Bütçen ne kadar ? 4-5k gibi fiyat vereceksen rx6600 almalısın.Yeni sistemime koyucam ekran kartını 2. El alıyorum
İ3 12100f
Var
Ekran kartı yük halinde furmarkda 79 dereceye çıkıyormuş bu kart biraz yüksek derecede çalışıyor galiba fikir belirtirseniz sevinirim
Windforce modeli ise alma.Yeni sistemime koyucam ekran kartını 2. El alıyorum
İ3 12100f
Var
Ekran kartı yük halinde furmarkda 79 dereceye çıkıyormuş bu kart biraz yüksek derecede çalışıyor galiba fikir belirtirseniz sevinirim
Sakarya ilinde oturuyorum çok güvenilir 6600 yok bide amd kartı benim işimi görmez çok ağır oyunlar oynamıyorum nvdianın yeniden oynatması vs işime yarıyor 4500 ekran kartıBütçen ne kadar ? 4-5k gibi fiyat vereceksen rx6600 almalısın.
Malesef windforce 4500 tl kartWindforce modeli ise alma.