hangi klavye daha iyi?

Ben 1. Yi tercih ederdim neden diye sorarsan bildiğim kadarıyla kasası daha sağlam ve tuşların genişliği filan daha fazla ve switchlerini filan kolayca değiştirebiliyosun.
 
Ben 1. Yi tercih ederdim neden diye sorarsan bildiğim kadarıyla kasası daha sağlam ve tuşların genişliği filan daha fazla ve switchlerini filan kolayca değiştirebiliyosun.
galiba üsttekini alıcam daha güzel geldi sesi falan
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,637
Mesajlar
11,069,130
Üyeler
197,948
Son üye
zenXz
Geri
Top