Benim bilgisayarım da geçen cuma teslim edildi, ben de 20.01'de alanlardanım. Daha test etmedim ama montajda vs. bir sorun görünmüyor.
Firma bu süreci çok kötü yönetti, bazı şeyler en baştan açıklanmış olsa (sistem hatası oldu, fazla stok satıldı ve bu nedenle 3 ve 4. saatlerde stok açmadık gibi) hatta geçtim en baştan açıklanmasını, soru soranlara anında yanıt verilmiş olsa kimse bu kadar strese girmezdi.
Daha önce başka Youtube kanallarının da bu firmadan yaptığı sistemlere de göz atarsanız, sistem hatası, yanlışlıkla gibi benzer sebepler öne sürüldüğünü ve çok daha az stoklu satışlarda bile bir çok sorunlar yaşandığını görebilirsiniz.
Yine fatura gönderme konusunda da çok istekli bir firma görüntüsü çizmiyorlar. Ben kurumsal fatura istedim ve e-fatura mükellefiyim ama şimdi kontrol ettim ve halen daha faturası kesilmemiş. Sahibinden.com'da bu bilgisayarı alıp satanlara karşı vergi ile alakalı oluşan hassasiyetin, bu firmaya karşı da oluşmasını umarım. Normal şartlarda hiç bir firmaya fatura kesmesi için ulaşmamız gerekmemeli, bunlar ticaretin zorunluluğudur. Neyse, bakalım faturasını kesecekler mi.