamda söyleyebilirim çünkü firmadan çok birazda kargo şirketinin sorunu gibi geldi bana yarın veya bi sonraki gün kurye çağırıp tekrar teslim edecem kasayı veya kendim götürüp teslim etmeyi deneyecem kargo şirketine yoksa firma işlemcinin ısınma sorunumu çözmüştü
Doğru kargolanmadıysa suç Gonderici firmanindir eger orijinal kutuda ve destekle gonderildigi halde bu hale geldiyse ve kargo firması tutanak tuttuysa zararı kargo firması öder diger türlü satıcı sizin isteklerinizi gerçeklestirir
 
Doğru kargolanmadıysa suç Gonderici firmanindir eger orijinal kutuda ve destekle gonderildigi halde bu hale geldiyse ve kargo firması tutanak tuttuysa zararı kargo firması öder diger türlü satıcı sizin isteklerinizi gerçeklestirir
valla bilmiyorum dostum ben bi daha bu pat patlar oluyor onlarla sağlamlaştırıp orijinal kutusunda gönderecem bi tarafında strafor desteği var bi tarafında yoktu ben o tarafı sağlamlaştırıp gönderdim pat pat süngerlerle falan onlar geri gönderirken o sünger ve patpatları kaldırmıştı o yüzden kırılmış olabilir berki tekrar sağlamlaştırıp gönderecem strafor desteği falan isteyecem
 
valla bilmiyorum dostum ben bi daha bu pat patlar oluyor onlarla sağlamlaştırıp orijinal kutusunda gönderecem bi tarafında strafor desteği var bi tarafında yoktu ben o tarafı sağlamlaştırıp gönderdim pat pat süngerlerle falan onlar geri gönderirken o sünger ve patpatları kaldırmıştı o yüzden kırılmış olabilir berki tekrar sağlamlaştırıp gönderecem strafor desteği falan isteyecem
Ben günde 4/5 tane kargo hazırlıyorum kargoda hasar geldiyse ürünü geri istiyoruz yapilacak bir sey varsa yapiliyor yoksa urun degisimi oluyor sonra kargo firmasiyla irtibata geçiyoruzki musteri magdur olmasin umarim sizede ayni hızlı muameleyi gösterirler hocam
 
dostum hangi sektördesin bilmiyorum ama benden kaynaklı sorun olduğunu düşünmüyorum çünkü ben kargoyu gerçekten baya sağlam yaptığıma eminim kargonun daha sağlam olması için ne önerirsin ben genelde kargonun hasar almayacak ve sabitleyecek şekilde gönderiyorum
 
@Arda Fisher @-Mehmet- @xsuperime @alprnkoca99 hocam güncelleme bugün ürünü tekrar kargoya verdim kargocu kasanın içi kırık diye açıp görmek istedi açıp gönderdim bi not tuttu sanırım kırık olduğuna dair en başta kasayı garantiye gönderdiğim için hala pişmanım ama umarım teknik servis kasamı değiştirir değiştirmezse nasıl bi yol izleyebilirim
 
@Arda Fisher @-Mehmet- @xsuperime @alprnkoca99 hocam güncelleme bugün ürünü tekrar kargoya verdim kargocu kasanın içi kırık diye açıp görmek istedi açıp gönderdim bi not tuttu sanırım kırık olduğuna dair en başta kasayı garantiye gönderdiğim için hala pişmanım ama umarım teknik servis kasamı değiştirir değiştirmezse nasıl bi yol izleyebilirim
Ürün sen kargoladıktan sonra kırılmadığı için senlik bir durum yok , satıcı garanti hizmetinden sonra kargolamış ve kargoda hasar görmüş. Burada başlıca yükümlü olanlar kargo şirketi ve satıcı , bu durumda satıcının müşteri memnuniyeti adına değişim yapması gerek , eğer bu konuda diretirlerse THH başvurursun , çünkü onlar gönderirken bu hasar oluştu , sen gönderirken kırılmış olsa sen yükümlü olurdun.
 
anladım anladım teşekkür ederim dostum bana üründe fiziksel hasar bulunmamaktadır diye mesajlarıda var o da kanıt olarak sayılıyor dimi umarım komple değişim yaparlar zorluk çıkarmadan
 
@-Mehmet- ürün ellerine ulaşmış dostum bugün teknik servis ekibi sitede güncelledi durumu ön testte diye gözüküyor sence tam olarak nasıl bi yol izlemeliyim. Ürün değişimi konusunda kasayı değiştirseler yeter mi yoksa diğer parçalarıda değiştirmeleri için diretmelimiyim hasar alıp almadıklarını bilmiyorum ne yapmalıyım sence
 
keşke kargocu geldiginde direk açıp tutanak tuttursaydın
 
Geri
Top