ali.deniz176
80+
- Katılım
- 2 Aralık 2022
- Mesajlar
- 372
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 64
- İsim
- Ali Altıntaş
izmir forum bornova mediamarkt şubesinden mayıs 2023te laptop aldım. laptop 2 ay sonra tammuz 2023te arıza verdi (laptop ekranı gidip geliyordu). laptopu aldığım yere götürüp iade veya değiştirme hakkım var mı diye sorduğumda iade veya değişim yapamayız garantiye gidin dediler. garantiye gittiğimde laptop anakartı arızalı dediler ve anakart değiştirdiler. laptop alalı neredeyse 1 yıl oldu. internetten araştırınca fark ettim ki ürün 6 ay sonra bozulursa aldığım şubeden iade veya değişim talebinde bulunma hakkım varmış. ama bana şubedeki çalışan iade veya değişim yapamayız dedi. elimde garantiye götürdüğüme dair bir belge var. laptopu iade etmek istiyorum. tüketici haklarına başvurup bu şekilde olayı anlatsam şikayette veya başvuruda bulunup laptopu iade etme şansım hala var mıdır? bu konularda bilgili birisi varsa yardımcı olursa çok mutlu olurum. kısaca 2 ayda arızalanan laptopu aldığım yere götürdüm, iade etme hakkım olmasına rağmen iade alamayız diyip (yalan söylediler) garantiye gitmemi söylediler. laptopu hala şikayet/başvuru ile iade edebilir miyim?
garantide anakart değişti ve anakartta 1 tane m2 soketi eksik. büyük ihtimalle laptopa uyumlu bir tane anakart takıp yolladılar. soket olmadığı için ikinci bir m2 ssd takamıyorum.
garantide anakart değişti ve anakartta 1 tane m2 soketi eksik. büyük ihtimalle laptopa uyumlu bir tane anakart takıp yolladılar. soket olmadığı için ikinci bir m2 ssd takamıyorum.