Ben şey için dedim türkiyeden gidip ora'da taksitli ürün almak ama bazı ülkelerde veya eyaletlerde hem farklı vergü türleri oranları vardı bazı şeylerde taksit yapılmaz
Mesaj otomatik birleştirildi:
İlk önce DLSS 2 görüntüyü hiç kayıp vermeden yapmıyordu dlss 2 dede görüntüde sıkıntılar vardı uzaklardaki nesne kenarları titriyordu az da olsa görüntü'de bozulmalar oluyordu aç youtube tonlarca video var sonra nvida ne yaptı DLAA diye bir şey çıkardı bu aslında anti-alising aynısı biraz daha gelişmişi sonra görüntü daha keskin daha düzenli oldğu için görüntüde sıkıntı yokmuş gibi gelsi sonra dlss 3 çıkınca bu orta'dan kaltı güncelleme ile vs @burakatanBenim merak ettiğim bir şey var. DLSS 3 ile FG gelmeden önce DLSS 2'nin FSR 2'den daha kaliteli ve performanslı olmasının nedeni ekran kartı üzerindeki AI desteği sağlayan Tensor çekirdekleri değil miydi? AMD 6000 serisinde bunu kullanmadığından FSR 2, donanım destekli DLSS'in gerisinde kalmıştı. Şimdi FG için NVIDIA optik akış hızlandırıcı çip kullanarak 4000 serisinde görüntüyü bozmadan FPS'i artırdı ve bunu gayet güzel bir şekilde başardı. Peki AMD FSR 3'ü 6000 serisine getireceğim dedi ama bu kartlarda böyle bir donanım desteği yok. Aynı şekilde 3000 serisi NVIDIA kartlar da buna dahil. Peki o zaman FSR 3 7000 serisi dışında DLSS 3'e rakip olmayı nasıl düşünüyor? Zamanında yazılımla donanımsal farkı kapatamamıştı. Şimdi ne değişti?
2. soruna gelecek olursak amd kendisine özel Hyper-rx diye bir teknoloji çıkardı duymuşssundur bu sadece amd kartlarda var ve şuanlık sadece 7000 serisinde ileride 6000 serisine gelebilir FSR 3 + Fluid Motion Frames(yani kare oluşturma) + Hyper-rx bunların 3'ü amd'ye entegre olacak ve oyunda destek gerekmeksizin çalışacak dx 11 ve dx 12 oyunların hepsinde FSR 3 ve kare oluşturma gelince kartlar kendi seviyesine göre performans verecek rtx 3060 ti 30 fps alıyorsa bunun sayesinde amd kullanan 50 fps 60 fps alacak neden çünkü içinde 1'de amd'ye olan özellik var bu nvida'da olmayacak daha yazarım aklına takılan varsa sorabilirin
Son düzenleme: