Geçiş Yapamama Sorunu

enefti

80+
Katılım
20 Ekim 2022
Mesajlar
303
Reaksiyon skoru
122
6 ay önce falan MigrosNet ücretsiz kurulum var diye kurulum yaptırmıştım. 3 ay önce MigrosNet te hem sürekli internet gitmeleri hem de fiziksel harici ödeme yapamadığım için Netgsm firmasına geçiş yaptım. Netgsm firmasında akşamları PİNG çok çıkıyor ve bunu desteğe yazdığımda akşam saatlerinde bu dalgalanmalar normaldir cevabını almam üzerine değiştirmek için bekledim 3 ay ve şimdi TürkNet i aradım. TürkNet diyor ki XDSL numaranız bakır hat üzerine kurulmuş bu yüzden bu numara ile geçiş yapamıyorsunuz aboneliğinizi iptal edip başvuru yapabilirsiniz. XDSL numarası 178 ile başlıyor. Başına daha önce böyle bir durum gelen var mı. Bu sorunu sadece aboneliği iptal ettirerek mi çözebilirim.
 
Sizin eve net fiber kablo ile mi geliyor, cat kablo ile mi. 17 genelde fiber için kullanılıyor. Tehminen sizin ki binaya kadar fiber olabilir. Farklı firmaya geçiş yapmayı deneyin.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,096,045
Mesajlar
9,857,229
Üyeler
174,294
Son üye
skibiditoiletrizzzz
Geri
Top